LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefoonverzekering Conner&Davis / Belcompany | Oplichterij

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
DTielen

Telefoonverzekering Conner&Davis / Belcompany | Oplichterij

Ongelezen bericht door DTielen »

Eind vorig jaar maakte ik melding bij Conner&Davis over een defect aan mijn toestel doordat deze gevallen was.
Ik ben al 5 jaar verzekerd, heb nooit problemen gehad en altijd netjes mijn premie a €8,50 per maand betaald.
Het formulier eerlijk ingevuld, zoals het hoort, en opgestuurd. Nog geen twee dagen later ontving ik het bericht dat:
Geen recht op vergoeding bestaat:
6.1 Indien de beschadiging en/of diefstal van het verzekerd object het gevolg is van:
a.) Verwijtbare- en onvoldoende zorg van het verzekerd object zijdens de verzekerde;
b.) Het verzuim om in situaties waarin – naar algemene begrippen en/of ervaringsregels – rekening is te houden met een
verhoogde kans op schade en/of diefstal, danwel het verzuim om voldoende, passende en schade-beperkende
maatregelen te treffen ter voorkoming daarvan;
Bron:http://www.safe-sure.com/UserFiles/File ... 011-02.pdf
De telefoon is toch opgestuurd met het vertrouwen dat het wel opgelost zou worden. Voor de zekerheid maar direct een bezwaarschrift er achteraan gestuurd.. tot op heden nog steeds geen bericht. Het enige bericht is nogmaals, dat ze niet vergoeden en dat ik of dik mag betalen, of afstand doe van mijn toestel. Maar direct contact opgenomen met Belcompany omdat ik geen zin had in die ellenlange wachttijden bij Conner&Davis tegen 0,55 cent per minuut. Daar mijn verhaal uitgelegd in de hoop dat zij iets voor me kunnen betekenen.

Ik heb, 5 jaar geleden, de verzekering afgesloten omdat ongelukjes kunnen gebeuren. Daarvoor betaal je premie, daarvoor dek je, je in.
Ik sluit toch ook geen reisverzekering met wintersportpremie af om daarna in het ziekenhuis te horen dat ik niet voldoende schade beperkende maatregelen heb genomen als ik van de piste ga en ik de kosten lekker zelf op mag hoesten! Dit is werkelijk belachelijk, dat Belcompany met zo'n verzekeringsmaatschappij in zee gaat en dat zo'n verzekeringsmaatschappij nog mag bestaan!
En dit terwijl in mijn verzekeringspapieren duidelijk staat:
Safe&Sure Categorie IV en Categorie V
• Wereldwijde dekking voor
- val-, stoot- en waterschade
- diefstal (aantoonbaar)
- misbruik gesprekskosten tot € 2.000
• Verlenging van de fabrieksgarantie
• Service ‘aan huis’ binnen Benelux
• 24/7 online schademelden
• Snelle schadeafwikkeling (telefonisch/internet)
• Leentoestel binnen 24 uur op locatie (Benelux)
Jaren premie betaald...en waarvoor?! Om nu nog eens DIK te mogen betalen om mijn telefoon uberhaupt terug te krijgen!

Ze zijn heel snel in het afwijzen van claims, maar als je een beetje service verwacht zijn ze onbereikbaar!!
Mijn laatste hoop is mijn klacht hier te plaatsen, begin een beetje het idee te krijgen dat alleen klachten die publiekelijk geuit worden op Twitter of Fora gehoord worden... Blijkbaar is het tegen gaan slechte publiciteit belangrijker dan het correct afhandelen van een claim van een trouwe klant!

Ik deel het advies van alle anderen hier: GA NOOIT IN ZEE MET CONNER&DAVIS!! EN TRAP NIET IN DE MOOIE PRAATJES VAN BELCOMPANY!!! Ze laten je jaren premie betalen en als je aanspraak maakt op hetgeen waar je premie voor betaald geven ze niet thuis!!
Laatst gewijzigd door DTielen op 12 jan 2012 11:45, 1 keer totaal gewijzigd.

bc_klantenservice
Contacteer:

Re: Telefoonverzekering Conner&Davis / Belcompany | Oplichterij

Ongelezen bericht door bc_klantenservice »

Geachte klant,

Na ons eerdere telefonische- en e-mail contact een reactie via deze weg.

Inmiddels hebben wij het bericht gehad dat Conner & Davis uw bezwaarschrift heeft behandeld. U zult van de uitkomst hiervan rond het komende weekend schriftelijk op de hoogte worden gesteld.

Met vriendelijke groet,

BelCompany
Klantenservice

DTielen

Zojuist keurig netjes een bericht gehad van een dame van de klantenservice van BelCompany! Morgen zou ik meer moeten horen van Conner&Davis over mijn bezwaarschrift... ben benieuwd!

Ik begrijp dat zij niet direct verantwoordelijk zijn voor de manier van handelen van Conner&Davis, echter is de verzekering wel door hen aangeboden en via hen afgesloten.

mich24

Ongelezen bericht door mich24 »

Wat een 'verzekering'..

Is er ook zo eentje, eerst een blauw oog,en dan heeeeeeeeeeel misschien een vergoeding voor een nieuw toestel.

Of zeiknat de winkel binnen komen lopen,met van ja,ben met telefoon en al in het water gevallen..

electomonteur

Ongelezen bericht door electomonteur »

nee de piste op gaan en door andermans schuld vallen wat breken en de verzekering zegt sorry we betalen n iet wat u weer dat als u op de piste gaat de kans groot is dat u wat breekt
ondanks dat je speciaal en verzekering afsluit voor wintersport

of te wel een wa verzekering afsluiten voor schade aan een ander toe brengen met de auto en de verzekering zegt sorry u weet toch dat als u gaat auto rijde de kans bestaat dat u een anders schade toe brengt dus sorry we betalen niet

DTielen

Uiteindelijk een brief ontvangen dat mijn klant "coulancehalve" wordt gerepareerd. Waarschijnlijk hebben ze bedoelt "omdat we niet nog meer slechte publiciteit kunnen gebruiken"
Maargoed, telefoon wordt gerepareerd. Ik ondertussen benieuwd geworden naar de status omdat mijn telefoon bijna 4 weken weg is...Maar gebeld met het nummer van de receptie, hele vriendelijke dame aan de lijn ze kon me alleen niet verder helpen... kreeg het nummer van de klantenservice.
Bellen met de klantenservice (vreemde benaming aangezien ze van 'service' geen kans gegeten hebben) Conner&Davis is kansloos, meer dan 15 minuten in de wacht a 0,55 ct... dag later nog maar eens geprobeerd op een ander tijdstip..zelfde verhaal! Zo krijg je ze wel bij elkaar verdient.. alleen aan mij al €20,- verdient zonder er maar een seconde voor te werken!

Mijn hoop nogmaals op BelCompany gevestigd!!!
Ik ben blij als ik hier volgende week kan posten dat mijn klacht naar tevredenheid is oplost...... ben er bang voor :(

TH28

Ongelezen bericht door TH28 »

Hier hetzelfde probleem, mobiel opgestuurd. Krijg ik een rekening terug om binnen 5 dagen 220 euro over te maken. Meerdere malen gebeld en bezwaarbrieven geschreven en er wordt niet op gereageerd. Nu is me mobiel zomaar teruggestuurd zonder dat ik dit had aangegeven met een rekening van 50 euro, terwijl dat hij geeneens is gerepareerd. Ik ga nu een laatste bezwaarschrift opsturen en hopen dat deze wel wordt gelezen anders weet ik niet meer wat te doen ??

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Als je je mobiel maar niet weer op stuurt....
Als je je andere bezwaarbrieven met gewone post hebt verstuurd, doe de laatste dan aangetekend.

Gesloten