MEDION AKOYA P6622 (accu werkt slecht! ) coulance stukje tekst
Beste mensen ik heb dezelfde problemen zie onderstaande: Onderstaande mail gestuurd naar medion. Zie onderstaande reactie van Medion. Ze hebben het over coulance maar er is niets coulance aan 6 maanden garantie. Als je een laptop koopt en vanuit gaat van 3 jaar garantie en achteraf te zien krijgt dat je maar 6 maanden garantie hebt. Schandalig !!! Voor mij geen MEDION!!
Geachte heer/mevrouw,
Sinds een paar maanden geleden begint de accu kuren te krijgen.
Wanneer de laptop aangesloten is op het netstroom dan maakt de laptop een sjiepend geluid.
Wanneer ik de batterij (accu) eruit haal hoor ik dat geluid niet meer. Daarnaast heb ik ook last van het gebeuren dat
wanneer de laptop om de accu werkt (niet op netstroom) het beeld heel erg vaag wordt. Ik heb daarom het vermoeden dat
de accu niet meer goed functioneerd. Daarom zou ik graag de accu willen omruimen voor een nieuwe accu voor de laptop.
Met vriendelijke groet,
REACTIE MEDION:
Uw klantnummer is ***. Gelieve dit nummer altijd op eventuele correspondentie te vermelden.
Zoals vermeld in de algemene voorwaarden, is er geen garantie op verbruiksartikelen zoals accu’s en batterijen. Op deze artikelen houdt Medion toch een garantieperiode van 6 maanden aan en is derhalve coulance onzerzijds.
Wij willen u aanraden onze webshop,
www.medionshop.nl (indien woonachtig in België:
www.medionshop.be), te bekijken. Hier kunt u alle accessoires en producten vinden die wij momenteel verkopen. Mocht het gewenste onderdeel niet op de site staan, is deze momenteel niet verkrijgbaar. Wij raden u aan later nogmaals te informeren.
Dit is te lezen in artikel 8, “garantiebepalingen en reparatievoorwaarden”, lid 5. Op deze artikelen houdt Medion toch een garantieperiode van 6 maanden aan en is derhalve coulance onzerzijds.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u aangaande dit onderwerp nog verdere vragen hebben, dan verzoeken wij u in uw antwoord de tot nu toe gevoerde correspondentie bij te voegen.