LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] remonyl misleidende mailtjes

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
pechmanss
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 dec 2011 13:54

Re: remonyl misleidende mailtjes

Ongelezen bericht door pechmanss »

adres voor retour :

Returns Agent for Trustinliving
WDE
Ryttervaenget 2-4
5900 Rudkobing
Denmark

E-mail : [email protected]
(krijg je bijna geen contact mee (ik niet in ieder geval)

Adres voor incasso van hun :
(handig bij problemen deze mensen kunnen goed helpen)

Gothia B.V
Langesteijn 110
3342 LG
H.I.Ambacht

Tel Nr Gothia bv : 078-6231190
E-mail : [email protected]

Link voor de brief van radar tegen dit soort rotzooi.
http://www.trosradar.nl/index.php?id=84 ... howUid]=45
(door een vreemde rede kan het laatste stukje van de link niet geklikt worden
dus even de hele link kopieren en plakken in de explorer balk.)

irene2501
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2012 16:19

Re: remonyl misleidende mailtjes

Ongelezen bericht door irene2501 »

Hallo mensen, ik heb vandaag een mail gekregen dat het abonnement gestopt is!!!! Hoeraaaaaaaaaaaaaa daar ben ik van verlost....

mama-carla
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 dec 2011 12:52

Re: remonyl misleidende mailtjes

Ongelezen bericht door mama-carla »

irene2501 schreef:Hallo mensen, ik heb vandaag een mail gekregen dat het abonnement gestopt is!!!! Hoeraaaaaaaaaaaaaa daar ben ik van verlost....
Kan je even laten weten hoe je dit precies voor elkaar hebt gekregen? Ik heb alweer een pakketrje ontvangen.... :evil:

irene2501
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2012 16:19

Re: remonyl misleidende mailtjes

Ongelezen bericht door irene2501 »

Ik heb op advies van mijn rechtsbijstandsverzekering een brief in het pakje gedaan wat ik aangetekend teruggestuurd heb en diezelfde brief via mail gestuurd. Volgens mijn rechtsbijstandsverzekering moest hen schrijven dat ik geen overeenkomst met hen had en als zij dachten dat het wel zo was dat ik daar dan bewijs van wilde zien. En als laatste punt dat ik binnen een week antwoord van hen verwachtte. Sukses ermee, ik hoop dat het jullie ook lukt om er vanaf te komen.

pechmanss
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 dec 2011 13:54

Re: remonyl misleidende mailtjes

Ongelezen bericht door pechmanss »

dit is de brief die ook op radar staat zie mijn laatste post :wink: de link staat daar.

ps. ik heb zins de brief nooit meer wat vernomen van hun kan ook niet anders want ze hebben geen bewijs.

al met al in totaal ben je toch zo'n 21.- euro kwijt
(test pakketje 3,50 / retour pakket pillen aangetekend 10,- euro / de speciale brief voor gothia ook aangetekend 7,50 in mijn geval dan)

irene2501
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jan 2012 16:19

Re: remonyl misleidende mailtjes

Ongelezen bericht door irene2501 »

Ik heb de brief in het retourpakket gedaan. En ik heb de brief via mail naar Remonyl support gestuurd niet naar Gothia. Volgens mij doen die alleen de rekeningen maar ik kan het mis hebben natuurlijk....

leonne
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2011 15:10

Re: remonyl misleidende mailtjes

Ongelezen bericht door leonne »

Hallo allemaal!
ook ik ben in die misleidende advertentie van remonyl getrapt,omdat ik echt dacht dat je ALTIJD een nieuwe zending kon afbellen ,c.q. afmailen.
Tja en dan komen dr ineens algemene voorwaarden op de proppen getoverd ,die idd ,NIET op de advertentie vermeld stonden!!!
Wat ik gedaan heb???
Eerst gemaild met remonyl en ook van die standaard berichten teruggekregen,die vele van jullie ook kregen.
Met Gothia gebeld en mijn beklag gedaan.
Die "leven"dan met je mee,maar ondertussen wel de rekeningen van 47,99€ opsturen!
Weet je wat.....dat Gothia hoort gewoon bij remonyl!
Ik was absoluut niet van plan om maar iets te betalen en heb ze dat ook op niet mis te verstane wijze vermeld (remonyl en Gothia).
Toch bleven de pakketjes komen,weer gebeld met Gothia en die doe dan net of ze er ook niks van begrijpen,willen zelfs geen telefoonnr geven,omdat ze dat zogenaamd niet hebben!
Nou ik ben naar de politie gestapt,wou ff weten wat er zou kunnen gebeuren ,als er idd een incasso/deurwaarder zou komen.
En weten jullie wat het antwoord was vd politie???????
Die zeiden dat dit pure oplichterij en zwendel was!
Ik had toch niks getekend? Iedereen kan wel pakketjes gaan opsturen en rekeningen uit gaan schrijven en dan incassokosten gaan berekenen enzo,maar das niet rechtsgeldig.
Ze hebben geen poot om op te staan!
Zorg wel dat je heeeeeel duidelijk hebt aangegeven dat je geen pakketten meer wenst te ontvangen en als ze dat dan toch doen,is het hun probleem.
De politie zei ,dan stapel je ze maar thuis op,maar in geeeeeeeen geval iets betalen ,en ALS ,wat ze toch niet doen,ze met een deurwaarder komen,dat kan alleen via de rechter en dr is geen enkele rechter die me zou verplichten om ongevraagde pakketten te betalen. Aldus de politie!!!!
Dus mensen...geeeeen paniek ,stuur de pakket onder REMBOURS terug,want dan kost het hun zelf geld . haha! Dat heb ik Gothia ook vermeld,waarop ze antwoordden ,dat het niet eens onder rembours hoefde,nee natuurlijk niet want ze hebben geen zin in extra kosten.En dus ga ik het wel doen!!!
Maar niksssssss betalen zelf dus ,begalve die 3,50 verzendkosten dan.
Die heb ik ook betaald!
Succes dr mee ,owwww en andere tip.....stuur een welkomstpakketje naar Natascha ,t.n.v Gothia. En eentje naar die zgn directeurvan remonyl,stelletje oplichters.
groetje Léonne

angeliquebrpouwer
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2011 15:21

Re: remonyl misleidende mailtjes

Ongelezen bericht door angeliquebrpouwer »

Nou vanaf dsec nu inmiddels al bezig met gothica bv en ze blijven het proberen maar ook hun krijgen geen reactie van remonyl.wel alle pakket retour gezonden.
Accept kon je inderdaad dus NIET betalen maar dat probleem lag bij de bank van gothica dat moet inmiddels opgelost zijn.
elke week heb ik nu contact met gothica bv en die blijven remonlyl bestoken met emails maar na een maand nog niets gehoord wel heb ik een soort antwoord gekregen dat hun vonden dat ik op tijd was met alles en dat het waarschijnlijk wel gecrediteerd zou worden de incasso is dus wel stopgezet bij gothica.

marc1965
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2012 12:18

Re: remonyl misleidende mailtjes

Ongelezen bericht door marc1965 »

wij hebben dit product ook besteld met de wetenschap en verwachting uit proberen zonder verdere verplichtingen zoals beloofd etc verder zelfde verhaal te laat aankomen brief/rek in pakje geen contact kunnen leggen en van firma in hi ambacgr de rekeningen.

maar na uitzoeken er achter gekomen dat je dus besteld in denemarken dat de pillen uit enegeland komen en dat je betaald aan een nderlandse bv! raar niet?

nou ze hebben zich goed ingedekt en kunnen natuurlijk alles ontduiken mocht er iemand bezwijken aan die rommel immers spoor ze maar eens op! maar wel de financien dus zogenaamd uit handen gegeven ja ja mensen laat je niet bedotten t is natuurlijk een nederlands bedrijf zwendel op lichterij met van t kastje naar de muur verwijzen ze willen enkel geld zien hoe maakt niet uit ze gaan over lijken.

ze kunnen je ook niets maken je hebt immer niets getekend en ze zeggen zelf dat ze in t buitenland zitten je hebt geen bal te maken met dat bedrijf in hi ambacht iets getekend met hun? heb jeeen overeen komst? vraag er maar naar laat ze maar iets van bewijs kopie opsturen hoor je niets meer van ze en je kan altijd zeggen dat je niets hebt aangehad neem niet eens de moeite om hun zooi terug naar t postkantoor te brengen.

nee mensen maak je niet druk lach erom!

angeliquebrpouwer
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2011 15:21

Re: remonyl misleidende mailtjes

Ongelezen bericht door angeliquebrpouwer »

nou na maanden zwoegen ben ik ervan af gewoon doorzetten dus de twee nota's zijn gecrediteerd en heb ecxcusses ontvangen.
wel met danks aan gothica bv ze hebben me goed ingezet voor mij.

succes allemaal


Gesloten