LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Gauswaarde zegt niets, het gaat om de Tesla waarde

Polgara

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Polgara »

Gauswaarde zegt niets, het gaat om de Tesla waarde
Uit BINAS (tabel 6: eenheden met omrekeningsfactor naar het SI): gauss is per definitie 10^-4 T. Overigens is de gauss geen SI eenheid en mag deze niet meer worden gebruikt, aldus dezelfde tabel.

magnetico
Berichten: 101
Lid geworden op: 09 mar 2004 14:22

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door magnetico »

Beste Gast,

Als jij zegt dat de Gausswaarde niets zegt heb je er net zoals Santanera ook niets van begrepen.

Voor jouw informatie:

10.000 Gauss = 1 Tesla of
1 Tesla = 10.000 Gauss

Dus of je het nu uitdrukt in Tesla of Gauss het maakt niets uit.

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Overigens is de gauss geen SI eenheid en mag deze niet meer worden gebruikt.

carlo18

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door carlo18 »

Sinds ik met een ijskast magneet bij me draag voel ik me stukken magnetischer

Garibaldi

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Garibaldi »

Of het een placebo effect is weet ik niet, in ieder geval lijkt het erop dat door eenieder die de biostabiel draagt geen zin zonder spelfout meer geproduceerd kan worden.

Garibaldi

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Garibaldi »

En kennelijk heeft zich de afgelopen jaren een ware revolutie in de natuurkunde voltrokken (of ik had tijdens mijn studie natuurkunde beter moeten opletten), want als ik het spotje geloven mag zijn lading, energie, spanning en magnetisme gewoon termen geworden die met volstrekte willekeur door elkaar gebuikt mogen worden, al dan niet met de eigenschap positief/negatief.

KOoos h

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door KOoos h »

In elk geval is de hanger draaibaar, dat is een niet te onderschatten feature

Dodo

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Dodo »

sjeetje mensen, 2 weken later en er nog over discussieren ;)

sentinel@home

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door sentinel@home »

Voor alle mensen die denken dat hij werkt,



Ik verkoop toevallig:

diverse afdankmaterialen met superkrachten tegen ondermeer:
huidaandoeningen.
slapeloosheid
neusirritatie.

ook kunt u ons bezoeken op http://www.het_placebo_effect.com

met vriendelijke groet,

Sentinelli placeboriti
(woont nu in een villa van 5 miljoen euro dank zij goedgelovigheid van u)

Vera Verhagen
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 mar 2004 11:22

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Dat hele wellis nietis spelletje hier op het forum heeft mij ertoe aangezet eens te gaan zoeken naar informatie over gezondheid en magnetisme. Nederlandse sites leverden weinig van enige wetenschappelijke inportantie op maar toen ik ,magnetism health' bij google intoetste kreeg ik naast de gebruikelijke verkoopsites toch vele verwijzingen naar serieuze wetenschappelijke theorievorming en onderzoeksresultaten. Jammer dat behalve een paar ervaringen met biostabiel niemand, en ook de tros niet, ook maar iets over de kwestie invloed van magnetisme op het lichaam zelf heeft vermeld. Dan hoef je niet zo respectloos te reageren op mensen die er wel positieve ervaringen mee hebben.

acjzr1
Berichten: 827
Lid geworden op: 11 mar 2004 20:58

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door acjzr1 »

Je hoeft niet zo boos te reageren, want niemand beweert dat magnestisme GEEN effect heeft.Het is echter nog steeds zo dat ook placebo's een positief effect kunnen hebben.Dit bewijst echter nog niet dat deze placebo's enige geneeskrachtige werking hebben.Begrijp me niet verkeerd! Wanneer de Biostabiel voor U goed werkt dan vind ik dat geweldig!Het betekent echter nog niet dat men de boel niet oplicht.(baat het niet dan schaad het niet,maar het is wel een erg duur magneetje met een hoop loze kreten...)Kortom succes, maar ik geloof er niets van.(ik geloof overigens wel in homoeopathisme).

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

ach als ze denken dat het helpt, laat ze dan gewoon...................

Vera Verhagen
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 mar 2004 11:22

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Denk niet dat ik boos zou zijn maar kijk eens eerlijk naar een heel aantal opmerkingen die toch een teneur van belachelijk maken hebben en geen enkele informatie toevoegen. En het zou gewoon interessanter zijn als je hier info over de werking van magnetisme zou kunnen vinden. Verschillende onderzoeken hebben overigens uitgewezen dat blessures bij paarden, die toch niet gevoelig kunnen zijn voor het placeboeffect, eerder genezen. Ook maken vele japanners gebruik van magnetische hulpmiddelen. Natuurlijk is die Santanera veel te duur, maar dat kan hij zijn omdat vooral in Nederland alle kennis over de invloed van magnetisme op de gezondheid ontbreekt. Overigens werkt veel wetenschappelijk onderzoek niet met het zogenaamde falsificatie model, het onomstotelijke bewijs maar wordt een grote mate van waarschijnlijkheid ook aanvaard zeker in wetenschappen waar je de enige causale oorzaak niet zomaar kunt isoleren.
En dan nog iets: Ik heb geen biostabiel en zal er ook geen aanschaffen. Maar ik ben gewoon geinteresseerd in wat mensen ermee ervaren. En ik zou het niet leuk vinden als ik een positieve ervaring ermee heb en ik word vervolgens belachelijk gemaakt.

bionda51

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door bionda51 »

:lol: Hallo
Ook ik vind het jammer dat er zo'n slechte bericht geving is geweest over de biostabiel.Ik heb hem nu een jaar en voel mij er echt veel minder gejaagd door .Ik heb mijn hel leven al last gehad van trillende handen en zelfs dat is weg, dus voor mij is de biostabiel wel een hanger die iets voor mij doet

mistermaniac
Berichten: 17
Lid geworden op: 09 apr 2004 17:42

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door mistermaniac »

Veel van de mensen moeten zich toch eens tussen de oren laten onderzoeken.

bio?

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door bio? »

als de bio helpt hoeft dat toch niet meer!

AK

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door AK »

Bioanda, als het jou helpt, blijf het dan lekker gebruiken. Je sponserd Tineke er ook nog mee en die heeft het al zo beroerd! Maar niet heus! :lol:
AK

Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Goed zo Bionda dat je na al die belachelijkmakerij van positieve reacties op de biostabiel toch nog je eigen verhaal vertelt met zoals je kunt verwachten weer die belachelijkmakerij als reactie. Mensen begrijpen kennelijk niets van magnetisme en ze lijken ook wel bang voor dingen die je niet direct kunt zien of kunt verklaren. De werking van magnetisme op het lichaam is overigens prima te verklaren maar daar hebben ze zich gewoon niet in verdiept. Natuurlijk kun je best aan de werking van magnetisme twijfelen maar houd alsjeblieft je mond als je je er niet in verdiept hebt of je er zelf geen ervaring mee hebt.

AK

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door AK »

Ik ben bang voor die belachelijke €119 prijs. Beterschap hoor Bionda! Het ga je goed!
AK

Gesloten