LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sarbid.com / Bidson.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
dan_iesme

Re: Sarbid.com / Bidson.com

Ongelezen bericht door dan_iesme »

@suzan

ik heb er geen meer inmiddels :D , zojuist de laatste mee laten lopen, dus ik ben helemaal klaar nu. Ik bedoelde in mijn reviews dat ik ze niet meer zou kopen, misschien verkeerd geformuleerd. Van mij heb je iig geen last meer. Ik hoop alleen op een goede service in de toekomst voor iedereen, want er zijn teveel gedupeerden die maar niets horen en/of zien. Ik heb alles gekregen na veel commentaar, terwijl het voorheen altijd zo vlekkeloos verliep. En als er een nieuwe eigenaar op zit begrijp ik niet dat deze dit niet kenbaar maakt op de sites, wekt dan misschien wat vertrouwen voor eenieder. Maar goed; ik wens je veel plezier en ook succes.

ps: hoe kom je aan die wijsheid dat er een nieuwe eigenaar is ?

Eric

suzan12345

Ongelezen bericht door suzan12345 »

Hallo Daniesme, ehm vikash heeft dat kenbaar gemaakt toen op de site, heeft erop gestaan, hij doet nog wel de mail en is niet meer de eind verantwoordelijke. Groet Suzan

noorse nederlander

Ongelezen bericht door noorse nederlander »

Vikash(bidson) is een oplichter
Ik heb stakkers Vikash bij de nederlandse en noorse politie aangemeld voor oplichting. Ik heb in december 3 veilingen gewonnen en heb nog steeds niets krijg van die stomme mails dat die van leverandeur is verandert en dus die produkten niet meer heeft wat alleen maar gelul is want ondertussen worden diezelfde produkten nog steeds gewoon verkocht op zijn site.

Ben nu via mijn advokaat een zaak tegen bidson aan het voorbereiden

Je denkt zeker omdat ik in Noorwegen woon ik niks kan doen
Ik sleep je persoonlijk voor de rechter Vikash nu is het genoeg!!!

ginneshow

Ongelezen bericht door ginneshow »

Zijn er nog mensen die nog steeds op producten wachten? Ik had 100 gratis credits gekregen voor sarbid.com en heb daarmee een maand geleden 2 producten gewonnen, maar deze worden weer niet binnen het aantal vermelde dagen geleverd. Ook de cadeaukaart die me vriendin had gewonnen met de gratis credits is nog niet verzonden.

Op trustpilot had bidson gereageerd op elke klacht met de melding dat je hem door moest sturen naar [email protected]. Ik heb hier dus een mailtje naar gestuurd, maar ook hier nog geen antwoord gehad. Dit terwijl op de site nog steeds vermeld staat dat ze binnen 24 uur reageren.

Het lijkt mij dus dat de overgang van sarbid.com naar bidson.com nog steeds niet soepel verloopt en dat er nog steeds veel problemen zijn met product verzendingen en klachten behandelingen.

dan_iesme

ik wacht ook nog steeds, heb ook gemaild naar die ceo. Inmiddels is dat weer 2 dagen geleden. Maar ja, als die ceo gewoon Vikash is zal dat ook wel niets worden. En het gaat maar door met bieden op Bidson, credits kosten nu ineens weer 0.50
Laatst gewijzigd door dan_iesme op 17 mar 2012 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.

noorse nederlander

Ongelezen bericht door noorse nederlander »

hoi allemaal ik heb een facebook site opgericht die bidson.com rippoff heet hier kun je je verhaal doen en mij helpen anderen te waarschuwen
Van bidson kun je echt niks meer verwachten ik ben een van de 3 die een bericht had gekregen van die ceo die zou binnen 48 uur alles oplossen dat is nu 72 uur geleden en ik wacht nog steeds
Help me op facebook misschien kunnen we samen iets tegen ze doen
Groetjes Michel

ginneshow

kan die facebook pagina niet vinden, kun je een link sturen?

tedbergier

Ongelezen bericht door tedbergier »

Ik heb 24 februari een item gewonnen in een van de laatste sarbid veilingen.
Tot nu toe heb ik het item nog niet ontvangen, ik baal hier best van!
Nu lees ik al jullie berichten op het forum en heb nu weinig hoop dat ik wel mijn product thuis gestuurd zal krijgen. Ook ik heb verschillende mails gestuurd naar de bekende mailadressen maar krijg geen respons.
Kan iemand mij vertellen of hij of zij wel de produkten geleverd hebben gekregen van de laatste sarbid veilingen? ik baal flink want ik was zo blij dat ik eindelijk wat "gewonnen" had. Wat kan ik nog meer doen? heeft iemand een optie?

dan_iesme

Ik had dinsdag op bidson een support ticket aangemaakt en kreeg daar vannacht antwoord op. ook andere mails uit de sarbid tijd zijn beantwoord. ook wordt dinsdag mijn ipad geleverd. ik reageer hier wel of het ook echt geleverd is.
het begint er langzaam op te lijken dat er gewerkt wordt.

tedbergier

dan_iesme fijn om te horen dat je ipad geleverd wordt, laat nog even weten of dit echt zo is. Zou je mij ook kunnen laten weten wat ik nog meer kan doen om mijn mac book te krijgen. De support tickets die ik aanmaak staan elke keer zonder antwoord in mijn account, is dit normaal?
En wanneer had je die ipad "gewonnen"? Ik heb op trustpilot ook een review geplaatst wat soms reageert Bidson hier ook op. Heb jij nog suggesties voor mij? wat kan ik nog meer doen?

dan_iesme

@Tedbergier: die was van 05-02-2012 op Sarbid. Uiteraard laat ik het weten, er zijn al te vaak beloftes geweest. Ik had de support ticket op bidson aangemaakt, ik heb daar geen account dus een gewone supportticket. Uitgelegd wat er speelde en binnen 3 dagen reactie voor de verandering. Ook mijn oude e-mails uit de sarbidperiode zijn in die mail beantwoord. Gewoon blijven rappeleren om de week, meer kun je toch niet doen. Ik heb al vaak posts gezien met deurwaarders, rechtsbijstand maar ik zie nooit de post dat het succes heeft gehad. Schrale troost en misschen ook hoop voor je; Ik heb altijd alles gehad waar ik recht op heb/had. Laatste half jaar niet soepel en met veel ergernis maar wel gehad. ik had ook gemaild naar [email protected]; die staat bij veel posts op truspilot, dus er gebeurt wel iets

tedbergier

dan_iesme, bedankt voor je antwoord, ik heb nu ik jouw verhaal hoor toch wel goede hoop. En ik blijf in ieder geval mailen, 1 1/2 jaar geleden heb ik een keer iets gewonnen in de Sarbid veiling en dit heb ik gewoon geleverd gekregen. Maar je leest nu zoveel negatieve berichten op internet dat je toch wel huiverig word, ik blijf in ieder geval mailen.

ginneshow

Ook ik heb vannacht reactie gehad op me support ticket dat het besteld is en dinsdag wordt geleverd.. ben benieuwd.

tedbergier

ginneshow, wanneer had jij de supportticket aangemaakt? en is het normaal dat het antwoord in het support ticket steeds leeg is? komt daar dan als ze vanuit bidson reageren een antwoord in te staan? ik zie ook steeds in het supportticket staan bijgewerkt 1-1-1970? En wanneer had jij de veiling gewonnen? ik ben benieuwd of jij het item dinsdag geleverd krijgt, maar in ieder geval een reactie dat vind ik al heel wat!

ginneshow

ik heb hem de 16e aangemaakt, vrijdag dus. Bij mij is hij niet leeg, als je naar historie gaat en dan support tickets moet je op het onderwerp klikken en daar zou het antwoord in moeten staan. Ik ben ook benieuwd of het nu eindelijk binnen komt. Ik wacht nog op spullen uit oktober en nog op wat van maand geleden, toen heb ik nog 2 dingen gewonnen met gratis credits.

Vorige keer heb ik ook 5 maanden op me spullen moeten wachten en hebben ze maanden niet gereageerd op mailtjes etc. maar zodra ze reageren leveren ze meestal ook wel.

tedbergier

dan_iesme en ginneshow
Zijn jullie artikelen afgelopen dinsdag nog geleverd?
Ik heb nog steeds niets vernomen van de "klanten"service.

ginneshow

Ik heb mijn producten binnen gehad. Mijn vriendin wacht nog steeds op 1 ding, maar daar reageren ze ook niet op, terwijl daar ook al meerdere keren contact voor is gezocht. Het lijkt er dus op dat ze sporadisch oude leveringen oppakken en niet alles in een keer oplossen.

tedbergier

ginneshow,
fijn dat jouw items binnen zijn, ik hoop toch nog steeds dat ik mijn macbook ook ga krijgen. ik was zo blij dat ik met de gratis credits eindelijk zo''n grote prijs in de wacht had gesleept, afwachten maar... en hopen maar dat het artikel van je vriendin ook geleverd gaat worden.

ginneshow

Misschien moet je eens proberen een klacht te plaatsen op de officiele facebook pagina van bidson.com (https://www.facebook.com/#!/Bidsoncom). Hier zijn ondertussen de klachten ook al langzaam aan aan het binnen stromen. Misschien dat dat effect heeft?

Ik kan me voorstellen dat een macbook wel iets is waar je je echt op zit te verheugen, en dat het dan ook echt verschrikkelijk is als je er niks over hoort. Bij mij ging het maar over wat simpele goedkope dingetjes.

dan_iesme

Ik heb nog niets mogen ontvangen tot op heden, inmiddels maar weer gemaild naar de ceo en een supportticket weer eens aangevuld.
Wordt vervolgd.

Gesloten