LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Opgelicht door Marktplaats.nl
Re: Opgelicht door Marktplaats.nl
Weer iemand die de bril niet op heeft en NIET goed leest wat er geschreven wordt.....lees het nog maar eens een keer.
Voor alle duidelijkheid....de advertentie die verwijderd is tot 2 maal toe ging niet over russische dames....maar wel dames van buiten de EU.
De site met russische dames werdt dus NIET verwijderd omdat het een MARKTKRAAM betrof....en dus geld opleverd (meer geld dan een normale advertentie)
Mijn advertenties werden verwijderd met de suggestie dat het de dames zou gaan om een verblijfsvergunning...en dat terwijl er tegen de marktkraam houder niets werdt ondernomen.
Gezien het feit dat er voor russische dames OOK een verblijfsvergunning nodig is laat zien dat marktplaats meet met 2 maten.
Maar dat terzijde...het is het recht van marktplaats om een advertentie te weigeren...ook al zijn de redenen daarvoor niet altijd terecht.
Maar dat geeft hen nog niet het recht om alsnog 6 euro te stelen van voor een dienst die ze niet geleverd hebben.
OPLICHTERS..
Voor alle duidelijkheid....de advertentie die verwijderd is tot 2 maal toe ging niet over russische dames....maar wel dames van buiten de EU.
De site met russische dames werdt dus NIET verwijderd omdat het een MARKTKRAAM betrof....en dus geld opleverd (meer geld dan een normale advertentie)
Mijn advertenties werden verwijderd met de suggestie dat het de dames zou gaan om een verblijfsvergunning...en dat terwijl er tegen de marktkraam houder niets werdt ondernomen.
Gezien het feit dat er voor russische dames OOK een verblijfsvergunning nodig is laat zien dat marktplaats meet met 2 maten.
Maar dat terzijde...het is het recht van marktplaats om een advertentie te weigeren...ook al zijn de redenen daarvoor niet altijd terecht.
Maar dat geeft hen nog niet het recht om alsnog 6 euro te stelen van voor een dienst die ze niet geleverd hebben.
OPLICHTERS..
Laatst gewijzigd door wmasia op 04 mei 2004 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.
hehehe mijn oprechte excuses dat ik 'buiten de EU' en 'Russische' even over één kam scheer.
....theoretisch zou buiten de EU ook Russisch kunnen zijn... dat terzijde
Ik wil maar even aangeven dat dit gewoon heel wat anders is dan even je ouwe mobieltje verpatsen, dan heb je gewoon nooit problemen.
Nog even serieus: gelden voor die marktkramen (die duidelijk een stuk duurder zijn) wel dezelfde voorwaarden als voor de gratis/6 euro advertenties?
Voor jou absoluut een vervelende situatie. Als ik advocaat van de duivel speel kan ik me enigszins voorstellen waarom ze de 6 euro niet terugstorten, maar ik weet niet of dat helemaal koosjer is. Klantvriendelijk is het in elk geval zeker niet, je ziet dat zo'n groot internetbedrijf gewoon totaal geen feeling met de klant heeft.
Aan de andere kant zijn er meer diensten waar je vooruit betaald en maar moet afwachten of je er wat aan hebt. Denk maar eens aan al die betaalde telefoonnummers van bijvoorbeeld helpdesks, waar incompetente schoolverlaters je te woord staan!
....theoretisch zou buiten de EU ook Russisch kunnen zijn... dat terzijde

Ik wil maar even aangeven dat dit gewoon heel wat anders is dan even je ouwe mobieltje verpatsen, dan heb je gewoon nooit problemen.
Nog even serieus: gelden voor die marktkramen (die duidelijk een stuk duurder zijn) wel dezelfde voorwaarden als voor de gratis/6 euro advertenties?
Voor jou absoluut een vervelende situatie. Als ik advocaat van de duivel speel kan ik me enigszins voorstellen waarom ze de 6 euro niet terugstorten, maar ik weet niet of dat helemaal koosjer is. Klantvriendelijk is het in elk geval zeker niet, je ziet dat zo'n groot internetbedrijf gewoon totaal geen feeling met de klant heeft.
Aan de andere kant zijn er meer diensten waar je vooruit betaald en maar moet afwachten of je er wat aan hebt. Denk maar eens aan al die betaalde telefoonnummers van bijvoorbeeld helpdesks, waar incompetente schoolverlaters je te woord staan!

> ....theoretisch zou buiten de EU ook Russisch kunnen zijn... dat terzijde
Dat is buiten de EU (Europese Unie...de buitengrenzen zijn net verplaatst omdat er landen bij zijn gekomen maar
rusland zelf is daar nog niet bij)
Niet buiten EU >> Europa want dan valt het er wel in...en tenzij voor de baltische staten is men nog steeds een MVV nodig om hier langer te blijven.
Over het systeem van markplaats is genoeg gezegd...en eerlijk allerminst, en gezien de reacties van anderen die ook op die manier genept zijn door marktplaats zelf komt men er wal achter dat men ergens anders beter af is.
Alternatieven zijn er genoeg ...en nog gratis ook..
neem http://www.tweedehands.nl echt een topper.
gr, hans
Dat is buiten de EU (Europese Unie...de buitengrenzen zijn net verplaatst omdat er landen bij zijn gekomen maar
rusland zelf is daar nog niet bij)
Niet buiten EU >> Europa want dan valt het er wel in...en tenzij voor de baltische staten is men nog steeds een MVV nodig om hier langer te blijven.
Over het systeem van markplaats is genoeg gezegd...en eerlijk allerminst, en gezien de reacties van anderen die ook op die manier genept zijn door marktplaats zelf komt men er wal achter dat men ergens anders beter af is.
Alternatieven zijn er genoeg ...en nog gratis ook..
neem http://www.tweedehands.nl echt een topper.
gr, hans

Ik snap alle commotie niet eigenlijk, je koopt bij de Albert Heijn toch ook niets met je ogen dicht??
Als je wat koopt via het internet wil je toch juist zeker zijn wat en hoe? Via marktplaats.nl vraag ik altijd om een telefoonnummer en regel ik alles per telefoon, ik betaal bij aflevering (en check de doos dan) of na overleg met de betreffende persoon.
Via Ebay.nl heb ik ook niets dan goede contacten. Je moet goed nadenken wat je doet, en zorgen dat je de juiste informatie verkrijgt. Dit is niet iets wat je direct in je schoot geworpen wordt, maar waar je zelf achteraan moet... als je er geen moeite voor wilt doen, kun je net zo goed naar de stad gaan..
Dennis

Dennis, je reageerd in de verkeerde rubriek....
Dit gaat niet over de mensen die VIA marktplaats gedupeerd zijn maar juist DOOR marktplaats zelf... (6 euro per advertentie en die nooit geplaatst zijn )
Hans
Dit gaat niet over de mensen die VIA marktplaats gedupeerd zijn maar juist DOOR marktplaats zelf... (6 euro per advertentie en die nooit geplaatst zijn )
Hans
ook ik heb 2 keer 6 euro advertentie kosten moeten betalen op markt plaats en nog geen dag er na werd ie al verwijderd ,ook heb ik geen reactie of niets van hun mogen ontvangen na dat ik er na dat ik ze een emailtje had gestuurd
ook wij hebben betaald voor een adverentiie op marktplaats.
Gedaan dus, en 2 weken later was onze zooi verkocht. helemaal geen moellijkheden dus.
koop en verkoop regelmatig........mensen haal de spullen zelf op, maak geen geld over! Dan werkt het echt goed!
Gedaan dus, en 2 weken later was onze zooi verkocht. helemaal geen moellijkheden dus.
koop en verkoop regelmatig........mensen haal de spullen zelf op, maak geen geld over! Dan werkt het echt goed!
Heb afgelopen week de uitzending van Radar gezien. Mijn complimenten aan presentatrice Antoinette m.b.t. het interview met de `directeur` van Marktplaats. Zo`n studentje neem je toch niet serieus.
Antoinette kon praten als brugman, maar ik geloof niet dat het kwartje bij meneer de Directeur is gevallen.
Antoinette kon praten als brugman, maar ik geloof niet dat het kwartje bij meneer de Directeur is gevallen.
Nee, dat kwartje zal ook nooit vallen bij Marktplaats !
Gisteren heeft Mp 2x een oproep van mij verwijderd.
Ik vroeg iemand nogmaals te reageren, omdat ik hun email kwijt was, stom, maar dit kan gebeuren.
De betreffende advertentie staat elders op Mp.
Als je dit niet mag plaatsen,waar zijn we dan mee bezig ?
Ze meten echt met 2 maten, gelukkig komt er op korte termijn een andere site bij, volgens zeggen beter en groter dan MP.
Als deze site werkelijk wat wordt, gaan al mijn advertenties definitief weg bij MP !
Het ziin h@#s !
Gisteren heeft Mp 2x een oproep van mij verwijderd.
Ik vroeg iemand nogmaals te reageren, omdat ik hun email kwijt was, stom, maar dit kan gebeuren.
De betreffende advertentie staat elders op Mp.
Als je dit niet mag plaatsen,waar zijn we dan mee bezig ?
Ze meten echt met 2 maten, gelukkig komt er op korte termijn een andere site bij, volgens zeggen beter en groter dan MP.
Als deze site werkelijk wat wordt, gaan al mijn advertenties definitief weg bij MP !
Het ziin h@#s !
Ik zou iedereen willen aanraden om aangifte van oplichting te doen als Marktplaats wel incasseert, maar niet plaatst. Daarnaast moet je je bank een brief sturen met een klacht.
Ik heb zelf ook vaak problemen met het omhoog bellen.
De verbinding verbreekt, of je hoort helemaal niks. Ik gebruik het dagelijks. En niet voor niks, het levert veel bezoekers op, maar ook ik baal er best van als mijn advertentie dan niet geplaatst word, en er ook niet op word gereageerd.
De verbinding verbreekt, of je hoort helemaal niks. Ik gebruik het dagelijks. En niet voor niks, het levert veel bezoekers op, maar ook ik baal er best van als mijn advertentie dan niet geplaatst word, en er ook niet op word gereageerd.
Ik heb meerdere artikelen gekocht en verkocht via Marktplaats en alles gaat altijd naar volle tevredenheid. 

De wonderen zijn de wereld nog niet uit !
Marktplaats had een advertentie van mij verwijderd, onterecht.
Na heeel veel heen en weer mailen kreeg ik uiteindelijk antwoord van 1 van de zeer weinige serieuze medewerksters MP: Liesbet.
-De advertentie is waarschijnlijk per ongeluk (?) verwijderd, plaats deze opnieuw.
Mijn antwoord: Mp heeft deze verwijderd, Mp plaatst deze dus ook weer.
Vandaag kwam een herinnering om de advertentie opnieuw bovenaan in de lijst te plaatsen.
Heb direct gekeken, mijn verwijderde advertentie staat daadwerkelijk weer in de rubriek!
Heb advertentie nu zelf verwijderd, omdat deze oproep inmiddels geen zin meer heeft.
Overigens heb ik nu een account aangevraagt bij Ebay, omdat ik af wil van MP.
John.
Marktplaats had een advertentie van mij verwijderd, onterecht.
Na heeel veel heen en weer mailen kreeg ik uiteindelijk antwoord van 1 van de zeer weinige serieuze medewerksters MP: Liesbet.
-De advertentie is waarschijnlijk per ongeluk (?) verwijderd, plaats deze opnieuw.
Mijn antwoord: Mp heeft deze verwijderd, Mp plaatst deze dus ook weer.
Vandaag kwam een herinnering om de advertentie opnieuw bovenaan in de lijst te plaatsen.
Heb direct gekeken, mijn verwijderde advertentie staat daadwerkelijk weer in de rubriek!
Heb advertentie nu zelf verwijderd, omdat deze oproep inmiddels geen zin meer heeft.
Overigens heb ik nu een account aangevraagt bij Ebay, omdat ik af wil van MP.

John.
hahaha,
dat is van kakkebed naar pissebed
alsof ze bij Ebay zo lekker zijn.
probeer ze eens een mailtje te sturen...
als je zin hebt om chagerijnig te worden, dan moet je proberen een serieus antwoord van ebay terug te krijgen in plaats van standaard mails...
neem dan ook meteen ff een paypal account
en open dan vol frustraties een nieuwe topic.
mensen.. het gaat hier om snel veel geld verdienen en klanten zijn geen koning bij dit soort sites.
heel onpersoonlijk.. maar als je de weg weet heeft dat ook weer zijn voordelen.
dat is van kakkebed naar pissebed
alsof ze bij Ebay zo lekker zijn.
probeer ze eens een mailtje te sturen...
als je zin hebt om chagerijnig te worden, dan moet je proberen een serieus antwoord van ebay terug te krijgen in plaats van standaard mails...
neem dan ook meteen ff een paypal account
en open dan vol frustraties een nieuwe topic.
mensen.. het gaat hier om snel veel geld verdienen en klanten zijn geen koning bij dit soort sites.
heel onpersoonlijk.. maar als je de weg weet heeft dat ook weer zijn voordelen.
Joh !
Werk jij soms bij Marktplaats ?
Als je zo redeneert kan je nergens adverteren.
ik zal het nog een keer uitleggen ;
Marktplaats is de grootste.
Dan Ebay, die ook INTERNATIONAAL is.
Dan Ricardo, deze valt af omdat er kosten bijkomen.
Op marktplaats.pagina.nl staan overigens nog veel meer van deze sites.
Voorlopig is mijn advertentie WEL teruggezet door MP. jaloers soms ?
Werk jij soms bij Marktplaats ?
Als je zo redeneert kan je nergens adverteren.
ik zal het nog een keer uitleggen ;
Marktplaats is de grootste.
Dan Ebay, die ook INTERNATIONAAL is.
Dan Ricardo, deze valt af omdat er kosten bijkomen.
Op marktplaats.pagina.nl staan overigens nog veel meer van deze sites.

Voorlopig is mijn advertentie WEL teruggezet door MP. jaloers soms ?
ik hoor het al weer, een beginnende internetverkoper die john.
dat wordt lachen.
regel 1 john, niet zo emotioneel reageren.
dat komt niet goed over bij het geschreven woord
dat wordt lachen.
regel 1 john, niet zo emotioneel reageren.
dat komt niet goed over bij het geschreven woord
Overigens heb ik nu een account aangevraagt bij Ebay, omdat ik af wil van MP
wat ben jij trouwens laaaaaaat met een ebayaccount.
half centraal afrika heeft ebay al ontdekt,
en jij hebt NU PAS een account aangevraagd?
lieverdje, het hoogtepunt is alweer voorbjj,
ebay is op zijn retour.
je bent te laahaat
je hebt trendsetters, trendvolgers en trendergachteroplopers en jij behoort tot de..... JUIST... Die groep!!
wat ben jij trouwens laaaaaaat met een ebayaccount.
half centraal afrika heeft ebay al ontdekt,
en jij hebt NU PAS een account aangevraagd?
lieverdje, het hoogtepunt is alweer voorbjj,
ebay is op zijn retour.
je bent te laahaat
je hebt trendsetters, trendvolgers en trendergachteroplopers en jij behoort tot de..... JUIST... Die groep!!
Ik heb nog steeds geen e-bay account. Dat is dus nog veel erger?
Leuk gevonden allemaal, gast, maar wel subjectief.
Je weet gewoon helmaal niets van mij.
Ook niet, waaroik niet eerder een Ebay account wilde ect
Dat je discriminerende opmerkingen ect maakt is je bij deze vergeven.
Je bent niet wijzer.
En hebt voor mij zeker aandelen in Marktplaats .
Overigens gaat dit toppic over bed. worden door Marktplaats.
Discussie over andere zaken gesloten !
(Voor diegene dit dit niet snapte !)

Je weet gewoon helmaal niets van mij.
Ook niet, waaroik niet eerder een Ebay account wilde ect
Dat je discriminerende opmerkingen ect maakt is je bij deze vergeven.
Je bent niet wijzer.
En hebt voor mij zeker aandelen in Marktplaats .
Overigens gaat dit toppic over bed. worden door Marktplaats.
Discussie over andere zaken gesloten !
(Voor diegene dit dit niet snapte !)

discrimineren is onderscheid maken tussen.
juist... en dat doet iedereen.
slimme mensen, niet slimme mensen
ik weet inderdaad niets van je maar ik denk dat ik wel een aardige inschatting kan maken over je intellectuele capaciteit.
en je ondernemings zin.
heel veel sterkte & succes met je internetavonturen .
zullen we het hier dan maar bij laten

juist... en dat doet iedereen.
slimme mensen, niet slimme mensen
ik weet inderdaad niets van je maar ik denk dat ik wel een aardige inschatting kan maken over je intellectuele capaciteit.
en je ondernemings zin.
heel veel sterkte & succes met je internetavonturen .
zullen we het hier dan maar bij laten