LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Noon
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2012 20:46

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Noon »

Ook hier zou ons na de piet piraat show een maandelijks Studio100 kinderpakket worden opgestuurd door "De Locomotief ", het eerste pakket bevatte alleen maar "troep" en niks van studio100, opzeggen kon ook alleen per brief.
De vilststiften die het pakket bevatte deden het niet en de vervangende vilstiften waren nog slechter van kwaliteit en heb ik retour afzender gestuurd.

Op mijn vraag waar de Studio100 spullen bleven kreeg ik als antwoord "wanneer studio100 de spullen ons opstuurt". Gelijk maar contact gezocht met studio100 en die kennen het bedrijf geneens !!!!!!!!
Studio100 wilde graag mijn verhaal en de gegevens van dat bedrijf.
Zelfs op de website van Z@ppelin wordt hier voor gewaarschuwd.

Ik heb nog 3 pakketten tegoed en ondertussen nog steeds geen reactie ontvangen op mijn opzegbriefje.

Hoe is het mogenlijk dat dit soort bedrijven een vergunning krijgen om bij dit soort evenementen de boel te belazeren!

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Vrijdagavond kwam ik ze ook tegen - stonden bij de ingang van de 9-maandenbeurs.

Ik verwacht binnenkort meer nieuwe deelnemers met soortgelijke verhalen.

Fate
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mar 2012 18:29

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Fate »

Ook wij zijn er in getrapt om lid te worden bij C&Z.
In eerste instantie kregen wij te horen dat als we er vanaf wilden zie wij de 1e betaling niet moesten voltooien.
Dit dus ook niet gedaan.
Kregen bericht van Credifix dat we moesten betalen en contract was contract.
Heben toe afgesproken 4 betalingen te doen en dat het contract dan beeindigd zou zijn.
Wij zouden ook dan nog 4 leveringen krijgen.
Na 3 betalingen hebben wij 1 levering ontvangen en krijgen we te horen dat we eerst alles moeten voldoen voor we de rest krijgen.
Credifix geeft aan dat wij moeten betalen en dat deze betaling buiten C&Z staat.

Hebben een brief aangetekend gestuurt naar C&Z dat we hun in gebreke stellen en geen betaling meer zullen doen tot de leveringen voldaan zijn.
Nogmaals geeft Credifix de reactie dat wij moeten betalen voor we de rest geleverd krijgen.

Hebben geen reactie ontvangen van C&Z maar ze hebben de brief ontvangen.(lang leve track&trace)

Nu is mijn vraag:
Kan Credifix ons verplichten de laatste betaling uit te voeren ondanks dat we geen geleverde goederen hebben van C&Z???

Mvg,

Fabian

Maaswijk
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2012 15:34

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Maaswijk »

Ik kon mijzelf gisteren wel voor mijn kop slaan :shock: , gehaast met mijn zoon voor zijn DKTP en BMR prik naar een sporthal en aangesproken door een dame die mij wist te vertellen dat het ging om een actie van Nickelodeon en uiteraard maar eur 9,95 verzendkosten.

Thuis gekomen het vodje nog eens nagelezen en direct via Google hier terecht gekomen waar een hoop waardevolle informatie staat die ik direct gebruikt heb in een e-mail naar deze dubieuze tent. Tevens aangegeven dat de dame in kwestie leugenachtige trekjes vertoont en dat dit een uitermate kwalijke zaak is. Met als slotzin ' ik zie u wel voor de rechter ' :mrgreen:

Net per e-mail de bevestiging gekregen :

quote

Hierbij bevestig ik de annulering van deze aanmelding.
Wij zullen ervoor zorgen dat uw gegevens niet verwerkt worden in ons bestand.
Tevens zullen wij u klacht doorgegeven aan de desbetreffende verkoper.

unquote

Ik kom er dus zo te zien zonder kleerscheuren vanaf :wink:

thesubwaydepot
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2007 16:39

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door thesubwaydepot »

Hallo allemaal,

Ook ik werd vanmiddag, 10 minuten voor aanvang van het K3-concert in de AHOY te Rotterdam, benaderd door een medewerkster die een Zappelin-pakket aanbood.
De ervaringen met De Locomotief en C & Z media lijken me voldoende bekend in de eerdere forum-bijdragen. Ik had bij het horen van "De Locomotief" vanmiddag al even iets van "Was daar niet iets mee?", maar gezien het "geen verplichtingen, het is absoluut geen abonnement en je betaalt alleen de verzendkosten en een kleine ouderbijdrage" leek het me acceptabel.

Het is evengoed wel schandalig dat ze misbruik maken van het feit dat je weinig tijd hebt (je staat ze al uit alle beleefdheid te woord), je een dagje uit bent met je kindje, niet op alles wilt bezuinigen en ze ook wat leuks gunt.
Want toen ik de doorslag nader bekeek, inmiddels gezeten op de AHOY-tribune bij K3, toen viel me onmiddellijk op dat het wel degelijk een abonnement betrof en het aanbod bij het getekende exemplaar van intekening zo drastisch afwijkt van het mondeling voorgespiegelde, dat ik er per direct van af wou!

Ik heb ze dan ook nog dezelfde dag (vandaag) van intekening een e-mail gestuurd, die ik ze ook maandag (eerste werkdag) schriftelijk en aangetekend verstuurd zal doen toekomen, waarin ik aangeef het contract te annuleren.

Schofterig dat zulke bedrijven anno 2012, gezien de eerste meldingen op dit forum, geen enkele lering getrokken hebben of hun colporteurs anders geïnstrueerd hebben, om te voorkomen dat argeloze ouders in dit soort "leuke aanbiedingen" tuinen.

Wees gewaarschuwd. Mede gezien de reactie op de Z@ppelin-website zelf, ik citeer:
>>
Z@ppelin heeft al meerdere mails ontvangen van mensen die zich door colporteurs een Z@ppelin-boekenpakket hebben laten verkopen. De uiteindelijk ontvangen boeken of dvd's voldoen zelden aan de verwachting en de term 'oplichting' is soms niet overdreven. Voor zover wij weten gaat het hier om één bedrijf dat onder verschillende namen opereert: 'De Locomotief', 'CenZ-media' of 'Cartoon Express'.

Z@ppelin onderneemt stappen tegen dit bedrijf. Helaas kunnen wij u, omdat wij op geen enkele manier gelieerd zijn aan dit bedrijf, op dit moment niet van dienst zijn met het ontbinden van uw overeenkomst. Het kan zeker helpen uw mail aan CenZ naar [email protected] te cc'en. Dit is voor hen een extra motivatie en Z@ppelin blijft op de hoogte.
<<
Laatst gewijzigd door thesubwaydepot op 12 mar 2012 00:20, 1 keer totaal gewijzigd.

thesubwaydepot
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 aug 2007 16:39

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door thesubwaydepot »

[KvK-informatie: de Locomotief]

Bestaande handelsnamen: de Locomotief
Rechtspersoon: de Locomotief

KVK 54081416
Vestigingsnr. 000023902442

Jan Prinshof 32
3031NK
Rotterdam
Hoofdvestiging

54081416 0000 000023902442 de Locomotief. de Locomotief. Detailhandel via postorder en internet in boeken, tijdschriften, cd's, dvd's. ...

------------------------------------------------------------------------------------

Het online telefoonboek regelt de adresgegevens en het mobile nummer van de persoon achter de Locomotief op verzoek. :D

Norco
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2012 08:39

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Norco »

netje692 schreef: nou ik heb mijn proefabonnement netjes betaald hoor in augustus al maar helaas dat snappen ze niet aan de telefoon, ook zeggen ze dat ze mijn opzegging nooit hebben ontvangen.

wat moet ik nou doen? ik heb geen zin in nog een verhoging of zelfs een deurwaarder of incassoburo die van mij een heleboel geld gaan innen....was ik dat mens maar voorbij gelopen in rotterdam pfff kon ook niet want ze blokkeren je gewoon de weg en spreken je kind aan of hij wat leuks van hun wil tja :shock:
Volgens mij zijn wij allemaal de dupe van deze vriendenclub. Wij zitten met dezelfde situatie. De rechtsbijstand heeft mij geadviseerd niet te betalen. Want de wet dat voor tijdschriften geldt dat bij opzegging zij hooguit nog slechts 1 maand mogen opeisen. Omdat je het tijdschrift per maand ontvangt.

Maar in de Consuwijzer lees ik het volgende:

Hoe werkt de opzegtermijn?

U hebt een energiecontract waarbij een opzegtermijn van dertig dagen geldt. Dit houdt in dat wanneer u opzegt het contract nog maximaal 30 dagen duurt. Staat er in uw contract een kortere termijn dan 30 dagen? Dan geldt deze kortere termijn. Staat er in uw contract een langere termijn dan 30 dagen? Dan geldt toch de termijn van maximaal 30 dagen.

Let op: Bij een proefabonnement geldt nooit een opzegtermijn! Volgens de wet stopt het proefabonnement vanzelf na de afgesproken proefperiode. Opzegging is daarom niet nodig!

Heb je hier voldoende aan.

Schilperoort
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2012 12:48

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Schilperoort »

Beste mensen,ook ik ben in de malafide praktijken van ‘de locomotief’ getuind.
Ze boden mij op 14 dec. 2011 in een winkelcentrum een 1-malig proefpakket aan namens Nickelodeon.
Ik heb zelf niets ingevuld (dat deed de medewerkster) en ook niets ondertekend (dat deed de medewerkster ook..)

Toen ik een welkomstbrief kreeg naar een aantal weken heb ik direct een aangetekende brief gestuurd.
Deze is ontvangen en bevestigd. Het abonnement is dus stopgezet. Echter, De Locomotief houd mij aan mijn betalingsverplichting van € 39,80.
Ik heb geen verplichting vanwege drie feiten;
1. Dwaling; men verkoopt mij iets wat niet voldoet aan de omschrijving en waarvan ik nooit gebruik had gemaakt indien ik de juiste informatie had gekregen
2. Ik heb zelf niets ondertekend (Zij moeten bewijzen dat ik dat wel heb gedaan, niet ik!)
3. Hun contract is niet rechtsgeldig omdat niet de beide handtekeningen van koper EN verkoper er op staan.

Dat heb ik ze met onderstaande tekst fijn gemeld;

Geachte mevrouw …,

U blijft mij stug het zelfde vertellen, maar u reageert niet inhoudelijk op mijn diverse e-mails. Overigens, ik ben niet degene die iets te bewijzen heeft.
U heeft wettelijk de plicht te bewijzen dat ik met u een contract ben aangegaan. U moet dus aantonen dat het mijn handtekening is die onder jullie actie bon staat.

Daarnaast is het zo dat de actie bon überhaupt niet geldig is. Ik heb met uw medewerkster een mondelinge overeenkomst gesloten voor het leveren van 1 Nickelodeon pakket a € 9,95.
(In tegenstelling met wat op uw actie bon staat is een mondelinge overeenkomst wel degelijk geldig, dit is bij wet zo besloten.)

Uiteindelijk levert u niet wat mondeling is overeengekomen, ik wijs u er nogmaals op dat hier sprake is van een klassiek geval van DWALING.
Een zelfde geval staat zelfs als voorbeeld gesteld op de website van de consumentenautoriteit.


Ik had u op 21 februari 2012 al per email laten weten dat ik de overeenkomst nietig verklaar vanwege dwaling.
Uw medewerkster deed het zo overkomen als mocht zij namens Nickelodeon het pakket aanbieden. Zij noteerde de gegevens op de bon en ondertekende deze zelf. De inhoud van de actie bon komt totaal niet overeen met het geen mondeling is overeengekomen. Ik heb haar specifiek gevraagd of het niet om een abonnement ging en gezegd dat ik daar niet in geïnteresseerd was. Dan had ik nooit een (mondelinge dan wel schriftelijke) overeenkomst gesloten.
Zij wist dus dat dat belangrijk voor mij was.

Ofwel, zij heeft e.a. onder valse voorwendselen gedaan en door ook nog zelf te ondertekenen heeft zij zelfs valsheid in geschrifte gepleegd. Hier heb ik overigens inmiddels melding van gemaakt bij de fraudehelpdesk.


Nog 1 maal voor de duidelijkheid;

Afzender…
Aan …
Betreft: Vernietiging overeenkomst wegens dwaling
plaats, 21 februari 2012 EN 15 maart 2012, per e-mail
Geachte heer/mevrouw,
Op 14 december 2011 sloten wij mondeling een overeenkomst. ( Ik heb namelijk niets ondertekend)
Op grond van de door u/ uw medewerkster verstrekte informatie meende ik een overeenkomst te zijn aangegaan voor het leveren van 1 eenmalig Nickelodeon pakket a € 9,95.
Ik heb daarbij gevraagd of het zeker niet om een abonnement ging en aangegeven dat ik namelijk echt niet in geïnteresseerd was in een abonnement.
Als ik had geweten wat de situatie werkelijk betrof, had ik geen overeenkomst gesloten. Ik beroep mij dan ook op dwaling en vernietig de gesloten overeenkomst.
Ik verzoek u vriendelijk mijn schrijven per omgaande te bevestigen.
Met vriendelijke groet,
naam


Wanneer u mijn bovenstaande betoog misschien als ‘nog niet duidelijk genoeg’ ervaart nog even het volgende;
Uw zogenaamde contract is sowieso niet rechtsgeldig om dat er niet de beide handtekeningen van de koper en verkoper op staan.


In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Nou, ik ben benieuwd wat hun reactie wordt!!

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Een tijdje terug alweer (Kerstvakantie??) liep ik met mijn zoontjes op Zuidplein. Een mevrouw sprak mijn zoontjes aan of ze Nickelodeon leuk vinden en dat ze daar hele leuk pakketjes van hebben en dat dat mama helemaal niet veel zou kosten. :shock: Na nog een keertje "Zouden jullie dat leuk vinden??" tegen de jongens begint ze tegen mij. Na een halve zin onderbreek ik haar al met "Ja, staat een heel topic van die rotzooi op het Tros Radar forum....". Wat er verder in het pakket zit weet ik niet, ik weet alleen wel dat die mevrouw ook snel weer weg was. :lol:

Dus forum-leden, allen bedankt voor de waarschuwingen!! :D

Harma45
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2012 12:41

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Harma45 »

Hallo

Ik lees hier genoeg over de firma Locomotief. Ook wij zijn zo dom geweest om voor onze dochters een pakket te bestellen. Dit is ons 4 december j.l aangesmeerd in Slagharen. Op de bon staat idd 4 pakketten voor 39.80 euro. Nou dat zijn die oude pakketten niet eens waard. We zouden 2 meiden-pakketten krijgen. Mijn dochters zijn 8 en 13 jaar.. Nou kreeg vandaag het derde pakket, vond de eerste 2 al niet echt meisjesachtig, maar dit spant echt de kroon. Inhoud: Stripboek Galop(uit de middeleeuwen, denk ik). Achter op dit boek staat: verschijnt november 2008. 2e boekje: In het oude Egypte, leesboek. En het 3e is Puzzelen met Suske en Wiske. Nou mijn meiden vinden er niks aan. Ik heb het nog niet losgemaakt en heb de neiging om het terug te sturen en te vragen om de Meidenmagazine die ze hadden beloofd.

marjolijn77
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 mar 2012 11:49

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door marjolijn77 »

ik snap al deze ophef niet echt ik ben gister bij ahoy aangesproken door een medewerker van c &z media ..
er is mij netjes uitgelegd dat het gaat om 9,95 per pakketje
de goede dingen mogen ook eens gezegd worden !

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Guardian72 »

marjolijn77 schreef:ik snap al deze ophef niet echt ik ben gister bij ahoy aangesproken door een medewerker van c &z media ..
er is mij netjes uitgelegd dat het gaat om 9,95 per pakketje
de goede dingen mogen ook eens gezegd worden !
Zouden ze hun leven/handelswijze hebben aangepast?

Maar, Marjolijn - omdat jij toevallig dit hebt ervaren, betekent dat dat alle andere ervaringen niet kunnen? Want die suggestie wek je wel.

Acinra
Berichten: 39
Lid geworden op: 01 dec 2009 16:06

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Acinra »

@Marjolein, waarschijnlijk hebben ze dan eindelijk iets geleerd van alle klachten en boze reactie's.

Schilperoort
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2012 12:48

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Schilperoort »

Schilperoort schreef:Beste mensen,ook ik ben in de malafide praktijken van ‘de locomotief’ getuind.
Ze boden mij op 14 dec. 2011 in een winkelcentrum een 1-malig proefpakket aan namens Nickelodeon.
Ik heb zelf niets ingevuld (dat deed de medewerkster) en ook niets ondertekend (dat deed de medewerkster ook..)

Toen ik een welkomstbrief kreeg naar een aantal weken heb ik direct een aangetekende brief gestuurd.
Deze is ontvangen en bevestigd. Het abonnement is dus stopgezet. Echter, De Locomotief houd mij aan mijn betalingsverplichting van € 39,80.
Ik heb geen verplichting vanwege drie feiten;
1. Dwaling; men verkoopt mij iets wat niet voldoet aan de omschrijving en waarvan ik nooit gebruik had gemaakt indien ik de juiste informatie had gekregen
2. Ik heb zelf niets ondertekend (Zij moeten bewijzen dat ik dat wel heb gedaan, niet ik!)
3. Hun contract is niet rechtsgeldig omdat niet de beide handtekeningen van koper EN verkoper er op staan.

Dat heb ik ze met onderstaande tekst fijn gemeld;

Geachte mevrouw …,

U blijft mij stug het zelfde vertellen, maar u reageert niet inhoudelijk op mijn diverse e-mails. Overigens, ik ben niet degene die iets te bewijzen heeft.
U heeft wettelijk de plicht te bewijzen dat ik met u een contract ben aangegaan. U moet dus aantonen dat het mijn handtekening is die onder jullie actie bon staat.

Daarnaast is het zo dat de actie bon überhaupt niet geldig is. Ik heb met uw medewerkster een mondelinge overeenkomst gesloten voor het leveren van 1 Nickelodeon pakket a € 9,95.
(In tegenstelling met wat op uw actie bon staat is een mondelinge overeenkomst wel degelijk geldig, dit is bij wet zo besloten.)

Uiteindelijk levert u niet wat mondeling is overeengekomen, ik wijs u er nogmaals op dat hier sprake is van een klassiek geval van DWALING.
Een zelfde geval staat zelfs als voorbeeld gesteld op de website van de consumentenautoriteit.


Ik had u op 21 februari 2012 al per email laten weten dat ik de overeenkomst nietig verklaar vanwege dwaling.
Uw medewerkster deed het zo overkomen als mocht zij namens Nickelodeon het pakket aanbieden. Zij noteerde de gegevens op de bon en ondertekende deze zelf. De inhoud van de actie bon komt totaal niet overeen met het geen mondeling is overeengekomen. Ik heb haar specifiek gevraagd of het niet om een abonnement ging en gezegd dat ik daar niet in geïnteresseerd was. Dan had ik nooit een (mondelinge dan wel schriftelijke) overeenkomst gesloten.
Zij wist dus dat dat belangrijk voor mij was.

Ofwel, zij heeft e.a. onder valse voorwendselen gedaan en door ook nog zelf te ondertekenen heeft zij zelfs valsheid in geschrifte gepleegd. Hier heb ik overigens inmiddels melding van gemaakt bij de fraudehelpdesk.


Nog 1 maal voor de duidelijkheid;

Afzender…
Aan …
Betreft: Vernietiging overeenkomst wegens dwaling
plaats, 21 februari 2012 EN 15 maart 2012, per e-mail
Geachte heer/mevrouw,
Op 14 december 2011 sloten wij mondeling een overeenkomst. ( Ik heb namelijk niets ondertekend)
Op grond van de door u/ uw medewerkster verstrekte informatie meende ik een overeenkomst te zijn aangegaan voor het leveren van 1 eenmalig Nickelodeon pakket a € 9,95.
Ik heb daarbij gevraagd of het zeker niet om een abonnement ging en aangegeven dat ik namelijk echt niet in geïnteresseerd was in een abonnement.
Als ik had geweten wat de situatie werkelijk betrof, had ik geen overeenkomst gesloten. Ik beroep mij dan ook op dwaling en vernietig de gesloten overeenkomst.
Ik verzoek u vriendelijk mijn schrijven per omgaande te bevestigen.
Met vriendelijke groet,
naam


Wanneer u mijn bovenstaande betoog misschien als ‘nog niet duidelijk genoeg’ ervaart nog even het volgende;
Uw zogenaamde contract is sowieso niet rechtsgeldig om dat er niet de beide handtekeningen van de koper en verkoper op staan.


In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Nou, ik ben benieuwd wat hun reactie wordt!!
Nou, we zijn een paar weken en nog geen stap verder, maar, de aanhouder wint denk ik maar. Zie onderstaande mailwisseling. Er zijn al ongeveer 6 e-mails heen en weer gegaan mer dezelfde tekst..

Geachte mevrouw Jansen,

Wat u kunt kan ik ook, we zullen de email van de vorige keren nog maar eens herhalen dan.. (Wordt u er nu zelf niet moe van?)



Volgens mij leest u mijn e-mails maar half want u blijft maar op het zelfde punt hameren..

Op mijn gegronde klacht over dwaling reageert u niet eens. Ik vind het persoonlijk werkelijk schandalig hoe u zaken denkt te kunnen doen.



Maar goed, NOG EEN KEER, alle andere punten even buiten beschouwing gelaten;



Uw zogenaamde contract is sowieso niet rechtsgeldig om dat er niet de beide handtekeningen van de koper en verkoper op staan.

Enkel wanneer een contract dubbelzijdig getekend is, is er sprake van een contract.



Ik hoop toch echt dat u me nu verder met rust gaat laten. Zo niet, dan doe ik alsnog aangifte tegen u.

In afwachting van uw reactie verblijf ik,





Hartelijke groet,

Diana Schilperoort


--------------------------------------------------------------------------------

Geachte mevrouw Schilperoort,

Het is voor ons eveneens niet aan te tonen dat, zoals u aangeeft, onze dame van het promotieteam heeft getekend, dit is iets wat nimmer voorkomt , u krijgt de bon ter ondertekening aangeboden. Om aan te kunnen tonen dat het niet uw handtekening betreft op de orginele bon zullen wij toch vergelijkings materiaal moet hebben,
Tot op heden hebben wij van u geen vergelijkingsmateriaal mogen ontvangen, derhalve kunnen wij op dit moment niks voor u betekenen.

Met vriendelijke groet
...
de Locomotief

MAXIEM

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Schilperoort

Met een originele handtekening van jouw kan er uiteraard creatief, middels knippen en plakken gesjoemeld worden. Ik zeg niet dat dat in dit geval zou gebeuren, maar ik zeg dat die mogelijkheid bestaat. Wat je wél kunt doen is een kruisjesachtergrond maken (kwestie van gewoon een blokje met kruisjes tikken) en daar overheen je handtekening zetten. Dat is voldoende om jouw handtekening te vergelijken met de "handtekening" die op het formulier staat en daarmee kan uiteraard niet valselijk een ondertekende overeenkomst in elkaar worden gefröbeld. In principe hoef je echter niets te doen, behalve dan keurig die 9,95 euro betalen. Want dat heb je wél afgesproken. Datgene wat je daarna wordt toegestuurd kun je in de kliko donderen of retour zenden (uiteraard op hun kosten). De vervolgzendingen kun je gewoon opvatten als 'ongevraagde toezendingen". Als zij je in rechte betrekken (wat ik niet verwacht), dan kun je altijd nog jouw handtekening aan de rechter overhandigen, zodat hij een vergelijking kan uitvoeren.

Toelichting bij ongevraagde toezendingen:

Artikel 7 van BW7 boek 7:
1. Degene aan wie een zaak is toegezonden en die redelijkerwijze mag aannemen dat deze toezending is geschied ten einde hem tot een koop te bewegen, is ongeacht enige andersluidende mededeling van de verzender jegens deze bevoegd de zaak om niet te behouden, tenzij het hem is toe te rekenen dat de toezending is geschied.

2. De toezending aan een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf van een niet door deze bestelde zaak met het verzoek tot betaling van een prijs, is niet toegestaan. Wordt desalniettemin een zaak toegezonden als bedoeld in de eerste volzin, dan is het in lid 1 bepaalde omtrent de bevoegdheid, de zaak om niet te behouden, van overeenkomstige toepassing.

3. Indien de ontvanger in de gevallen, bedoeld in de leden 1–2, de zaak terugzendt, komen de kosten hiervan voor rekening van de verzender

http://www.wetboek-online.nl/wet/BW7/7.html

Met vriendelijke groet, Maxiem.

Schilperoort
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 mar 2012 12:48

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Schilperoort »

@Maxiem;
Bedankt voor de tips!

Groet, Diana Schilperoort

MAXIEM

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Schilperoort

Graag gedaan en sukses toegewenst!

Maxiem.

Ryan78
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mar 2012 13:34

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Ryan78 »

Hallo allemaal,

Ook ik ben in de verhalen getrapt, vooralsnog gaat het bij mij net zoals alle voorgaande verhalen. Als eerste heb ik ze gelijk een aangetekende brief gestuurd waarop niet gereageerd werd. Na bellen en e/mailen kreeg ik reactie, maar inhoudelijk gaan ze nergens op in en blijven bij hun standpunt.

Ik wil om twee redenen af van het abonnement:

-Valse voorlichting door de colporteur (zij verzekerde mij dat het om losse betaling ging en geen abonnement, sterker nog; ik kón niet eens lid worden. En zij liet het voorkomen alsof zij voor Nickelodeon, Studio 100 en/of Z@ppelin werkte)
-Niet leveren wat beloofd word (op de verkoopovereenkomst staat in geuren en kleuren wat voor een prachtige spullen zij allemaal gaan sturen, in werkelijkheid stuurden ze drie oude rommelboekjes op)


Nu hebben ze me een aanmaning gestuurd en zullen dit binnenkort doorsturen naar het incassobureau. Ik ben hier niet van onder de indruk en ga ze dan ook niet betalen. Ook het incassobureau zal niets uithalen en ik ben van plan het op een rechtszaak aan te laten komen.

Graag zou ik zoveel mogelijk e-mailadressen van medegedupeerden verzamelen in voorbereiding op deze rechtsgang.

MAXIEM

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Ryan78

Advies: zoek ook eens op het kassaforum/het consumentenbondforum en op:

http://www.opgelicht.nl/
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl

Sukses, Maxiem.

Ryan78
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mar 2012 13:34

Re: lidmaatschap?????? C&Z Media/Kids Club Services

Ongelezen bericht door Ryan78 »

Hallo Maxiem,

Dank voor je reactie, ik ga daar ook eens even rondkijken. Als je zelf ook slachtoffer bent geworden van de praktijken van dit bedrijf wil ik je vragen mij een PB te sturen. Ik ben bezig zoveel mogelijk getuigenverklaringen bij elkaar te brengen.

Vriendelijke groeten,

Ryan78

Gesloten