LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen problemen met chello

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Gast

Re: geen problemen met chello

Ongelezen bericht door Gast »

Ik doe het niet want dan ben ik de klos. En dat komt om dat al die mensen, honderden misschien wel duizenden allemaal fout zijn en UPC gelijk heeft. Dream on.....
Yeah right, lekker duidelijk...
Nou als je met dit soort vage onzin naar UPC belt wanneer je een probleem hebt, dan kunnen we daar weinig mee ben ik bang.
En dat ligt echt niet aan ons!

silas

Ongelezen bericht door silas »

Ik heb geen probleem. UPC heeft juist een probleem. Maar daar moet je (ex)klant voor zijn om dat te kunnen begrijpen.

Cable Guy

Ongelezen bericht door Cable Guy »

Nee hoor, UPC heeft geen probleem. Bovendien werk ik niet alleen bij UPC, ik ben er ook een zeer tevreden klant, dus zou ik het volgens jouw stelling ook moeten kunnen begrijpen.
Ik ken ook veel mensen die tevreden zijn over de dienstverlening van UPC.

Cable Guy

En oh ja, er komen elke dag weer nieuwe tevreden klanten bij die weer meer diensten van ons afnemen.

silas

Ik ken ook mensen die tevreden zijn. Maar ook mensen die niet tevreden zijn. Ik was over Chello tevreden maar niet over digital en telefonie. De manier waarop de verkoper aan de deur digital heeft verkocht was gewoon niet eerlijk. Met de telefoon heb ik veel problemen gehad. En toen begon UPC verkeerd te factureren. En daar ben ik al ruim 2 jaar mee bezig. Inmiddels zit Intrum Justitia achter me aan. Maar die weten helaas ook niet wat ik moet betalen. UPC weet het ook niet. Ik weet het wel maar dat komt weer niet overeen met wat UPC denkt. UPC en IJ gaan nooit inhoudelijk op mijn vragen en opmerkingen in. Het enige antwoord dat ik krijg is betalen. En daar baal ik nou gigantisch van.

Cable Guy

Je hebt toch facturen waar het allemaal opstaat?
Als je zo zeker bent van je zaak, dan laat je het toch voorkomen?
Ga je zeker winnen! Dan zou ik me er verder ook niet meer druk overmaken. Die enkele keer dat wij een fout maken, zal de rechter ons geen gelijk geven hoor, dan beslist hij in het voordeel van de gedaagde (de klant). Maar ja, meestal geeft hij ons gelijk, omdat we dat ook hebben.
Of weet je het misschien toch allemaal niet zo zeker? Tja, dan gewoon dokken en niet zeuren!

silas

Intrum is al maanden aan het dreigen. Maar ik heb nog geen dagvaarding ontvangen. Ik heb er zelfs al 2 keer om gevraagd. Maar het dreigen gaat door. Ik denk daarom dat Intrum en UPC niet zo zeker van hun zaak zijn. Ook al heb je gelijk. Je wordt niet vrolijk van de dreig brieven. Als ze nou gewoon eens zouden lezen. Dat zou al een hoop schelen.

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

heee cable guy, als alle klanten zo tevreden zijn, waarom moet je dan 2 a 3 dagen wachten tot er een monteur kan komen?????????????????
of is er maar 1 monteur??????????????????????????????????????????
:cry:

Cable Guy

Omdat er heel veel domoren zijn die ons voor niets laten komen.

hoffie

ohhh dan zijn alle financiele problemen van UPC dus zo weg met die te innen voorrijkosten............................................
kunnen ze eindelijk weer een beetje aan onderhoud doen :?

joopat

Ongelezen bericht door joopat »

zodra je maar iets goeds zegt word je mond gesnoerd.
je zal wel bij upc werken! nou gelukkig niet,het enige dat ik
gezegd heb is dat het allemaal goed werkt! echter! administratief
is het nog steeds twee keer niks joopat

hoffie

ach joop jij hebt geluk dat is het enige wat bij mij wel goed gaat

TCAI1

Ongelezen bericht door TCAI1 »

Cable Guy, jij hebt gratis internet omdat je voor die gasten werkt, en een gegeven paard kan je niet in de bek kijken...

TCA1

Ongelezen bericht door TCA1 »

Cable Guy
Gast

Geplaatst op 08 Apr 2004 16:06 door Cable Guy

--------------------------------------------------------------------------------

En oh ja, er komen elke dag weer nieuwe tevreden klanten bij die weer meer diensten van ons afnemen.

Volgens de laatste statistieken zijn er nu meer mensen met ADSL dan met kabelinternet.

Ik heb Chello opgezegd omdat ik geen kabeltv wil, maar je moet juist kabeltv hebben wil je Chello hebben. Zoeist is met simpel filtertje op te loessen (dat weet je zelf ook wel neem ik aan) maar ze laten je juist even extra betalen. Daarom heb ik nu ADSL. Niet voor de kwaliteit hoor, nooit geen probs met chello gehad, laat dat duidelijk zijn.

Gast

En voor ADSL heb je weer een KPN-aansluiting nodig.

Cable Guy

En voor ADSL heb je weer een KPN-aansluiting nodig.
Precies, maar door hoor je ze niet over klagen.
En wat dat filtjertje betreft: dat zou wel heel makkelijk te omzeilen zijn door een kwaadwillende internetgebruiker die zogenaamd geen tv-diensten wil afnemen.

TCAI1

Ongelezen bericht door TCAI1 »

Een filtertje op de multitap is niet te omzeilen, wat je niet kan ontvangen kan je ook niet zichtbaar maken. En jij werkt bij UPC?

hoffie

grin UPC medewerkers krijgen geen eens korting

joopat

Ongelezen bericht door joopat »

hoffie. ik was even afwezig! ik begrijp dat je problemen
niet de adm. van upc betreffen! nou breek me de bek niet
open want wat de 1 op de helpdesk zegt is de ander een uur
verder weer vergeten en zeggen gewoon dat je het niet begrepen
hebt!! krijg nog steeds een credit voor mijn draadloos tstbord, en
dat gaat al 8 maanden zo .nog steeds echter werkt alles.

Gast

Gelukkig heb je net geleerd waar de any key zich op het toetsenbord bevind zulen we dan maar zeggen :lol:

Gesloten