LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
astridilco
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2011 19:56

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door astridilco »

Goedenavond, nou ja...
Ik kwam er net achter de C&ZMedia dus voor de 2e keer een bedrag van 39,80 heeft afgeschreven zonder toestemming. We zijn 3 maanden geleden naar jeugdvakantieland geweest in ahoy waar we dus zijn aangesproken door een meisje en ons een 1malig boeken/dvd hebben laten aansmeren voor 0-6 jaar voor 9,95! Nu dus al voor de 2e keer een ander hoger bedrag afgeschreven. RAAR? Vind ik wel. Heb de 2e incasso teruggeboekt en een mailtje gestuurd naar die cenzmedia. Maar als ik nu alles zo lees, zal ik zeker niets meer ontvangen. Ik dacht duurt misschien even, maar hebben alleen een winnie de poeh boekje gekregen. Ben benieuwd wat er geantwoord wordt op onze mail.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Guardian72 »

astridilco schreef:Ben benieuwd wat er geantwoord wordt op onze mail.
Gokje: bericht dat je moet betalen, en daarna een of ander vaag incassoburo.

astridilco
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2011 19:56

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door astridilco »

Nou en om 10.27 kwam er een keurig mailtje terug, alleen met de vraag mijn adresgegevens voor toesturen van ;t niet gekregen pakket. Heb de vraag teruggesteld waarom wel mijn abonnement kunnen stoppen, maar geen adresgegevens hebben???

Geachte mevrouw van der Starren,
Hierbij bevestig ik de annulering van het abonnement.
U mag het geïncasseerde bedrag zelf laten storneren bij uw bank.
Al uw gegevens zijn inmiddels uit ons systeem verwijderd.
We zullen de klacht doorgeven aan de desbetreffende colporteur en onze excuses voor het ongemak.
Graag zouden wij uw adresgegevens ontvangen, zodat wij de ontbrekende pakketten kunnen nasturen.
Welke DVD heeft u ontvangen bij het boekje van Winnie de poeh?



Hopende u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,


Klantenservice
C&Z Media Kids Club
Splinterlaan 154C
2352 SM Leiderdorp
071-581 45 01
www.cenzmedia.nl

netje692
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2011 14:19

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door netje692 »

ik vind het heel vervelend maar ook ik ben de dupe van C en Z media, na een proefabonnement zou het makkelijk zijn om op te zeggen, helaas niet dus, ze hebben opnieuw geld van mijn rekening geschreven, ik heb dit teruggeboekt en nou krijg ik een brief dat ik mijn proefabonnement niet heb betaald en dat ze het niet kunnen innen van mijn rekening, of ik dat binnen 7 werkdagen even wil betalen, en ze hebben het met euro 4.95 verhoogd omdat ze het niet automatisch kunnen innen.

nou ik heb mijn proefabonnement netjes betaald hoor in augustus al maar helaas dat snappen ze niet aan de telefoon, ook zeggen ze dat ze mijn opzegging nooit hebben ontvangen.

wat moet ik nou doen? ik heb geen zin in nog een verhoging of zelfs een deurwaarder of incassoburo die van mij een heleboel geld gaan innen....was ik dat mens maar voorbij gelopen in rotterdam pfff kon ook niet want ze blokkeren je gewoon de weg en spreken je kind aan of hij wat leuks van hun wil tja :shock:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Jolijn »

Wat je moet doen? :o
Dat staat hier in het topic, want velen zijn je voorgegaan. :-|

marlou
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 dec 2011 19:49

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door marlou »

hallo,

ik heb zins een paar maanden problemen met de locomotief.. na aangesproken te zijn in de stad, met de medeling boekjes en dvds te krijgen van nickelodeon, ben ik met ze inzee gegaan. bij thuis komst info op gezocht en hier terecht gekomen. ik heb meteen het gele bewijs briefje terug gestuurd met de medeling dat ik me bijdeze heb bedacht. ik heb van hun ook nooit iets ontvangen. nu krijg ik brieven van een incasso buro van ruim 130 euro en die worden als maar hoger, zij hebben mij gebeld, ik heb uitgelegd niet te gaan betalen en heb kopie van het gele briefje gemaild. de locomotief geeft aan bij het incassoburo nooit iets gehad te hebben. en dreigen met de rechter. ze sturen nog eenmalig een verhoogde rekening en willen dat ik betaal. ik ben dit zeker niet van plan te gaan doen.

heeft er ondertussen iemand schot in de zaak tegen dit fijne bedrijf??? en iemand eventuele tips want ik wordt hier zeker niet vrolijk van..

groetjes marlou

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Guardian72 »

marlou schreef:hallo,

ik heb zins een paar maanden problemen met de locomotief.. na aangesproken te zijn in de stad, met de medeling boekjes en dvds te krijgen van nickelodeon, ben ik met ze inzee gegaan. bij thuis komst info op gezocht en hier terecht gekomen. ik heb meteen het gele bewijs briefje terug gestuurd met de medeling dat ik me bijdeze heb bedacht. ik heb van hun ook nooit iets ontvangen. nu krijg ik brieven van een incasso buro van ruim 130 euro en die worden als maar hoger, zij hebben mij gebeld, ik heb uitgelegd niet te gaan betalen en heb kopie van het gele briefje gemaild. de locomotief geeft aan bij het incassoburo nooit iets gehad te hebben. en dreigen met de rechter. ze sturen nog eenmalig een verhoogde rekening en willen dat ik betaal. ik ben dit zeker niet van plan te gaan doen.

heeft er ondertussen iemand schot in de zaak tegen dit fijne bedrijf??? en iemand eventuele tips want ik wordt hier zeker niet vrolijk van..

groetjes marlou
Schrijf het incassoburo (welke?) een brief/fax/mail - en geef aan dat deze vordering niet terecht is, daar er nooit geleverd is.
Verzoek hen om het bewijs dat er wel geleverd is, en eis dat, zolang dit niet is gebeurd, ze afzien van hun poging tot afpersing (met bedreigingen mensen proberen te laten betalen).

Als je post gebruikt- dan aangetekend.
Doe verder NIETS per telefoon - alleen schriftelijk (Mail, Fax en (aangetekende) post)

parcatt
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jan 2012 13:42

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door parcatt »

hallo allemaal,
ik ben er helaas in december ook ingestonken.
Was met mijn zoontje aan het winkelen en werd aangesproken door een zekere nathalie(gaf zich uit als medewerkster voor nickelodeon) Ik hield eerst de boot af maar mijn zoontje wilde heel graag een pakketje. Het zou maar 9,95 kosten geen verdere verplichtingen zij ze. Dus je gaat er vanuit dat er maar 9,95 word afgeschreven, eenmalig dus!!!! Wat merk ik vandaag dat er 39,80 is afgeschreven. Dat was mondeling niet overeengekomen. Ik heb de bank de opdracht gegeven om het bedrag terug te halen en mijn rekening te blokkeren,ben benieuwd hoe dit gaat aflopen?
groetjes wanda

KimRZ
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jan 2012 12:49

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door KimRZ »

Goedemiddag,

C&Z media is nog steeds actief. Vorige week werd ik praktisch ''gedwongen'' om mee te doen aan hun proefactie. Ze spelen zo op je kind in dat je je haast schuldig voelt om het niet te doen. Deze mevrouw was zogezegd van Ned3, en je kreeg dan allerlei leuke verrassingen van de kinderseries die op ned3 te zien zijn. Nu heb ik meerdere bankr. en heb ik een nummer gegeven waarop automatische incasso niet mogelijk is vanwege het saldo, dus voelde ik me al een beetje opgelucht, maar bij thuiskomst, checkte ik internet en toen begon ik me toch wel zorgen te maken. Ik ben van ze af, dit is een oplossing, stuur meerdere brieven met een opzegging (er komt er altijd wel eentje aan, aangetekend is zonde van het geld), belaag ze daarna met emails, waarin je zegt dat je opzegt, meerdere brieven heb gestuurd en dat je graag een bevestiging van annulering wilt. Kort krachtig met een dreigende ondertoon. Met twee dagen was ik van ze af! Ik heb een bevestiging van annulering dus ze krijgen geen cent. Ik las hierboven ergens om hun rekening nummer te laten blokkeren bij de bank, misschien een goed idee, hoef je daar geen zorgen meer om te maken.

Toch jammer, want wel goedbedoelde acties voor je kinderen krijgen op deze manier geen kans meer. Ik zeg vanaf nu voor altijd NEE!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Guardian72 »

KimRZ schreef:Goedemiddag,

C&Z media is nog steeds actief. Vorige week werd ik praktisch ''gedwongen'' om mee te doen aan hun proefactie. Ze spelen zo op je kind in dat je je haast schuldig voelt om het niet te doen.
Toch tijd om eerlijk naar kinderen te zijn.
"Deze meneer/mevrouw belooft dit nu allemaal, maar er zijn heel veel kinderen die al heel lang wachten op het beloofde. Pappa/mamma mogen wel veel betalen, maar krijgen daar niets voor - ik laat het je thuis wel op internet lezen dat deze mensen niet eerlijk zijn"
Zeg dit het liefst hardop, zodat meer mensen het horen - dan zal het vlug afgelopen zijn met deze wanpraktijken.

Eorge
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2012 17:27

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Eorge »

In December 2011 ben ik benaderd door een medewerker van C en Z. Ik ben door haar misleid en zodoende heb ik mijn banknummer opgegeven. Ik vroeg om per acceptgiro te betalen maar ze zei dat mijn banknummer meer ter controle was en ja hoor er is gewoon weg van mijn rekening afgeschreven. Ik heb het wel terug laten storten maar nu een acceptgiro in de bus. Kan iemand mij helpen hoe ik van ze afkomt?

riemslag1
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 apr 2010 19:51

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door riemslag1 »

Beste allemaal, hier een berichtje van een oudgediende die met veel te veel moeite destijds verlost is van deze twee oplichtersbendes. C&Z en Credifix spelen onder 1 hoedje, en hebben besloten tot een constructie tot binnenhengelen wat er binnen te halen valt over de rug van nietsvermoedende, hardwerkende en goedbedoelende ouders. Eerst verkoopt men doelbewust een wanproductje en laten je zogenaamd tekenen voor een proefpakket, zo wordt gezegd, maar tegelijkertijd laten ze je tekenen voor een langer doorlopend en duurder abbonnement.......dwaling bij straastverkoop is genoeg grond tot eenzijdige ontbinding van jullie kant. Stuur beide oplichtersbendes eenmalig een mailtje waarin je dat stelt en geef ook aan niet verder te zullen communiceren en bij een eventuele rechtsgang (die er toch niet komt want Credifix bluft jullie je geld uit de portemonnee, zeer goed wetende dat zij zelf deel uit maken van dit smerige oplichtersspelletje !) met alle genoegen dit hele forum uitgeprint aan de rechter zult overleggen en je ben er van af.......alle vervolgcorrespondentie van deze boefjes gewoon negeren.........het is tuig uit de goot dat doelbewust er alleen maar uit is jullie je geld af te troggelen........ze weten zelf donders goed dat ze samen een lucratief oplichtersclubje vormen en geven te pas en te onpas indien het ze zo uitkomt bij een voor hun doodlopend incassodossiertje de schuld aan hun colporteurs, die ze nota benen zelf hebben geinstrueerd zo te handelen als ze doen. Laat je dus vooral niet gek maken door het vullis van C&Z en Credifix, besteed 1x wat tijd en moeite aan het afwijzen van hun oplichtersclaim en ga gewoon over tot de orde van de dag !!!!!
Hun succes en inkomsten zijn puur gebaseerd op oplichting en mensen die bij een onterechte incassoprocedrure hun rug niet recht houden.
Succes allemaal !

Eorge
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2012 17:27

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Eorge »

Bedankt Riemslag1 ik ga met jou adviezen aan de slag.

marlou
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 dec 2011 19:49

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door marlou »

hallo,

ik heb na meerdere incasso brieven van credifix, een telefoontje van ze gehad, met de mededeling dat de locomotief nooit mijn opzegging heeft gehad en ik maar gewoon moet gaan betalen, ik heb gezegt dit absoluut niet te doen, ik kreeg nog 1 kans te betalen anders zouden ze naar de rechter gaan, ik heb gezegt moeten ze doen.. tot op heden ongeveer 1 maand later nog niets meer van ze gehoord. hoop dat ze geloven dat ik niet zal gaan betalen... dus duidelijk zijn en voet bij stuk houden.. succes..

Sabientje82
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2012 13:08

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Sabientje82 »

HELP HELP HELP

begin jan zijn wij naar een voorstelling van piet piraat geweest. En kwamen een stel meisjes tegen die het ons ging aanbieden. We hadden bedenktijd en ik zou gebeld worden. Ik heb niemand gesproken en zag wel dat er ergens vandaan was gebeld. Kreeg later een brief met een dringnde vraag om zo rond 40 euro over te maken. Ik heb de brief weggegooid omdat ik nog niemand gesproken had en u zit nergens aan vast. Vervolgens krijg ik een 1e her binnen of ik binnen 5 dagen wil betalen anders doen ze er weer 4.95 administratuie kosten bij. Dacht namelijk dat het een proefpakket was en dat wist niet dat ik zooooooo veeel moest gaan betalen.
Ik heb hun vandaag gebeld en kreeg te horen dat ze me al een x hadden gebeld en dat het mijn probleem was dat ik niet opnam. Ze werkte daar maar tot 17.00 en hebben geen zijn om mensen na werk te bellen. Ik moest zelf maar kijken wat ik deed.
Ik ben zo boos dit is zo onbeschofd om dit zo af te handelen. Ik ben og netjes geweest. Maar weet nu gewoon even niet wat ik er mee moet gaan doen.
Wie kan mij helpen????


Vriendelijke groet

Sabine de Wilt

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Jolijn »

Als je dit topic leest, kom je de ervaringen van mede gedupeerden tegen. Ook kun je hierin lezen, hoe je kunt handelen.

Nargish
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 feb 2012 09:02

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Nargish »

Ook hier een instinker! Mooi verkooppraatje op straat, voor een eenmalig pakket à € 9.95. Nu de brief ontvangen, voor € 39.80, waarbij het 4 kinderpakketten betreft.

denise582
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2012 12:28

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door denise582 »

Op 22 sept 2011 jl is mijn zoon aan gesproken door een medewerker van
c & z media op de parkeerplaats van de sporthal de Hoge Devel in Zwijndrecht op weg naar een vaccinatie
Mijn zoon is 9 jaar en wilde graag dit pakket hebben. een medewerker van c & z media sprak mij daarna aan met de mededeling dat mijn zoon dit pakket graag wilde hebben. Ik werd overdondert en eigenlijk dwang matig iets op gedrongen.
De medewerker vertelde mij dat het maar 1 malig zou zijn en dat het automatisch zou stoppen. Ik had weinig tijd en de medewerkster verzekerde mij dat het automatisch stoppen
En door het zeuren van mijn zoon en weinig tijd hebbent ben ik overstag gegaan.

Ik heb netjes alle 4 de cd’s + boekjes gekregen en nu zou het stoppen!

Wat schat mijn verbazing nu hebben ze weer geld van mijn rekening afgeschreven wat niet de afspraak was.

vandaag telefonise gesproken met ook weer een medewerker van c & z media
en ze zij dat ik maar een brief moet schrijven om het abbonnement op te zeggen dat kan dan pas over 4 maanden en dan zou het laatste deel van 4 maanden in gaan. dus dat hou in dat ik er nog zeker 8 maanden aan vastzit
dat kan toch niet ik heb gevaagd naar een leiding gevende om die te spreken
Wat schetst mijn verbazing opnieuw daar sprak ik mee zij zelf was de
leiding gevende en er was verder geen directie aan wezig.

kan iemand mijn helpen om hier vanaf te komen.
want nog 8 maanden betalen zie ik echt niet zitten.

mvg Denise Schouten

Acinra
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 dec 2009 16:06

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Acinra »

Er staan in het hele topic tips genoeg om van deze club af te komen. Het hele "contract" is onder dwaling ontstaan en dus niet rechtsgeldig. Stuur ze een email, met leesbevestiging, en geef daarin aan dat jij het contract nietig verklaard omdat het zogenaamde contract onder dwaling is ontstaan.

don1234567
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 feb 2012 21:21

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door don1234567 »

ok ik ben er ingetrapt afgelopen vrijdag bij de Piet Piraat show in Scheveningen.
Ik heb niet eens (hoe stom kan ik zijn) een kopie gekregen, maar vertrouwde het achteraf voor geen cent. Na wat googlen kwam ik dit tegen en zojuist maar een nette mail gestuurd dat ik binnen de 7 dagen het proefpakket wil ontbinden. Morgen gelijk maar even bellen ook.

Gesloten