LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] st. schulden vrij leven

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
bijker
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2009 15:15

Re: st. schulden vrij leven

Ongelezen bericht door bijker »

wij zijn ook slachtoffers van ssvl en in een eerder bericht las ik al dat je helemaal niet op de hoogte wordt gehouden van de stand van zaken wat ik zeer kwalijk vindt het is wel ons GELD is er mischien iemand die wel iets weet het enigste wat wij weten is dat het bij de oficier van justitie ligt al sinds aug 2008 we zijn nu bijna 2 jaar verder en nog is het niet afgehandeld :twisted: :twisted: :twisted:

magda33
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jun 2009 14:37

Re: st. schulden vrij leven

Ongelezen bericht door magda33 »

het is triest je hoort er niks meer van ik moest 509 euro per maand betalen dat deden ze via werkgever en dat 3 jaar lang ik moest 36 maanden betalen nou ik hoorden bij de 32 maand pas dat ik opgelicht werdt nou heb er nog nachtmerries van wij maar op een houtje bijten met 2 kinderen en die *** lig in de zon in het buitenland denk ik

ibg00
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2010 14:39

Re: st. schulden vrij leven

Ongelezen bericht door ibg00 »

Wij zijn op zoek naar de nieuwe en oude gedupeerden van SSVL, voor een update in een magazine.

Als u uw verhaal kwit wilt, en misschien ook mee wilt werken aan het artikel,
kunt u zich aanmelden op:

http://www.ikbengenaaid.com/viewtopic.php?f=32&t=628

hug2kis
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2008 23:20

Re: st. schulden vrij leven

Ongelezen bericht door hug2kis »

Hallo,

Ik ben ook gedupeerd door SSVL.

Ik ben in oktober 2005 met hun in zee gegaan 5 JAAR LATER zou ik van de schulden afzijn
Maar nu zit ik nog met de helft van de schulden.
Verleden jaar december (hoe kan het ook net voor de kerstdagen) kreeg ik bericht van de ING (voorheen postbank) dat er nog een schuld open staat van €14500,- en of ik dat in een keer wilde betalen.

Ik ben nog bezig met de schulden afbetalen die ik heb kunnen achterhalen.
Maar nu met deze schuld erbij heb ik totaal nog €25000,-- aan schuld. Van ons salaris ongeveer €2200.-- in de maand betaal ik €650.-- aan aflossing.
Met mijn huur,gwl en zorgverzekering erbij hou ik 150.- per maand over.
Daar moeten andere verzekeringen nog af.

Door dit gebeuren krijg je nergens anders hulp.
Plan groep is al 2x afgewezen maar je moet wel zorgen dat je alles betaald.
Gelukkig hebben 3 schuldeisers mij toegezegd hebben dat als ik de 60 maanden betaald zonder achterstand deze schuld klaar is.
Dat was ook afgesproken toen ik met ssvl in zee ging.
Ik zie door de bomen soms het bos niet meer.
Maar ik hoop dat er misschien toch iemand is die ons kan helpen.
Op dit moment heb ik gelukkig geen achterstanden meer en springt mijn schoon moeder bij zodat we kunnen eten.

jerommeke
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 jun 2005 19:11

Re: st. schulden vrij leven

Ongelezen bericht door jerommeke »

Ik had niet verwacht ook nog maar ooit iets te horen van deze laaienlichter die ons zoveel geld verdriet en ellende gekost heeft en de kraamtijd van mn jongste zo intens vergald heeft.
maar hoeraaa vandaag een brief in de bus van de rechtbank.
Ik ben opgeroepen als getuige.
Meneer johan michiel schaaij mag op 18 april om 15.00 voorkomen.
Wie heeft nog meer deze oproep ontvangen???

John2012
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 mar 2012 11:05

Re: st. schulden vrij leven

Ongelezen bericht door John2012 »

Het is nu 2012 eindelijk wordt de zaak voor de rechtbank in Almelo behandeld. Op 18 april 2012 zal de zaak voor de rechter besproken worden. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen.

leydy
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2013 17:57

Re: st. schulden vrij leven

Ongelezen bericht door leydy »

hay,

wat is ergebeurd met St. schulden vrij leven ????????

missyB
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jun 2012 08:52

Re: st. schulden vrij leven

Ongelezen bericht door missyB »

De zaak loopt nog steeds. Er is ons ruim 600 euro inclusief rente toegekend maar meneer vond het nodig om in cassatie te gaan en dat moet nog dienen voor zover ik weet.
Die 600 dekt bij lange na niet wat wij verloren zijn. Laat staan de tijd dat het al duurt en je er elke x weer mee geconfronteerd raakt.

Gesloten