LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BADOO

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Guardian72 »

SebastiaanZ schreef:Filmpje word geheel afgebroken en pagina gaat naar een andere website, Badoo.com in dit geval.

En heb de scanner er al een keer overheen laten gaan en niks... het is trouwens niet alleen op YouTube bij mij voorgekomen. Op verschillende sites en dan zocht ik niet naar badoo of gerelateerde items.
Laat anders eens een programma als Hijack This erover heen.
En check de actieve add-ons bij je browser.

Als dat niet werkt - tja - dan weet ik het ook niet.
Blijft een vaag bedrijf, dat badoo

SebastiaanZ
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2012 10:08

Re: BADOO

Ongelezen bericht door SebastiaanZ »

Guardian72 schreef:
SebastiaanZ schreef:Filmpje word geheel afgebroken en pagina gaat naar een andere website, Badoo.com in dit geval.

En heb de scanner er al een keer overheen laten gaan en niks... het is trouwens niet alleen op YouTube bij mij voorgekomen. Op verschillende sites en dan zocht ik niet naar badoo of gerelateerde items.
Laat anders eens een programma als Hijack This erover heen.
En check de actieve add-ons bij je browser.

Als dat niet werkt - tja - dan weet ik het ook niet.
Blijft een vaag bedrijf, dat badoo
Tja, ik dacht in elk geval ik meld het hier ook even ... dat hele bedrijf zou moeten worden opgerold.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Linoge »

Kan je een voorbeeld van zo'n filmpje geven?

SebastiaanZ
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mar 2012 10:08

Re: BADOO

Ongelezen bericht door SebastiaanZ »

Eigenlijk elk random filmpje op YouTube, heb ook gehad dat als badoo opdook en ik het filmpje opnieuw opstartte in een nieuw tabblad het filmpje het dan wel doet en geen gezeik van Badoo kreeg en daarna naar het volgende filmpje, en dan begon het gezeik weer.

Linoge
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 feb 2012 16:38

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Linoge »

Dat je het niet krijgt als je opstart in een nieuwe tab is logisch. Die reclamemeldingen krijg je normaal maar 1 keer.
Als je een voorbeeld geeft kan ik kijken of het mij ook gebeurt.

gea001
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2012 11:46

Re: BADOO

Ongelezen bericht door gea001 »

Ik kwam een maand geleden erachter via google dat ik ingeschreven sta op de datingssite van Badoo. Hierin staat mijn volledige naam, leeftijd en het dorp waarin ik woon. Ook staat erin dat ik gratis online wil daten. Ik heb mezelf er niet opgezet en wil er erg graag af. Dit kan niet omdat ik geen inloggegevens heb. Na 5 mailtjes nog steeds geen contact met Badoo gekregen. Vanmorgen naar de poltie gegaan en die gaf me het advies om het ook via RADAR te proberen. Ik weet nu dat Badoo via facebook of hyves gebruik maakt van je gegevens. Als een van je vrienden op Badoo staat ingeschreven dat worden gevens van die vrienden (als een soort virus effect) gebruikt en sta je op de site gelukkig wel zonder foto maar wel met andere gegevens zonder aangemeld te zijn. Gelukkig heb ik al meer dan 20 jaar dezelfde echtgenoot die mij goed genoeg kent en dit binnen onze relatie geen problemen opleverd. Zijn er meer mensen die deze problemen hebben
BVB Gea

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dat zou kunnen verklaren hoe een minderjarig meisje ineens op Badoo te vinden was (en zogenaamd zelf mailtjes rondstuurde)..

Wat een *** systeem.

nederbelgkes
Berichten: 28
Lid geworden op: 28 okt 2011 16:11

Re: BADOO

Ongelezen bericht door nederbelgkes »

gea001 schreef:Ik kwam een maand geleden erachter via google dat ik ingeschreven sta op de datingssite van Badoo. Hierin staat mijn volledige naam, leeftijd en het dorp waarin ik woon. Ook staat erin dat ik gratis online wil daten. Ik heb mezelf er niet opgezet en wil er erg graag af. Dit kan niet omdat ik geen inloggegevens heb. Na 5 mailtjes nog steeds geen contact met Badoo gekregen. Vanmorgen naar de poltie gegaan en die gaf me het advies om het ook via RADAR te proberen. Ik weet nu dat Badoo via facebook of hyves gebruik maakt van je gegevens. Als een van je vrienden op Badoo staat ingeschreven dat worden gevens van die vrienden (als een soort virus effect) gebruikt en sta je op de site gelukkig wel zonder foto maar wel met andere gegevens zonder aangemeld te zijn. Gelukkig heb ik al meer dan 20 jaar dezelfde echtgenoot die mij goed genoeg kent en dit binnen onze relatie geen problemen opleverd. Zijn er meer mensen die deze problemen hebben
BVB Gea
Zie mij berichten op vorige pagina's. Ik heb melding gedaan in Belgie. In mijn berichten staat het email adres in Belgie. Die zijn er mee bezig. Als degene die last hebben van die gasten ook een mail naar Belgie sturen, dan wordt er misschien wat aangedaan! Niet geschoten is altijd mis!

Volgens mij doet RADAR er helemaal niks aan! Ze lezen mee en dat is het wel!!!!!

gea001
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2012 11:46

Re: BADOO

Ongelezen bericht door gea001 »

Dank jullie wel voor de reacties. Erg gemeen om zo gegevens te gebruiken en dat moet stoppen!. Ik ga mijn verhaal ook naar Belgie mailen om hopelijk zo verder te komen

Almajaro
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2012 14:32

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Almajaro »

Ik heb helaas hetzelfde probleem. Via Google kwam ik er achter dat ik bij Badoo zgn.een vrouw zocht, terwijl ik al jaren samenwoon. Inloggen en account verwijderen kan niet, want mijn emailadres is bij hun onbekend evenals een account, dus ik kan geen wachtwoord aanvragen. Het kan ook niet via Facebook o.i.d., want ik meld me nooit aan bij dat soort sites.
Er is dus geen mogelijkheid om er van af te komen. Deze oplichtersbende schend je privacy en moet direct worden aangepakt!

Anou
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 dec 2012 14:56

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Anou »

nederbelgkes schreef:
gea001 schreef:Ik kwam een maand geleden erachter via google dat ik ingeschreven sta op de datingssite van Badoo. Hierin staat mijn volledige naam, leeftijd en het dorp waarin ik woon. Ook staat erin dat ik gratis online wil daten. Ik heb mezelf er niet opgezet en wil er erg graag af. Dit kan niet omdat ik geen inloggegevens heb. Na 5 mailtjes nog steeds geen contact met Badoo gekregen. Vanmorgen naar de poltie gegaan en die gaf me het advies om het ook via RADAR te proberen. Ik weet nu dat Badoo via facebook of hyves gebruik maakt van je gegevens. Als een van je vrienden op Badoo staat ingeschreven dat worden gevens van die vrienden (als een soort virus effect) gebruikt en sta je op de site gelukkig wel zonder foto maar wel met andere gegevens zonder aangemeld te zijn. Gelukkig heb ik al meer dan 20 jaar dezelfde echtgenoot die mij goed genoeg kent en dit binnen onze relatie geen problemen opleverd. Zijn er meer mensen die deze problemen hebben
BVB Gea
Zie mij berichten op vorige pagina's. Ik heb melding gedaan in Belgie. In mijn berichten staat het email adres in Belgie. Die zijn er mee bezig. Als degene die last hebben van die gasten ook een mail naar Belgie sturen, dan wordt er misschien wat aangedaan! Niet geschoten is altijd mis!

Volgens mij doet RADAR er helemaal niks aan! Ze lezen mee en dat is het wel!!!!!
Hoi, ik ben er precies op dezelfde manier achter gekomen dat er blijkbaar een profiel is van mijn voor- en achternaam en leeftijd en woonplaats!
Waar moet ik dan een mail naartoe sturen? Ik zie geen mailadres in de vorige berichten waar ik een mail naar kan sturen.
Alvast bedankt.

Ebony1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jan 2013 15:58

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Ebony1978 »

Belachelijk die Badoo site!!
Iemand heeft mij er op gezet, zonder toestemming, heb geen inlog gegevens om erop te komen, maar mijn gegevens staan wel op Google.
Ik kan me niet verwijderen, en wat er bij mijn naam staat.....#%*!?¥+?????
Gewoon verschrikkelijk!!!
Kan iemand mij vertellen wat ik kan doen om alles te verwijderen??
Ik heb een goede baan, en als ze mijn naam Google komt dit als 2de pagina te voorschijn.
Echt top, dat dit allemaal maar kan in NL!!
Fijn, digitaal!?
Als iemand mij kan helpen, heel graag.
Groetjes

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Barman »

Als jouw gegevens er op staan en je email adres klopt kan je gewoon via de mail je wachtwoord opvragen en je gegevens aanpassen. Verwijderen van je profiel is een stuk lastiger. Daar werken ze niet echt aan mee.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Tijdje stil - maar die (piep) van Badoo gaan nu weer spammen.

Alleen - in het koeterwaals (althans, als het een taal is, niet een die ik begrijp)
Mijn volledige naam hier...
Csegedi ți-a lăsat un mesaj...
Conținutul și expeditorul vor fi vizibili doar pentru tine și îi vei putea șterge oricând dorești. Poți răspunde imediat prin sistemul nostru de mesagerie:
De spammer verstuurt via "Monopost" - welke geen spam rapportage accepteren.
Fijn, zo`n bedrijf wat daarmee in zee gaat.

Mijn conclusie blijft dus - Badoo is geen zuiver bedrijf, blijf er ver vandaan.
(Als ik het mis heb, is het aan Badoo om tekst en uitleg te geven)

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Barman »

Guardian72 schreef:
Mijn volledige naam hier...
Csegedi ți-a lăsat un mesaj...
Conținutul și expeditorul vor fi vizibili doar pentru tine și îi vei putea șterge oricând dorești. Poți răspunde imediat prin sistemul nostru de mesagerie:
Csegedi heeft een bericht voor je achtergelaten.
De inhoud en de afzender zijn alleen voor jou zichtbaar en je kan die op elk moment verwijderen. Je kan direct reageren via ons berichtensysteem.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Zo ver was ik ook - Google translate.

Maar dan nog.
Ik heb geen profiel of wat dan ook bij deze flutsite - dus hoe kan iemand mij via die site een bericht sturen?

En wie 'Csegedi' is - geen idee.
Ik heb veel internationale vrienden met diverse namen - maar deze is mij onbekend.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Barman »

Guardian72 schreef: Ik heb geen profiel of wat dan ook bij deze flutsite - dus hoe kan iemand mij via die site een bericht sturen?
Via de mail misschien?

Jjeannette331
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2013 14:22

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Jjeannette331 »

ik ben er via google achter gekomen dat ik bij badoo met naam en toenaam en woonplaats sta beschreven terwijl ik daar geen profiel heb aangemaakt. volgens de site ben ik daar een week geleden online geweest. nou niet dus. dit is erg vervelend aangezien ik 4 oktober in het huwelijk ben getreden en mijn partner mij erop wees dat ik erin stond. je maakt dan direct speculaties met zou iemand mijn naam misbruiken maar omdat ik op deze site een bericht van iemand anders vond met de zelfde problemen heb ik maar even mijn verhaal op dit forum gezet. wat moet ik nu doen om daar vanaf te komen? want persoonlijk contact kan je niet leggen met de site waar het om gaat. en weg moet het wat moeten kennissen van ons wel niet denken spookt er door mijn hoofd.. dus ik vraag een hele harde HELP MIJ met dit probleem..

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: BADOO

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Jjeannette331 schreef:ik ben er via google achter gekomen dat ik bij badoo met naam en toenaam en woonplaats sta beschreven terwijl ik daar geen profiel heb aangemaakt. volgens de site ben ik daar een week geleden online geweest. nou niet dus. dit is erg vervelend aangezien ik 4 oktober in het huwelijk ben getreden en mijn partner mij erop wees dat ik erin stond. je maakt dan direct speculaties met zou iemand mijn naam misbruiken maar omdat ik op deze site een bericht van iemand anders vond met de zelfde problemen heb ik maar even mijn verhaal op dit forum gezet. wat moet ik nu doen om daar vanaf te komen? want persoonlijk contact kan je niet leggen met de site waar het om gaat. en weg moet het wat moeten kennissen van ons wel niet denken spookt er door mijn hoofd.. dus ik vraag een hele harde HELP MIJ met dit probleem..
Klinkt als identiteitsfraude - en zou je als zodanig moeten melden bij de politie.

Probeer te beginnen met een mail te sturen, danwel een ander bericht te sturen via (al?) deze links:
https://corp.badoo.com/nl/contacts/
https://badoo.com/feedback/
https://corp.badoo.com/nl/contacts/press/
https://corpus1.badoo.com/nl/contacts/partner/

Ik zou je alleen willen adviseren hier de tijd voor te nemen - ondanks de promotie door Winterman dat Badoo echt niets fout zou doen staat op Klacht.nl toch verdacht veel "zomaar profiel aangemaakt" berichten: http://www.klacht.nl/badoo-com/

Men heeft ook een facebook pagina: https://www.facebook.com/badoo?rf=108104425884226 - misschien kan je via daar ook wat bereiken - of via twitter @Badoo - dergelijke bedrijven zijn erg gevoelig voor online negatieve berichten - dus ook dat zou kunnen helpen.

Succes - en hou vol!

cranendonck
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 aug 2010 03:10

Re: BADOO

Ongelezen bericht door cranendonck »

Badoo is een oplichter site.

1 veel fakers
2 veel gejatte foto`s.
3 elke wis wasje functie is betalen.

Zo ver ik weet = Netlog.com Badoo Badoo = netlog allians twoo ect een grote maffia bende.

Bespaar uw geld
Bespaar al die faker en gejate foto, want deze is onbetrouwbaar.
en 77% antwoorden komen van moderators af. en zo zijn nog 100e site zelfde opbouw.
Om puur geld uit je zak te kloppen voor fake zooi. enige echte zijn manen daar. vrouwen zijn 77% fakers manen achter vrouw profiel vaak de site mods zelf.

Gesloten