Ben eigenlijk best tevreden over HN. De kosten zijn overzichtelijk en beduidend goedkoper als van mijn vorige provider (moeder Vodafone). Het opwaarderen via Ideal gaat ook goed.
Er zijn alleen vaak opstartproblemen als een nieuw contract begint of je contract wordt automatisch verlengd zoals in mijn geval. Een jaar geleden abonnement afgesloten en alleen problemen gehad om het de eerste dagen geactiveerd te krijgen. Nu is mijn contact per 1 april officieel afgelopen en wordt dit automatisch verlengd met één maand. De bijschrijving van de bundel heeft echter nog niet plaatsgevonden en mijn tegoed is nog maar € 0,02. Ik heb HN gemaild maar verwacht een snellere reactie via deze site.
DUS HN ALS JULLIE MEELEZEN, IK ZIT NU ZONDER TEGOED EN MET MIJN HANDICAP (BIJNA BLIND) IS EEN GSM ONMISBAAR !!!!!!! Op deze momenten mis je een telefonische helpdesk die het probleem direct kan oplossen, maar ja daar zal het prijsverschil wel in zitten. Keuzes moet je maken niet waar?
Daarnaast zag ik dat je na automatische verlenging geen kans krijgt om je bundel te wijzigen, heeft iemand hier ervaring mee. Heb het zo gelaten omdat je met de oude contracten nog een 1000 mb internet bundel hebt voor € 10,- (is nu 500 mb)
Daan de Kort uit Veldhoven (06-371...41)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hollandsnieuwe
Re: hollandsnieuwe
djbraille
Je schrijft:
Maxiem.
Je schrijft:
Ik schat in, dat heel wat klanten van HN dat met je eens zijn.Op deze momenten mis je een telefonische helpdesk die het probleem direct kan oplossen, maar .........
Maxiem.