LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
grin zelfs bij upc loopt er wel een verdwaalde rond die wel wat weet hoor
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Nou dit lijkt me ook weer zo'n leugen: jij die elke week door ons gebeld wordt. Net echt. Natuurlijk bellen we wel eens naar mensen om onze diensten onder de aandacht te brengen, maar echt niet elke week naar dezelfde persoon. Op deze manier hebben we al veel klanten blij gemaakt met iets waarvan ze eigenlijk niet wisten dat het bestond, zoals bijvoorbeeld Digital. Daarmee kun je vele extra tv-zenders ontvangen, maar ook non-stop muziekkanalen in ieder genre, tevens kun je e-mailen met de set top box en kun je allerlei leuke diensten oproepen en spelletjes spelen. Dit voor slecht 14.95 per maand!
En hoezo reageer ik belachelijk als ik vragen mag?
Over belachelijk gesproken, kijk eens naar je eigen berichten en hoe jijzelf reageert.
En hoezo reageer ik belachelijk als ik vragen mag?
Over belachelijk gesproken, kijk eens naar je eigen berichten en hoe jijzelf reageert.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
hoe ik zelf reageer???????? zit in ieder geval geen bagger producten te promoten.... dus ik denk dat mijn reacties wel meevallen
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Noem jij DVD beeldkwaliteit en CD geluidskwaliteit maar bagger.
De meeste mensen zien dat toch anders.
De meeste mensen zien dat toch anders.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
yep en de hele tijd maar bidden dat het werkt.... niet echt goed voor je hart
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Bidden dat het werkt?
Als je gewoon de gebruiksaanwijzing zou volgen dan werkt het wel hoor. Komt geen gebed bij kijken.
Maar ja, je hebt altijd van die typetjes die de gebruiksaanwijzing negeren en dan gaan janken dat het niet werkt.
Als je gewoon de gebruiksaanwijzing zou volgen dan werkt het wel hoor. Komt geen gebed bij kijken.
Maar ja, je hebt altijd van die typetjes die de gebruiksaanwijzing negeren en dan gaan janken dat het niet werkt.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Of je belt de HELP desk?
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
HELP desk silas?????????
Je hebt zin om te zwemmen???????????????????????
De Help desk: ik zal even een afspraak plannen, volgende donderdag komt dat uit???????
Je hebt zin om te zwemmen???????????????????????
De Help desk: ik zal even een afspraak plannen, volgende donderdag komt dat uit???????
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Ik weet wat je bedoelt. Maar ik moet altijd lachen om de reacties van dan schrijf je effe een briefje naar de customer service en dan wordt het zo opgelost. Ik heb letterlijk al honderden brieven gestuurd. en pas naar 1500 brieven kreeg ik te horen waar ik om vroeg met het verzoek geen brieven meer te faxen. De upc medewerkers doen vaak op dit forum alsof een belletje naar de helpdesk of een briefje voldoende zijn om het probleem op te lossen. Niks is minder waar! UPC heeft bewezen vaak niet te reageren op brieven of vragen. Ik en nog 8 collega's en vrienden kunnen dit beamen uit hun eigen ervaringen met dit bedrijf. 2 weken gelede heb ik ook een collega kunnen overtuigen om digital op te zeggen voor het geinstalleerd werd. De verkoper had niet verteld dat haar gewone abonnement ook gewoon door loopt. Daar had ze wel om gevraagd maar de verkoper had gelogen. Wat denk je een week later werd het bedrag wel geincasseerd. Ze was zo blij met mijn advies. Ik raad ook iedereen af om in te gaan op de zo mooi lijkende UPC aanbiedingen. En ik blijk dan niet de enige te zijn die dit advies geeft. Als het goed gaat is er niks aan de hand maar zodra er ook maar iets niet goed gaat roep je een hoop ellende over jezelf af.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Pfff,
ja jij hebt zoveel ervaring met de helpdesk, die pas volgende week bla bla bla bla...
Bij de meeste bedrijven staan ze niet dezelfde dag al voor je deur.
Wanneer je adsl aanvraagd kan je al minstens 6 weken wachten, mochten er dan problemen zijn, dan word je misschien over een maandje of wat geholpen.
Daarbij vergeleken is UPC erg snel.
Geloof je me niet? Kijk eens op andere fora over adsl!
ja jij hebt zoveel ervaring met de helpdesk, die pas volgende week bla bla bla bla...
Bij de meeste bedrijven staan ze niet dezelfde dag al voor je deur.
Wanneer je adsl aanvraagd kan je al minstens 6 weken wachten, mochten er dan problemen zijn, dan word je misschien over een maandje of wat geholpen.
Daarbij vergeleken is UPC erg snel.
Geloof je me niet? Kijk eens op andere fora over adsl!
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Cable Guy dat komt om dat ze het erg druk hebben met nieuwe aanvragen. Raad jij eens waar al die mensen vandaan komen!
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Dan moeten ze dat van te voren zeggen en niet net doen alsof het allemaal zo snel geregeld is.
En of die mensen die al heel lang zitten te wachten op een aansluiting die het doet, het nu opeens niet meer erg vinden om te wachten en te wachten, dat geloof ik niet. Kunnen ze steeds bellen met dure nummers van 70 cent per minuut. Vergelijk dat eens met 10 cent voor de UPC helpdesk.
En of die mensen die al heel lang zitten te wachten op een aansluiting die het doet, het nu opeens niet meer erg vinden om te wachten en te wachten, dat geloof ik niet. Kunnen ze steeds bellen met dure nummers van 70 cent per minuut. Vergelijk dat eens met 10 cent voor de UPC helpdesk.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Of je nou 1 minuut wacht tegen 70 cent of 50 tegen 10 cent per minuut. Je hoeft niet te raden waarvoor ik kies. En na 50 minuten wordt de lijn wel eens verbroken. Sinds ik Tiscali heb heb ik nooit hoeven bellen en... en...
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Jij misschien niet, maar nogmaals, kijk eens op andere fora. Daar staan genoeg berichten van mensen die wel met de helpdesk van Tiscali hebben moeten bellen.
Dat je 7 x zo lang moet wachten bij UPC is gewoon onzin. Dat je bij die dure helpdesks misschien iets sneller wordt geholpen geloof ik zonder meer, want bijna niemand wil naar zo'n overdreven duur nummer bellen.
Als upc ook 70 cent zou gaan vragen, dan zou het ook meteen een stuk rustiger worden bij de upc helpdesk en zou je ook sneller worden geholpen.
Gelukkig dat UPC mensen wel te woord wil staan en ze niet afschrikt met belachelijk hoge gesprekstarieven.
Dat je 7 x zo lang moet wachten bij UPC is gewoon onzin. Dat je bij die dure helpdesks misschien iets sneller wordt geholpen geloof ik zonder meer, want bijna niemand wil naar zo'n overdreven duur nummer bellen.
Als upc ook 70 cent zou gaan vragen, dan zou het ook meteen een stuk rustiger worden bij de upc helpdesk en zou je ook sneller worden geholpen.
Gelukkig dat UPC mensen wel te woord wil staan en ze niet afschrikt met belachelijk hoge gesprekstarieven.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
btw bij Tiscali is de help desk tegen normaal tarief. Voor mij met 1601 is dat 0,5 cent per minuut slecht 5 % van wat upc rekent. In het verleden heb ik wel eens 50 minuten in de wacht gestaan bij UPC waarna de verbinding plotseling werd verbroken. Dat is geen fabeltje maar mijn ervaring.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
"In het verleden"
We leven nu en nu gebeuren dat soort dingen niet meer.
Jij hebt het over lang geleden en mensen zoals jullie blijven maar doorzeuren. Je hebt nu toch lekker adsl en schotel? Wat zeur je dan nog.
Deze draad gaat toch over dat het NU beter gaat met UPC.
We leven nu en nu gebeuren dat soort dingen niet meer.
Jij hebt het over lang geleden en mensen zoals jullie blijven maar doorzeuren. Je hebt nu toch lekker adsl en schotel? Wat zeur je dan nog.
Deze draad gaat toch over dat het NU beter gaat met UPC.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Nee want UPC zit nog steeds achter me aan. En je geeft dus toe dat dat in het verleden gebeurde. Van UPC heb ik nooit een excuus gehad voor de ellende die ze hebben veroorzaakt. Nu beweren ze nog geld van me te krijgen. Alleen kunnen ze dat niet bewijzen. Ik kan wel bewijzen dat ik ze niks schuldig ben. Zolang zij door gaan met het dreigen en sturen van brieven zal ik niet ophouden om bestaande klanten en potentiele klanten af te raden bij upc te blijven of naar upc te gaan. En ik moet zeggen dat ik niet de enige ben die dat doet. Maar met upc heb je weinig overtuigingskracht nodig.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
m.a.w. ik merk nog niks van de verbeteringen.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Het enige dat ik heb toegegeven is dat je in het verleden wel eens lang moest wachten voordat je werd geholpen. Dat de verbinding in jouw geval verbroken was na 50 minuten wachten, vind ik zeer sneu voor je, maar wellicht was er sprake van een technische storing o.i.d., dat kan gebeuren en om daar dan tien jaar later nog dramatisch over te doen, vind ik wat overtrokken.
Meestal is het zo dat als wij beweren nog geld te moeten krijgen van mensen, dat we dan ook nog geld moeten krijgen van die mensen.
Dat er lieden zijn die menen dat je niets meer hoeft te betalen aan UPC zodra je adsl en een schotel in huis hebt, dat is hun probleem. Wat nog openstaat zal gewoon nog betaald moeten worden.
Als jij kunt bewijzen dat je niets schuldig bent aan UPC, dan adviseer ik je alle post van UPC of van bedrijven die in opdracht van UPC werken gewoon ongelezen weg te leggen. Pas wanneer je een dagvaarding krijgt zoek je alle bewijzen bijelkaar en gaat daarmee naar de rechter.
Meestal is het zo dat als wij beweren nog geld te moeten krijgen van mensen, dat we dan ook nog geld moeten krijgen van die mensen.
Dat er lieden zijn die menen dat je niets meer hoeft te betalen aan UPC zodra je adsl en een schotel in huis hebt, dat is hun probleem. Wat nog openstaat zal gewoon nog betaald moeten worden.
Als jij kunt bewijzen dat je niets schuldig bent aan UPC, dan adviseer ik je alle post van UPC of van bedrijven die in opdracht van UPC werken gewoon ongelezen weg te leggen. Pas wanneer je een dagvaarding krijgt zoek je alle bewijzen bijelkaar en gaat daarmee naar de rechter.
Re: UPC doet het toch beter de laatste tijd?
Oohhh, je bedoelt dat de klanten waarbij upc de ****-ups maakt vertrekken en dat daardoor minder klachten zijn en upc het 'dus' beter doet? Zeg dat dan gelijk.
Alleen... je ziet daarbij wat over het hoofd. De veroorzakers van die klachten, die werken nog steeds bij upc. En zolang zich daartussen nog personen bevinden met het verstandelijk vermogen van een fruitvlieg, zoals je collega die nog moeite heeft met het verschil tussen de bits en bytes, blijven de nieuwe ****-ups er gewoon bijkomen. Alleen als de ontevreden klanten sneller weglopen dan jullie erbij kunnen creeren gaat het 'beter' met upc. Geredeneerd volgens jouw opvattingen dan. Vanuit het perspectief van de klant ziet het er iets anders uit. En dat is dan ook de reden dat upc bungelt onderaan de uitslagenlijstjes van welk consumentenonderzoek er dan ook maar wordt gedaan. Hebben die 5 mensen hier dat allemaal in de hand denk je?
Alleen... je ziet daarbij wat over het hoofd. De veroorzakers van die klachten, die werken nog steeds bij upc. En zolang zich daartussen nog personen bevinden met het verstandelijk vermogen van een fruitvlieg, zoals je collega die nog moeite heeft met het verschil tussen de bits en bytes, blijven de nieuwe ****-ups er gewoon bijkomen. Alleen als de ontevreden klanten sneller weglopen dan jullie erbij kunnen creeren gaat het 'beter' met upc. Geredeneerd volgens jouw opvattingen dan. Vanuit het perspectief van de klant ziet het er iets anders uit. En dat is dan ook de reden dat upc bungelt onderaan de uitslagenlijstjes van welk consumentenonderzoek er dan ook maar wordt gedaan. Hebben die 5 mensen hier dat allemaal in de hand denk je?