Deze maand betaal ik een gedeelte van die eigen risico en in mei de rest.rozemarijntje schreef:ja en dan zijn er nog dingen als je aanvullend verzekerd bent die niet vergoed worden of tot een max.
ik heb veel fysio nodig en manuele therapie...
ik krijg met een toppakket 1000 euro van cz...dat red je niet...+bijkomende kosten van medicatie en zorgmiddelen..
pff ik hoop niet dat je man een hoop dingen nodig heeft ,waar hij eigenlijk aanvullend verzekerd voor moet zijn??
nou als jullie het zo samen kunnen rooien en geen problemen hebben en schulden doe je het toch hartstikke goed ,en eigenlijk is het ook zo,als het maar voor het einde van de maand binnen is?
ik geef je alleen als tip mee,kijk wel uit dat je geen gezeur krijgt want als je als ,ik zeg het even zo,als wanbetaler bekent staat bij de zorg mag je niet overstappen geloof ik?
je snapt wel hoe ik het bedoel?dat dit grapje niet voor problemen kan zorgen in dec.
ik ben er niet in thuis,maar ik geloof dat het idd niet veel is de zorgtoeslag en ze bezuinigen er ook op geloof ik?
maar ja iemand in mijn omgeving zei,ach ze krijgen het maar...ja ach..stel dat je ik weet het niet 30 euro krijgt?en mijn! polis 168...ben ik nog een hoop kwijt..
En voor de rest betaal ik elke maand netjes.
De zorgtoeslag ligt bij ons rond 90 euro voor 2 personen. Iemand in mn omgeving is alleen en die krijgt 75 euro , dat snap ik dus niet helemaal en heeft ook nooit wat hoeven terug te betalen.
Mn man heeft wel aanvullende verzekering nodig en die gaat er ook wel komen.
Allen op dit moment kan het niet.
Er zijn veel mensen die zo leven k hoef gelukkig nog niet naar de voedselbank maar als het zo doorgaat met nederland kotm het niet goed.