BBCS schreef:Teunbosseman schreef:
Is ook de grootst mogelijke onzin, je herhaalt hier wat je in mijn topic ook schreef.
Correct. Aangezien ik op die vraag geen antwoord kreeg, heb ik die maar opnieuw gesteld.
Je hebt gewoon antwoord gekregen hoor in dat topic....sterker je hebt het zelf neergezet dat jij geen moeite hebt met het solderen van dc jack en ook zou zou doen....dus hoezo geen antwoord gekregen ?
Teunbosseman schreef:Dus bruggetje naar dit topic.....waarom zou TS niet zelf het scherm mogen vervangen ipv torenhoge kosten te betalen welke HTC rekent.
BBCS schreef:[Dergelijke reparatie is dan niet onder garantie vervangen, echter vervalt wel de garantie op het product als iemand anders zonder toestemming van de verkopende partij of fabrikant de reparatie uitvoert.
Nee natuurlijk is dat niet vervangen onder garantie, waarschijnlijk gevallen en TS vond veels te duur ( wat het ook is, schandalig, schofterige prijs ) om dor HTC te laten vervangen. Lekker dwingend zo.....je wilt repareren maar betaald de hoofdprijs, je laat elders of zelf repareren en je garantie vervalt...kortom je verliest altijd.
Teunbosseman schreef:Waarom heb ik mijn dc jack wel laten solderen ipv hele moederboard incl dc jack te laten vervangen......puur de exorbitant hoge kosten.
BBCS schreef:[Ik heb zelf bij een computerfabrikant gewerkt en moederborden gerepareerd. Dus dergelijke componenten werden gewoon vervangen in plaats van het complete moederbord vervangen.
Ik ben het ook niet eens met de stelling dat alleen vervanging mogelijk is en geen reparatie.
Zoals in andere topic vermeld, dc jack is gemonteerd op moederboard, klein stukje was afgebroken maar toch moest ook het oederboard worden vervangen,......ja daaag.
Teunbosseman schreef:Nu weer terug naar dit geval.......een usb aansluiting wordt tig keer gebruikt en zijn behoorlijk fragiel. Ik zou ook niet met HTC eens zijn.....hoop dat ze meelezen....geen reclame zo.
BBCS schreef:[Ik ben het wel met HTC eens.
Het punt is namelijk dat het echt gebeurd dat als HTC alleen die usb aansluiting repareert dat mensen dan over die andere reparatie gaan lopen te zeuren. Onredelijk, maar het gebeurd echt. Ik heb het ook zelf als ondernemer meegemaakt. En om dat gezeur te voorkomen, worden dergelijke reparaties niet geaccepteerd.
Leuk dat jij blijkbaar weet dat echt is gebeurd maar daar heeft TS niks mee te maken. TS zou dan moeten gaan "zeuren" om het gemaakte scherm.
Daarbij zegt dat meteen iets over de kwaliteit van de usb aansluitingen.
Als je bij iedere reparatie ervan uitgaat dat er gezeur van gaat komen, wel dan zou ik een ander vak kiezen als je dit niet kunt beoordelen.