LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sara etty

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Indien je 24 uur per dag werkt a 70 euro dan verdien je 600000 euro Zo kan ik er nog wel een paar bedenken.
Rijk wordt je er niet van. Ik vindt de prijs niet verkeert. Het enigste wat mij bezig houdt hoe goed is het geleverde werk en hoe kom ik er achter. Hoe staat het met de aansprakelijkheid indien iets niet zo gaat als je denkt Wat gebeurt er als de advocaat van de tegenpartij de brief tegen je gebruikt wie legt dit dan uit aan de rechter.Dan moet je dus naar een advocaat, dan kun je beter nu gelijk gaan. Graag je reactie 007.


Joost

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Bovendien zijn er online en gratis heel veel voorbeeld brieven te downloaden.
QM

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door croosjes »

jullie zijn ieder geval prijs bewust,eerst klagen over reclame maar jullie geven zelf hier genoeg levenslust aan!!!.Dit is echt onzin,wat moeten de echten gedupeerde hier nou van denken!!.

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Volgens mij heb ik nergens reclame voor gemaakt. Ik geef een mening en een eventueel alternatieve manier van informatieverzameling en het vinden van ondersteuning.
QM

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door ad snoeren »

10 euro maal 100000 X Kopie.

Nou daar kun je lekker van leven. Als ik jou was JM007, ging ik nog een paar jaartjes door. Je moet dan wel even voor je gaat kopiëren goed je tekstverwerker uppen, zo ook je wet boeken. Dat kan goed van dat geld, je kunt dat zelfs aftrekken van de belasting. Dat moet voor zo'n
slimme jongen ls jij bent geen probleem zijn. Bij de belasting dienst zitten ze toch ook maar gewoon te slapen.

Heel veel suc6 toe gewenst met je nieuwe status

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Wat ik vervelend vind zo langzamerhand is de negatieve tendens en
berichtgeving op de items van zowel André de Croos en justiceman 007,
door meerdere personen. We zitten allemaal in het zelfde schuitje en
we proberen allemaal er zo goed mogelijk uit te springen. Ieder die een
mogelijke oplossing op het forum zet en een ander daarbij kan helpen
moet dit doen, en laten de anderen aub dit positief blijven zien en
elkaar niet bestoken met flauwekul en blijken van afgunst.

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Wat mij betreft geen afgunst [waar zou ik afgunstig op kunnen zijn?] of iets persoonlijks. Ik geef een mening en daar kan je mee doen wat je wilt.
QM

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste heer Snoeren,

U meent me te moeten corrigeren op spellingsfouten, maar de zinnen van u zijn ook verreweg van goedlopend.
Dus voordat u nog eens verwijten richting mij uit, kijk eerst eens bij uzelf.

Op de vraag van Joost, kan ik antwoorden dat de brief in naam van de klant/ gedupeerde wordt gemaakt, en alvorens tot (definitieve) verzending aan Dexia wordt overgegaan heeft u als gedupeerde nog altijd als laatste de mogelijkheid om de brief aan te passen, of niet op te sturen zonder wijzigingen.
Uiteraard gebeuren diverse stappen in goed overleg en in wederzijds vertrouwen.

Dus wanneer u behoefte heeft aan me diensten kunt u me mailen, denkt u dat ik niks voor u kan betekenen, even goede vrienden.
Wanneer u een brief door een jurist of advocaat laat opstellen is het ook niet zeker of alles wel klopt, en/ of de argumenten wel zo goed zijn.
En ook daarin kunnen de advocaten van Dexia hun voordeel mee doen, wanneer het niet klopt.
Daarbij merk ik op dat een paar maanden terug sommige advocaten nog helemaal niet wisten wat “effectenlease” is.
En dat voor geleerde die 100 euro of nog zelfs meer per uur vragen.

Tenslotte even inhakend op de opmerking, dat het mij slechts 2 postzegels kost en een ½ uur van me tijd; dit is absoluut flauwekul, want gemiddeld steek ik er voor 1 brief al ongeveer 4 a 5 uur in, daarbij zijn vervolgbrieven inbegrepen in het éénmalige tarief van € 35,--.
U vraagt zich af waarom ik zoveel tijd voor 1 brief erin steek, omdat ik de zaken nauwkeurig eerst op een rijtje stel, en de acties vooraf bespreek, evenals de informatie bij twijfel.
Zodat niks aan het toeval wordt overgelaten, en de gedupeerde die aandacht verdient die die nodig heeft!

m.v.g. justice man

P.s. Voor vrijblijvend advies, of persoonlijke hulp kunt u me altijd mailen, ongeacht de woonplaats, leeftijd, en los van het feit dat u al bij Stichting Leaseverlies of Pay-back of een andere vereniging/ stichting bent aangesloten!

e-mail: [email protected]

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Beste Quasi-Modo. Je spreekt over het geven van een mening, maar wat je tot nu toe schrijft in mijn inziens afkeuring, terwijl ik op
geen enkele manier een positieve inbreng van je heb gevonden.

vr.gr. Bart

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door justice man 007 »

helemaal mee eens! :roll:

m.v.g. justice man

Quasi-Modo
Berichten: 243
Lid geworden op: 03 apr 2004 21:45

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Quasi-Modo »

Mijn mening is er inderdaad een van afkeuring voor bepaalde aspecten van het forum. Goed gezien en een juiste conclusie. Dat er andere meningen zijn prima.
QM

JAN1022
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 dec 2003 21:24

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door JAN1022 »

Hoe weet ik of de relatie van 007 met de bank in mijn voordeel of nadeel is iedereen kan wel zeggen stuur mij jouw gegevens en ik maak een brief mischien is plaats adres en telefoonnummer op zijn plaats


Jan

droopy
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 dec 2003 13:00

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door droopy »

Hallo;

ik heb een tijd geleden een aflopend kontrakt vernietigd door een volgens mij standaardbrief van internet door sara etty.
ik heb nog een aantal lopende contrakten, die ik ook wil vernietigen.
wie kan me nog vertellen waar ik deze brief kan downloaden.
er staan inmiddels zoveel reakties op deze site, dat ik door de bomen het bos niet meer zie.
alvast bedankt.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door JH »

hoe goed is het geleverde werk en hoe kom ik er achter. Hoe staat het met de aansprakelijkheid indien iets niet zo gaat als je denkt Wat gebeurt er als de advocaat van de tegenpartij de brief tegen je gebruikt wie legt dit dan uit aan de rechter.Dan moet je dus naar een advocaat, dan kun je beter nu gelijk gaan
Wat als de "kwaliteit" van het geleverde werk onvoldoende is ???
Dan moet je klant dus toch nog naar de rechter. Of laat je het aankomen op een persoonlijke afrekening ! JM007 je komt jezelf wel tegen. Immers je klant heeft voor een goedkope oplossing gekozen omdat deze geen kosten wil maken aan een advocaat. Het lijkt mij dat je dan kunt gaan onderduiken om met je bijeengegraaide eurootjes een veilige bestemming te zoeken.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste Droopy en Henk,

Voor hulp bij het opmaken van vernietigingsbrieven en advies over wat nu het beste te doen, kun je contact met me opnemen via de mail;

Mijn adresgegevens krijg je t.z.t. ook wel;

Kan me voorstellen dat iemand denkt dat ik misschien voor Dexia werk, maar in goed overleg en vertrouwen wissel ik de adresgegevens wel uit.
Daarbij heb je ze zelfs nodig om wijzigingen/ aanpassingen/ aanvullingen van de conceptbrief retour te sturen naar me, zodat ik erna een nieuwe definitieve brief kan maken voor u.

m.v.g. justice man 007

e-mail: [email protected]

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste JH,

Dat het niet uit te sluiten is dat ook na mijn brieven iemand alsnog naar de rechter moet is inderdaad een feit.
Dit kan ik niet beloven en doe ik ook niet.
Vertel op een eerlijke manier wat de klant/ gedupeerde kan verwachten, waaronder dan ook de eventuele minder prettige gevolgen.
Daarbij heb ik al meermaals uitgelegd hoe het zit met de aansprakelijkheid, dus hier ga ik verder niet op in.
Wanneer je goed hebt opgelet dan weet je dat ik niet hoef onder te duiken!
Het is weer een verzonnen verhaal uwerzijds om mijn dienstverlening af te kraken.

m.v.g. justice man

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door JH »

Wat ik niet begrijp is waarom je jezelf steeds weer verdedigt tegen iedereen die negatief reageert. Als jij vindt dat je goed werk verricht laat het dan zo. Je kunt beter niet reageren voor de goede zaak en je betrouwbaarheid dan steeds maar in de verdediging duiken.

Beste JM007, ga lekker door met wat jij denkt dat je moet doen, je zult jezelf wel tegenkomen ! Je hebt nu wel genoeg publiciteit en naamsbekendheid gekregen.

rust
Berichten: 516
Lid geworden op: 13 jan 2004 21:39

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door rust »

Het is heel simpel, de legio contracten hadden nooit op deze manier verkocht mogen worden.
Er zijn een paar redenen om de contracten te betwisten:
-eegalease(niet medeondertekenen partner)
-zorgplicht.
-misleidende reclame.
-geen inzage in aan-en verkoopbeleid aandelenpakketten.

Je kan gewoon verwijzen naar de uitspraken van de rechtbank die al gedaan zijn. Dexia geeft toch standaard antwoorden. Ik heb zelf twee kantjes van dexia teruggehad waarin ze alle aantijgingen weerleggen, dmv. juridische positie van dexia, opgesteld door hun eigen juristen.

Hier hoef je geen ingewikkelde brieven voor op te stellen. Als je van de contracten af wil, stop dan met betalen en schakel een advocaat in en ga niet in zee met andere louche figuren die nog een keer aan je willen verdienen. Als ze het beste met je voor hebben hoeven ze er geen geld voor te hebben.

Ik zelf heb voor een advocaat gekozen, dit lijkt mij het beste, omdat dexia je gewoon probeert te naaien.

Ga niet in zee met mensen die geld vragen, dit deugt van geen kant.

Chris H
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2003 18:33

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door Chris H »

Geplaatst op 11 Apr 2004 20:19 door Chris H


--------------------------------------------------------------------------------

Hier heeft Justice man een goed punt. SLV, EL beheren miljoenen en doen al helemaal niets. Pay-back kan wel deuren openen maar wie wacht er nog op een stelletje gedupeerden. Het is geen hot item meer.

Er gebeurt elke dag zo veel in de wereld!! En dan is de contributie van Pay-back ook heel duur als het per jaar is.

Als mensen met 007 in zee willen gaan, wie zijn dan al die mensen die kritiek leveren. Ik ben overtuigd van zijn aanpak, en jong zijn kan verstandelijk gezien, heel verhelderend werken.



Al die malle kritieken.
Ieder zijn mening maar beledigingen c.q. op de man spelen valt buiten de spelregels.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Sara etty

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste “rust”,

Jij hebt misschien het geld voor een advocaat of kunt onder een toevoeging, tegen enkele honderden euro’s procederen, maar mensen die dit (financieel) niet kunnen en/ of willen, zijn blij als iemand ze wil helpen tegen een kleine vergoeding.
Ik vraag me ook af waarom u zo negatief doet, waarom gunt u een ander (in dit geval mij) niet om een ander te helpen??

Ben u jaloers, zelf een keer op de koffie gekomen, of bent u van nature een pessimist?!

m.v.g. justice man

Gesloten