LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn Hollandsnieuwe profiel geeft verkeerde informatie
Re: Mijn Hollandsnieuwe profiel geeft verkeerde informatie
Hallo Hollandsnieuwe? Krijg ik nog antwoord?
Kenneth81
Druk, druk, druk!!!
Maxiem.
Druk, druk, druk!!!
Maxiem.
-
Ik zei het toch....klantvriendelijkheid: score 0 ...gewoon bagger!
Ik heb nu ruim een week het abonnement in gebruik en moet zeggen dat de kwaliteit me tot nu toe niet tegen valt ( vergelijkbaar met T-mobile). Heb goed bereik en kan na elke gesprek goed controleren hoeveel beltegoed ik nog heb. De voorwaarden zijn in vergelijking met andere providers het meest eerlijk. Helaas valt de klantenservice mij wel erg tegen! Men heeft uiteindelijk voor 90% mijn kenbaar gemaakte probleem opgelost ondanks dat men mij onnodig 1,5 maand in grote onzekerheid heeft laten zitten. Maar Hollandsnieuwe weigert de startdatum van mijn beltegoed aan te passen ( ik heb voldaan aan alle voorwaarden en dit betekend dat mijn abonnement in gaat ten tijde van mijn nummerportatie)! Wanneer ik vraag dit te herstellen geeft men mij geen antwoord ( zelfs na meerdere verzoeken, zie bovenstaande)! Dat vind ik wel schandalig! Ik vind het nog niet eens zo erg dat Hollandsnieuwe fouten maakt maar men moet wel zo volwassen en professioneel zijn dit te herstellen. Een terechte herstel verzoek van een klant negeren vind ik het ergste wat er is en hier baal ik dan ook enorm van! Ik ga er ook niet meer van uit dat men dit gaat herstellen en zal mijn vriendin adviseren haar aflopende abonnement niet bij Hollandsnieuwe af te sluiten.
Kenneth81
Je schrijft:
Met vriendelijke groet, Maxiem.
Je schrijft:
Gezien jouw eigen ervaringen kan ik wel begrip opbrengen voor dit advies aan je vriendin.Ik ga er ook niet meer van uit dat men dit gaat herstellen en zal mijn vriendin adviseren haar aflopende abonnement niet bij Hollandsnieuwe af te sluiten.
Met vriendelijke groet, Maxiem.