LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] UPC
Re: UPC
Beste "nala",
Sorry, maar je bent en blijft vaag in mijn ogen. We moeten eerst gebruik maken van je hotmail-account. Dan pas zouden "wij kunnen gebruik maken van een ander e-mail". Dus toch moet ik mijn persoonlijke gegevens sturen naar je hotmail-account. Dat werkt toch niet? Ik heb geen flauw idee wie of wat achter dat e-mail adres zit. Zoals iemand anders al aangaf, iedereen kan zo een hotmail-adres aanmaken.
Dan heb je het in je een-na-laatste mail over "we". En in je laatste mail over "ik". Wie is "we"? En..wie is "ik"?
Kortom, je blijft vaag. Als je voor de medegebruikers iets wilt betekenen, zal je echt wat meer over jezelf moeten vertellen. Wat doe je met onze gegevens? Je voorwaarden? Etc.
Zonder deze gegeven zal ik persoonlijk nooit gebruik maken van je "diensten".
Hoe goed je bedoelingen ook zijn.
{edit: tikfoutje}
Sorry, maar je bent en blijft vaag in mijn ogen. We moeten eerst gebruik maken van je hotmail-account. Dan pas zouden "wij kunnen gebruik maken van een ander e-mail". Dus toch moet ik mijn persoonlijke gegevens sturen naar je hotmail-account. Dat werkt toch niet? Ik heb geen flauw idee wie of wat achter dat e-mail adres zit. Zoals iemand anders al aangaf, iedereen kan zo een hotmail-adres aanmaken.
Dan heb je het in je een-na-laatste mail over "we". En in je laatste mail over "ik". Wie is "we"? En..wie is "ik"?
Kortom, je blijft vaag. Als je voor de medegebruikers iets wilt betekenen, zal je echt wat meer over jezelf moeten vertellen. Wat doe je met onze gegevens? Je voorwaarden? Etc.
Zonder deze gegeven zal ik persoonlijk nooit gebruik maken van je "diensten".
Hoe goed je bedoelingen ook zijn.
{edit: tikfoutje}
Re: UPC
beste robert,
het is niet de bedoeling dat je in eerste instantie al je gegevens in de mail zet. Beperk het tot je klacht. Om te voorkomen dat we hier bestookt worden met allerlei 'onzin' mails gebruiken we in eerste instantie een hotmail account. De account die op dit forum staat is die van mij dus dan wordt het ik. In eerste instantie zal 'ik' reageren. Men kan (mocht men dat willen) hulp krijgen (vrijblijvend en zonder kosten) wil men dat niet dan reageert men gewoon niet. Aangezien het voor veel mensen die problemen hebben vaak te duur is om een advocaat in de arm te nemen en dan vervolgens maar besluiten om het erbij te laten zitten hebben wij besloten dat mocht het zo zijn dat mensen hulp willen hebben ze op dit adres terecht kunnen.
Nogmaals het is NIET de bedoeling dat mensen direct allerlei gegevens in de mail zetten.
het is niet de bedoeling dat je in eerste instantie al je gegevens in de mail zet. Beperk het tot je klacht. Om te voorkomen dat we hier bestookt worden met allerlei 'onzin' mails gebruiken we in eerste instantie een hotmail account. De account die op dit forum staat is die van mij dus dan wordt het ik. In eerste instantie zal 'ik' reageren. Men kan (mocht men dat willen) hulp krijgen (vrijblijvend en zonder kosten) wil men dat niet dan reageert men gewoon niet. Aangezien het voor veel mensen die problemen hebben vaak te duur is om een advocaat in de arm te nemen en dan vervolgens maar besluiten om het erbij te laten zitten hebben wij besloten dat mocht het zo zijn dat mensen hulp willen hebben ze op dit adres terecht kunnen.
Nogmaals het is NIET de bedoeling dat mensen direct allerlei gegevens in de mail zetten.
Re: UPC
Ik blijf het toch eenzijdig vinden.
Sommige mensen willen vaak ook niet geholpen worden, omdat ze zo zeker zijn van hun gelijk, dat ze een andere mogelijkheid niet zien.
Dan kan je als medewerker van zo'n bedrijf (lees upc, nuon, kpn) uitleggen wat je wil, maar de klant gelooft dat toch niet.
Ik vraag me af wat uiteindelijk het percentage van "gewonnen" zaken wordt.
Sommige mensen willen vaak ook niet geholpen worden, omdat ze zo zeker zijn van hun gelijk, dat ze een andere mogelijkheid niet zien.
Dan kan je als medewerker van zo'n bedrijf (lees upc, nuon, kpn) uitleggen wat je wil, maar de klant gelooft dat toch niet.
Ik vraag me af wat uiteindelijk het percentage van "gewonnen" zaken wordt.
Re: UPC
Nog een reactie van een tevreden klant, ik heb echt niets dan lof over de service van UPC en in 4 jaar, 2 storingen gehad, die binnen redelijke termijn werden opgelost.
Ook heb ik geen last van Spam of andere zaken, maar dat heb je ook zelf in de hand, je hebt hiervoor zeer goede filters en regelmatig de PC controleren wil ook nog wel eens helpen.
Ondanks mijn tevredenheid wil ik jullie sterkte wensen, want het lijkt mij vreselijk frustrerend om gelijk te hebben en het niet te krijgen en ik weet hoe dat voelt. Kijk maar eens bij meubels "stankbank Practica".
Vriendelijke groet,
gast hauwert
Ook heb ik geen last van Spam of andere zaken, maar dat heb je ook zelf in de hand, je hebt hiervoor zeer goede filters en regelmatig de PC controleren wil ook nog wel eens helpen.
Ondanks mijn tevredenheid wil ik jullie sterkte wensen, want het lijkt mij vreselijk frustrerend om gelijk te hebben en het niet te krijgen en ik weet hoe dat voelt. Kijk maar eens bij meubels "stankbank Practica".
Vriendelijke groet,
gast hauwert
Re: UPC
Neen, beste Gast,
ik heb geen aandelen UPC, maar ben werkelijk tevreden of kan dat niet?
Maar zoals ik al schreef kan ik de frustratie best begrijpen, vandaar dat ik verwees naar de "stankbank van Practica".
Veel sterkte en niet iedereen die positief is over een door een ander verfoeid artikel heeft aandelen hoor, want dan waren er heel wat aandeelhouders op de fora.
Groetjes hauwert
ik heb geen aandelen UPC, maar ben werkelijk tevreden of kan dat niet?
Maar zoals ik al schreef kan ik de frustratie best begrijpen, vandaar dat ik verwees naar de "stankbank van Practica".
Veel sterkte en niet iedereen die positief is over een door een ander verfoeid artikel heeft aandelen hoor, want dan waren er heel wat aandeelhouders op de fora.
Groetjes hauwert
Re: UPC
Eigenlijk zouden al die ontevreden klanten een keer moeten meedraaien bij upc.
Kunnen ze zien hoe zielig de klanten eigenlijk zijn.
Klant betaalt 1 dag voor de afsluiting zijn rekening en wil meteen weer aangesloten worden.
Klant is niet 1 dag te vroeg met betalen, zoals hij dat stelt, maar al 2 of zelfs meer maanden te laat met de vorige.
Wanneer zien jullie dat nou eens?
Kunnen ze zien hoe zielig de klanten eigenlijk zijn.
Klant betaalt 1 dag voor de afsluiting zijn rekening en wil meteen weer aangesloten worden.
Klant is niet 1 dag te vroeg met betalen, zoals hij dat stelt, maar al 2 of zelfs meer maanden te laat met de vorige.
Wanneer zien jullie dat nou eens?
Re: UPC
Beste Gast,
heb jij wel een baan?
Ik wel maar niet bij UPC.
Dus heb ik eigenlijk te weinig tijd om op inhoudsloze kreten als HAHAHA te reageren.
Eén advies je kunt die negatieve frustratie leren om te zetten in positieve reacties.
Sorry hoor, maar nu verraad ik bijna mijn vakgebied.
Groet, hauwert
heb jij wel een baan?
Ik wel maar niet bij UPC.
Dus heb ik eigenlijk te weinig tijd om op inhoudsloze kreten als HAHAHA te reageren.
Eén advies je kunt die negatieve frustratie leren om te zetten in positieve reacties.
Sorry hoor, maar nu verraad ik bijna mijn vakgebied.
Groet, hauwert
Re: UPC
Hier ook een tevreden gebruiker van UPC
maar goed, ik heb ook weleens een probleem gehad met mijn nota en eens een keer met chello.
het beste wat je kunt doen is het volgende: sprokkel al je nota's, afschriften, etc. bij elkaar, netjes gesorteerd, en zorg dat je een goed verhaal hebt. Ga hiermee naar het dichst bijzijnde UPC Center en doe daar je verhaal.
Ik heb er zelf weleens bijna een uur gestaan maar daarna was het gelukkig wel opgelost.
Uit principe bel ik NOOIT 0900 nummers trouwens. En die helpdesk schijnt toch *** te zijn heb ik weleens gehoord dus beter gewoon langs gaan.
En kunnen die sneue lui hier eens ophouden met elkaar te beschuldigen van compleettheorien enzo (ja, je werkt vast bij upc enzo, etc.), ***** wat kinderachtig. Probeer een oplossing te geven of reageer niet.
maar goed, ik heb ook weleens een probleem gehad met mijn nota en eens een keer met chello.
het beste wat je kunt doen is het volgende: sprokkel al je nota's, afschriften, etc. bij elkaar, netjes gesorteerd, en zorg dat je een goed verhaal hebt. Ga hiermee naar het dichst bijzijnde UPC Center en doe daar je verhaal.
Ik heb er zelf weleens bijna een uur gestaan maar daarna was het gelukkig wel opgelost.
Uit principe bel ik NOOIT 0900 nummers trouwens. En die helpdesk schijnt toch *** te zijn heb ik weleens gehoord dus beter gewoon langs gaan.
En kunnen die sneue lui hier eens ophouden met elkaar te beschuldigen van compleettheorien enzo (ja, je werkt vast bij upc enzo, etc.), ***** wat kinderachtig. Probeer een oplossing te geven of reageer niet.
Re: UPC
tja lieve gast, zou ook erg tevreden zijn als ik een uur mocht verblijven bij een "service"punt van UPC, kreeg je zeker ook nog bakje koffie en excuses voor het lange wachten?????? wat????? zelfs een koekje???? wauh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pffff en sommige bedrijven maar geld uitgeven om klantvriendelijk te zien, terwijl er mensen al blij zijn met een uur wachten bij UPC
ik snap deze wereld noet meer.......
tis dat geen homo ben anders ging ik met met kop omlaag van het balkon
pffff en sommige bedrijven maar geld uitgeven om klantvriendelijk te zien, terwijl er mensen al blij zijn met een uur wachten bij UPC
ik snap deze wereld noet meer.......
tis dat geen homo ben anders ging ik met met kop omlaag van het balkon