LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Ik vraag me af of ik schade kan verhalen bij KPN DIgitenne ofniet? Het gaat om de telefoonkosten en halvedag wachtend op TNTPost.
Dit is het verhaal. Vorige maand had ik een digitenne afgesloten voor mij vriendin. Twee dagen later bedenken we zich dat we geen digitenne willen hebben.
Toen belde ik naar servicedesk van digitenne. Half uur gewacht. Toen krijg ik te horen dat niet mogelijk is om de abo op te zeggen omdat de digitenne onderweg naar onze huis is. We moeten terug bellen wanneer we de digitenne in bezit hebben. Nou ok gewacht op Tntpost 4 dagen later hadden we de digitenne in ontvangen genomen.
De volgende dag meteen naar servicedesk gebeld. Kreeg een mevrouw aan de lijn en ze zal alles regelen en bevestiging per brief zal ontvangen. Na ruim een week op brief gewacht maar nog steeds niet gekregen, dus weer naar servicedesk gebeld kreeg te horen dat nog niet geregeld is. Toen ging ze meteen een afspraak voor me maken met retournummer. En de Select vracht zal vanavond tussen 18:00 en 21:00 langskomen. Had tot kwart over gewacht en weer gebeld naat servicedesk en toen kreeg ik te horen dat de afspraak wel gemaakt is maar opzegging nog niet gedaan. En kreeg te horen dat ik moet tot 21:00 wachten op tntpost. En nu is 21:30 en zie select nog niet verschijnen. Weer servicedesk aan de lijn kreeg mevrouw vanessa oostveen aan de lijn en zij was behoorlijk ontvriendelijk. Ik ben nu behoorlijk geirriterrd.
Kortom Kpn digitenne servicedesk is waardeloos en kan ik mijn kosten nu bij hun verhalen ofniet?
Btw de laatste
Dit is het verhaal. Vorige maand had ik een digitenne afgesloten voor mij vriendin. Twee dagen later bedenken we zich dat we geen digitenne willen hebben.
Toen belde ik naar servicedesk van digitenne. Half uur gewacht. Toen krijg ik te horen dat niet mogelijk is om de abo op te zeggen omdat de digitenne onderweg naar onze huis is. We moeten terug bellen wanneer we de digitenne in bezit hebben. Nou ok gewacht op Tntpost 4 dagen later hadden we de digitenne in ontvangen genomen.
De volgende dag meteen naar servicedesk gebeld. Kreeg een mevrouw aan de lijn en ze zal alles regelen en bevestiging per brief zal ontvangen. Na ruim een week op brief gewacht maar nog steeds niet gekregen, dus weer naar servicedesk gebeld kreeg te horen dat nog niet geregeld is. Toen ging ze meteen een afspraak voor me maken met retournummer. En de Select vracht zal vanavond tussen 18:00 en 21:00 langskomen. Had tot kwart over gewacht en weer gebeld naat servicedesk en toen kreeg ik te horen dat de afspraak wel gemaakt is maar opzegging nog niet gedaan. En kreeg te horen dat ik moet tot 21:00 wachten op tntpost. En nu is 21:30 en zie select nog niet verschijnen. Weer servicedesk aan de lijn kreeg mevrouw vanessa oostveen aan de lijn en zij was behoorlijk ontvriendelijk. Ik ben nu behoorlijk geirriterrd.
Kortom Kpn digitenne servicedesk is waardeloos en kan ik mijn kosten nu bij hun verhalen ofniet?
Btw de laatste
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Als ik KPN was zou ik bij jou schade verhalen voor alle onnodig werk wat je ze laat doenTwee dagen later bedenken we zich dat we geen digitenne willen hebben.
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Als het goed is staat er op de doos waarin digitenne zat een adres, als je die naar het postkantoor brengt en terug stuurt dan is er niks te wachten.
Je hebt als het goed is een begin abo , dus mag je binnen 30 dagen retour doen.
Denk niet dat je voor het bellen geld kan vragen.
Je hebt als het goed is een begin abo , dus mag je binnen 30 dagen retour doen.
Denk niet dat je voor het bellen geld kan vragen.
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Hahaha maar de reden dat we zich bedacht hadden, had te maken dat de buren slecht ervaring met digitnne heeft en de signaal is behoorlijk slecht. Door die verhalen willen we niet. En nu weten we hoe de buren zich voelen met onbeschoft servicedesk medewerker van kpn
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Tja als ik op het verhaal van Fikkie af ga , dan ken je zowat niks meer nemen.
Dus niet zelf ervaren maar op een ander afgaan?? wat een flut rede.
Als je het toch in huis hebt , waarom dan niet zelf ervaren of het wel of niet wat is?
Dus niet zelf ervaren maar op een ander afgaan?? wat een flut rede.
Als je het toch in huis hebt , waarom dan niet zelf ervaren of het wel of niet wat is?
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Er zit geen adres op de doos en ook niet in boekje.
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Dat bestaat niet en anders staat het in je contract.MinhTuan schreef:Er zit geen adres op de doos en ook niet in boekje.
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Nee dat niet we hadden zelf gezien bij de buren. Zo zijn we niet, niet afgaan van eenzijdig verhaal, maar ddordat we het zelf gezien.daarom besloten we om het niet te doen
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
ciske schreef:
Als je het toch in huis hebt , waarom dan niet zelf ervaren of het wel of niet wat is?
Zal het nog een keer voor je neerzetten, waarom niet zelf uitproberen?
Je hebt 30 dagen de tijd om te beslissen. Ook als je het al hebt gebruikt.
Laatst gewijzigd door ciske op 14 dec 2011 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Als het goed is zit er een kaartje (briefkaart model)daar staat een retouradres op.ciske schreef:Dat bestaat niet en anders staat het in je contract.MinhTuan schreef:Er zit geen adres op de doos en ook niet in boekje.
Zit in elke digitenne doos.
Niet in het boekje ,er zitten ook nog losse papieren in.
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Ik heb die brief kaart niet, halve een opzegging kaart voor een andere provider maar niet voor kpn of digitenne. En in contract staat ook geen adres behalve die dure 0900 nummer. Nou tja zoals door mevrouw Vannesa Oostveen zei. Moet ik Selectvracht nog 1 dag geven, als vandaag dat ze niet langs kan komen dan komen ze morgen wel.
Dus ik denk dat ik ze nog een kans geeft om morgen op te halen zo niet dan geef ik hun de digitenne ook niet terug. Ik ga zelf niet meer bellen voor een afspraak. Als ze de digitenne terug wilt hebben dan moeten we mij zelf maar contact moeten opzoeken.
Dus ik denk dat ik ze nog een kans geeft om morgen op te halen zo niet dan geef ik hun de digitenne ook niet terug. Ik ga zelf niet meer bellen voor een afspraak. Als ze de digitenne terug wilt hebben dan moeten we mij zelf maar contact moeten opzoeken.
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Dit is het adres.Zat er bij mij bij.
KPN Digitenne,
Antwoordnr 24505,
2490 VB Leidschendam.
maar je moet toch naar kpn bellen voor een retour nummer.
KPN Digitenne,
Antwoordnr 24505,
2490 VB Leidschendam.
maar je moet toch naar kpn bellen voor een retour nummer.
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Bedankt. Nummer heb ik al gekregen en de afspraak staan voor vandaag gepland, maar ik heb nu sterk getwijfeld of ze een opdracht aan selektvracht gegeven had of niet. Zeker dat ik vandaag kreeg te horen dat ze wederom vergeten om mijn contract op te zeggen. Ik vraaf me af of ze dit express gedaan of niet zodat de eerste maand opzegbaar verloop en ik word dan vast aan een jaar contract. Maar gelukkig elke gesprek heb ik de naam van de medewerkers opgevraagd en genoteerd en gesprek werd ook opgenomen
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Ik heb deze adres gevonden op internet, hij is anders dan die van jou. Welke is nu de juiste afres
Digitenne van KPN
Antwoordnummer 39
3330 VB Zwijndrecht
Digitenne van KPN
Antwoordnummer 39
3330 VB Zwijndrecht
-
- Berichten: 9778
- Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Zoals Snepke al aangeeft MOET je een retournummer hebben van KPN. Als je de doos terugstuurt zonder dat nummer, krijg over een maandje of 3 nog een gepeperde rekening van KPN wegens niet ontvangst retourzending.
En bewaar het bonnetje van de retourzending met het trackingnummer minimaal 5 jaar.
En bewaar het bonnetje van de retourzending met het trackingnummer minimaal 5 jaar.
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Ik heb dat adres gehad toen ik een huurtuner terug stuurde en belde voor een retournummer.
Toen heb ik gelijk het adres gevraagd
Toen heb ik gelijk het adres gevraagd
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Dat is snel! U sluit een abonnement af, herroept dit vrijwel onmiddelijk en beschuldigd de leverancier vervolgens van slechte service? Je moet het lef maar hebben.MinhTuan schreef: Dit is het verhaal. Vorige maand had ik een digitenne afgesloten voor mij vriendin. Twee dagen later bedenken we zich dat we geen digitenne willen hebben.
Welke kosten?-Half uur gewacht.
-Had tot kwart over gewacht en weer gebeld
kan ik mijn kosten nu bij hun verhalen ofniet?
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
belkosten en dat terwijl TS op buren afgaat.Welke kosten?
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
Het was ook slechts een retorische vraagciske schreef:belkosten en dat terwijl TS op buren afgaat.Welke kosten?
Zou natuurlijk kunnen dat TS niet nader definieerbare psychische restschade heeft opgelopen die voor vergoeding in aanmerking komt
Re: Schade verhalen bij KPN Digitenne?
@Ciske,
Nee dat niet we hadden zelf gezien bij de buren. Zo zijn we niet, niet afgaan van eenzijdig verhaal, maar ddordat we het zelf gezien.daarom besloten we om het niet te doen
Je hebt niet goed gelezen, TS zegt dit :belkosten en dat terwijl TS op buren afgaat.
Nee dat niet we hadden zelf gezien bij de buren. Zo zijn we niet, niet afgaan van eenzijdig verhaal, maar ddordat we het zelf gezien.daarom besloten we om het niet te doen