LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Generali woekerpolis afkopen (ook wij).

Bespreek hier de ontwikkelingen in de woekerpolis-affaire
arvandongen
Berichten: 1353
Lid geworden op: 09 mar 2011 12:03

Re: Generali woekerpolis afkopen (ook wij).

Ongelezen bericht door arvandongen »

Precies zoals verwacht.
Nu wordt het tijd om vragen te stellen.

Marjanne/3
Berichten: 9
Lid geworden op: 09 feb 2011 17:43

Re: Generali woekerpolis afkopen (ook wij).

Ongelezen bericht door Marjanne/3 »

arvandongen schreef:Precies zoals verwacht.
Nu wordt het tijd om vragen te stellen.
Hoop dat het een keer uitgezocht en (eerlijk) opgelost zal worden.

Ik ga er ook maar 'weer' eens achteraan!

nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: Generali woekerpolis afkopen (ook wij).

Ongelezen bericht door nico..d »

Je moet er inderdaad zelf achteraan, ook van mijn tussenpersoon/ hypotheekadviseur uit Heesch geen bruikbaar advies of hulp gekregen.
Het positieve aan de hele zaak is dat je er wel van leert, op deze manier laat ik mij niet meer te pakken nemen.

nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: Generali woekerpolis afkopen (ook wij).

Ongelezen bericht door nico..d »

Ben nieuwsgierig naar GENERALI polissen die de laatste tijd afgekocht zijn.
Komen zij over de brug of blijft het "woekeren"

Meerheuvel
Berichten: 325
Lid geworden op: 01 jul 2012 07:09

Re: Generali woekerpolis afkopen (ook wij).

Ongelezen bericht door Meerheuvel »

Beste Nico D.
In 11,5 jaar tijd 15000 Euro inleg en resultaat incl. zogenaamde compensatie 8900 Euro.
Ik ga het afkopen en mijn verlies nemen, ben wel behoorlijk pissig en weet nog niet hoe ik mijn woede moet bekoelen, had mij nog niet gerealiseerd dat de verliezen zo hoog opgelopen waren.
En dan heb je ook nog vragen over of het afkopen correct gelopen is (zo interpreteer ik het tenminste).
Waarom neem je geen contact op met New Flame of Odin (zie bericht http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 6#p1644176 en de topic daaromheen). Dan kun je je afreageren op je verzekeraar (terugclaimen) en krijgt tegelijk antwoorden over dat afkopen. Vooral voor New Flame, die CFO bij verzekeraars was, moet dat beantwoorden van een vraag over afkopen een fluitje van een cent zijn. Hij communiceert sowieso gratis, pas als de verzekeraars jou door hem teruggeclaimd woekergeld terugbetalen moet de verzekeraar hem daar ook 20% van geven. Het bedrag waar het bij jou om gaat zou te klein kunnen zijn om voor hem interessant te zijn, maar dat hangt er een beetje vanaf hoe makkelijk het claimen voor jouw polis voor hem is. Hij communiceert dat alles heel open en transparant, dus daar hoef je je geen zorgen te maken, en die vraag over het afkopen zal hij er wel bij beantwoorden. Odin is trouwens ook heel goed. Lees die topic en kies dan een. Helpt om van je woede af te komen en om geld terug te verdienen.

Meerheuvel

nico..d
Berichten: 118
Lid geworden op: 10 okt 2011 14:12

Re: Generali woekerpolis afkopen (ook wij).

Ongelezen bericht door nico..d »

Dank voor je reactie, zal er nog eens naar kijken.

Gesloten