LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] download verwijderen

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Winterman

Re: download verwijderen

Ongelezen bericht door Winterman »

Teunbosseman schreef: Daarbij doet het veel en gratis gebruikte proggie ccleaner ook een en ander in je register.
En maakt een backup die je weer terug kan zetten als je slim genoeg bent om een backup te maken.
Teunbosseman schreef: Tevens houdt het proggie revo-uninstaller niet op na 30 dagen ( graag eerst ff onderzoek doen voordat je wat roept ) maar worden de functies beperkt totdat je betaald zodat je een licensie hebt.
Het houdt op met de benodigde (pro) functies dus wat mij betreft houdt het op. Kan je dus wel een licentie kopen, maar dan zijn we weer terug bij wat ik eerst zei. Het kost geld als je het goed wil doen.
Teunbosseman schreef:Voor alle proggies, freeware, shareware of betaald, geld dat je niks lukraak moet aankliken, zowel opschoners als tweaks etc etc etc.
Absoluut. Nou hoe schat jij iemand in die een dag besteed om handmatig 800 mappen te verwijderen?

chaotfizje2

Ongelezen bericht door chaotfizje2 »

Winterman schreef:[Onvoorstelbaar dat als mensen iets niet begrijpen ze maar weer gelijk over een virus of worm beginnen, of beter nog, gillen dat ze gehackt zijn.
Das waar.....helaas.[/quote]

Zijn jullie met de kennis van de pc geboren of heb je alles ook moeten leren, net als normale mensen?
Over iemand negatief oordelen is altijd goedkoop en makkelijk.

Arie_O

Ongelezen bericht door Arie_O »

chaotfizje2 schreef:
Winterman schreef:[Onvoorstelbaar dat als mensen iets niet begrijpen ze maar weer gelijk over een virus of worm beginnen, of beter nog, gillen dat ze gehackt zijn.
Das waar.....helaas.
Zijn jullie met de kennis van de pc geboren of heb je alles ook moeten leren, net als normale mensen?
Over iemand negatief oordelen is altijd goedkoop en makkelijk.[/quote]

Gewoon computer lessen gevolgd.
Ik heb ook voor mijn rijbewijs, eerst rijlessen moeten nemen.

gr. Arie

chaotfizje2

Gewoon computer lessen gevolgd.
Ik heb ook voor mijn rijbewijs, eerst rijlessen moeten nemen.

gr. Arie

Dat bedoel ik.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

chaotfizje2 schreef:
Das waar.....helaas.
Over iemand negatief oordelen is altijd goedkoop en makkelijk.

Ik zal je zo effe een link van een pc forum sturen, misschien kunnen ze je daar helpen.

Je hebt een pb.

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

Winterman schreef:
Teunbosseman schreef: Daarbij doet het veel en gratis gebruikte proggie ccleaner ook een en ander in je register.
En maakt een backup die je weer terug kan zetten als je slim genoeg bent om een backup te maken.
Inderdaad, zolang je niet op - nee - klikt maak je geen backup, maar of je altijd een backup wilt...wel das een andere discussie.

Teunbosseman schreef: Tevens houdt het proggie revo-uninstaller niet op na 30 dagen ( graag eerst ff onderzoek doen voordat je wat roept ) maar worden de functies beperkt totdat je betaald zodat je een licensie hebt.
Winterman schreef:Het houdt op met de benodigde (pro) functies dus wat mij betreft houdt het op. Kan je dus wel een licentie kopen, maar dan zijn we weer terug bij wat ik eerst zei. Het kost geld als je het goed wil doen.
Teunbosseman schreef:Nu zeg je bijna goed. De pro functies worden gedeactiveerd. Maar je hebt 30 dagen de tijd om je probleem op te lossen, dan hoeft het geen geld te kosten.
Teunbosseman schreef:Voor alle proggies, freeware, shareware of betaald, geld dat je niks lukraak moet aankliken, zowel opschoners als tweaks etc etc etc.
Winterman schreef:[Absoluut. Nou hoe schat jij iemand in die een dag besteed om handmatig 800 mappen te verwijderen?
Teunbosseman schreef:Tsja, als iemand het niet weet dan kan ik die persoon het niet kwalijk nemen. We hebben het toch allemaal moeten leren via cursus / ervaring oid ?
Heb zelf ook wel aan het begin van mijn pckennis menig stomme vraag gesteld.
Laatst gewijzigd door Teunbosseman op 11 mar 2012 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Winterman

Teunbosseman schreef: Nu zeg je bijna goed. De pro functies worden gedeactiveerd. Maar je hebt 30 dagen de tijd om je probleem op te lossen, dan hoeft het geen geld te kosten. .
Hoeft niet, tenzij je weer een ander probleem creëert en dan heb je dus echt een probleem. Zeker als je er niet binnen dertig dagen achter komt.

Ja, we hebben het allemaal moeten leren en daar is helemaal niets mis mee. Ik ben alleen van mening dat als iemand aan het begin van dat leerproces zit je niet aan moet komen met oplossingen die niet omkeerbaar zijn. Ook niet als je daar 30 dagen de tijd voor hebt. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat mensen met trial versies van programma's fouten maken die ze later niet meer kunnen herstellen als de evaluatie periode verlopen is. Komen ze er ineens achter dat ze iets gedaan hebben waardoor ook andere programma's niet meer werken. Daarnaast laten ook trials weer ongewenste sporen acher en als je die trial verkeerd verwijdert kan dat ook weer voor problemen zorgen. Deze hoef je niet te verwijderen omdat hij beperkt blijft werken, maar er zijn er genoeg die na de evaluatie periode niets meer doen.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Als je binnen dertig dagen met een trial versie het probleem niet hebt gevonden/opgelost, heb je ook niets aan een prof versie/betaalde versie.
Als het probleem is verholpen, wat wil je dan nog met een betaalde versie?

Hoe kan je een trial versie verkeerd verwijderen?
Dit gebeurd via programma, en het maakt toch niet uit, of dit een trial versie of een origineel is. :shock:

chaotfizje2

Absoluut. Nou hoe schat jij iemand in die een dag besteed om handmatig 800 mappen te verwijderen?[/quote]

Er was een bepaalde tijd, dat ik alle ins en outs van de pc wist; van bits, bytes, Ms.dos, programmeer-,stuur- en toepassingsprogramma's en zodra het besschikbaar was al op internet surfde.
Aangezien er geen uitdaging meer voor mij was ben ik andere dingen gaan doen, nu pik ik deze hobby weer een beetje op en iedereen weet dat niets zo snel verandert en vermeerdert als dit.
En blijkbaar is het moeilijk voor sommige mensen om een normaal antwoord te geven, maar makkelijk om met een oordeel klaar te staan!
En soms vinden mensen het leuk om met - voor anderen schijnbaar - nutteloze dingen bezig te zijn. Van nutteloze zaken verwijderen wordt je wijzer, je weet dat je de belangrijke overhoudt

nevermind

Absoluut. Nou hoe schat jij iemand in die een dag besteed om handmatig 800 mappen te verwijderen?
chaotfizje2
Je kan deze vraag ook omdraaien:
Hoe schat jij iemand in, die zo een antwoord geeft?

Winterman

chaotfizje2 schreef: Er was een bepaalde tijd, dat ik alle ins en outs van de pc wist; van bits, bytes, Ms.dos, programmeer-,stuur- en toepassingsprogramma's en zodra het besschikbaar was al op internet surfde.
Aangezien er geen uitdaging meer voor mij was ben ik andere dingen gaan doen
Dus dan vraag je of een virus of worm verantwoordelijk is voor een aantal "onverklaarbare" mappen die makkelijk te verklaren zijn?
Beetje vreemd want sinds jouw grote moment van absolute kennis die verdere uitdaging zinloos maakte is dat toch echt niet veranderd. En eigenlijk ook al je andere "problemen" niet.

chaotfizje2

nevermind schreef:
chaotfizje2
Je kan deze vraag ook omdraaien:
Hoe schat jij iemand in, die zo een antwoord geeft?
dit is geen vraag omdraaien, dit is het starten van oeverloos gezeur en daar heb ik geen zin in.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

dit is geen vraag omdraaien, dit is het starten van oeverloos gezeur en daar heb ik geen zin in
dan ,.....laat ze lekker zeuren en negeer ze :wink:

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
dit is geen vraag omdraaien, dit is het starten van oeverloos gezeur en daar heb ik geen zin in

elke discussie wordt met zo,n dooddoender om zeep gehouden :wink:

nevermind

Har06 schreef:
ciske schreef:

Tenminste als je zelf niets in te brengen hebt. :wink:

elnuar

Ongelezen bericht door elnuar »

nevermind schreef:
Har06 schreef:
En dan begint men hier meestal dus met zeuren en andere nutteloze opmerkingen...

Maar in de IT gaat alles heel erg snel en wat gister nieuw was, is nu al weer achterhaald...
En trial-software verkeerd verwijderen, is heel erg makkelijk (net als zoveel andere software). Heel erg vaak blijft er toch altijd rommel op het systeem achter (dit is een van de dingen die niet veranderd is in al die jaren...) en als je dan wel de betaalde software wil installeren, geeft het ruzie met een trial-key die nog ergens aanwezig is... ook al is er verwijderd op de gewone manier.

chaotfizje2

Winterman schreef:
chaotfizje2 schreef: Er was een bepaalde tijd, dat ik alle ins en outs van de pc wist; van bits, bytes, Ms.dos, programmeer-,stuur- en toepassingsprogramma's en zodra het besschikbaar was al op internet surfde.
Aangezien er geen uitdaging meer voor mij was ben ik andere dingen gaan doen
Dus dan vraag je of een virus of worm verantwoordelijk is voor een aantal "onverklaarbare" mappen die makkelijk te verklaren zijn?
Beetje vreemd want sinds jouw grote moment van absolute kennis die verdere uitdaging zinloos maakte is dat toch echt niet veranderd. En eigenlijk ook al je andere "problemen" niet.
Kijk, en als je zó reageert op een onzin-stukje op een topic die al nergens meer over gaat, maakt dat ook wel iets duidelijk.

chaotfizje2

elnuar schreef:
nevermind schreef:
Har06 schreef:
En dan begint men hier meestal dus met zeuren en andere nutteloze opmerkingen...

Maar in de IT gaat alles heel erg snel en wat gister nieuw was, is nu al weer achterhaald...
En trial-software verkeerd verwijderen, is heel erg makkelijk (net als zoveel andere software). Heel erg vaak blijft er toch altijd rommel op het systeem achter (dit is een van de dingen die niet veranderd is in al die jaren...) en als je dan wel de betaalde software wil installeren, geeft het ruzie met een trial-key die nog ergens aanwezig is... ook al is er verwijderd op de gewone manier.
:wink:

Gesloten