LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] t-mobile Zuigt
t-mobile Zuigt
Ik heb vorige maand mijn contract verlengd
ik zou daarbij een nieuwe telefoon krijgen en ik wou m,n contract terugh zetten naar een een t-mobile 75
volgens de klanten service was dit geen probleem en het zou automatich omgezet worden zodra ik m,n nieuwe telefoon had ontvangen
dus ik kreeg een brief thuis waarin ik een toestel kon kiezen
blijkbaar was dit ook gelijk het contract (kon ik niets over vinden)
ik heb dit formulier dus terugh gestuurt en kreeg mijn telefoon
maar na een maand had ik nog steeds dat 150 minuten abbo
dus ik naar de hell desk bellen zeggen ze dat ik op het formulier met de hand moest aangeven dat ik naar een 75 minuten abbo wilde overstappen wat ze mij in het telefoon gesprek niet hebben verteld
wat kan ik hier aan doen ?
ik ben de duppe van hun fout
ik zou daarbij een nieuwe telefoon krijgen en ik wou m,n contract terugh zetten naar een een t-mobile 75
volgens de klanten service was dit geen probleem en het zou automatich omgezet worden zodra ik m,n nieuwe telefoon had ontvangen
dus ik kreeg een brief thuis waarin ik een toestel kon kiezen
blijkbaar was dit ook gelijk het contract (kon ik niets over vinden)
ik heb dit formulier dus terugh gestuurt en kreeg mijn telefoon
maar na een maand had ik nog steeds dat 150 minuten abbo
dus ik naar de hell desk bellen zeggen ze dat ik op het formulier met de hand moest aangeven dat ik naar een 75 minuten abbo wilde overstappen wat ze mij in het telefoon gesprek niet hebben verteld
wat kan ik hier aan doen ?
ik ben de duppe van hun fout
Re: t-mobile Zuigt
Beste bezoeker,
Lees eerst even alle onderwerpen, die hier reeds enkele jaren staan.
Pak een zakdoek, ga even zitten en laat je maar even gaan, zoals velen van je lotgenoten.
Ik wens je veel succes, ik loop al bij rechtshulp.
Lees eerst even alle onderwerpen, die hier reeds enkele jaren staan.
Pak een zakdoek, ga even zitten en laat je maar even gaan, zoals velen van je lotgenoten.
Ik wens je veel succes, ik loop al bij rechtshulp.
het papierwerk wat je thuiskrijgt is een verlengingsaanvraag hier staat duidelijk waarvoor je tekend ,als je dit niet goed doorneemt ,en gewoon terugstuurd is het je eigen schuld, schuif dit niet af op tmobile!!!
gewoon een kwestie van RTFM
gewoon een kwestie van RTFM
Niks geen verlengings aanvraag het was gewoon een papier
waar ik op aan kon geven welke telefoon ik beliefde !
waar ik op aan kon geven welke telefoon ik beliefde !
Lijkt mij weer een van de vele slachtoffers van T-Mobile!!!
Wat jij moet doen Mixfreak is alles over je heen laten komen en senel een andere provider zoeken!!! Klagen heeft geen zin! Ze luisteren toch niet naar je bij dat T ering-Mobile!!!
Wat jij moet doen Mixfreak is alles over je heen laten komen en senel een andere provider zoeken!!! Klagen heeft geen zin! Ze luisteren toch niet naar je bij dat T ering-Mobile!!!
Het enige wat ik van T-mobile krijg is het papierwerk, papierwerk waar al voor is getekend (nota's en soms hele mooie). Maar de discussie loopt hier vaak uit op: "JE HEBT ER TOCH VOOR GETEKEND!!!!, dan zeg ik ja verd....., "MAAR BIED ER DAN VERD..... OOK WAT VOOR!!!!.het papierwerk wat je thuiskrijgt is een verlengingsaanvraag hier staat duidelijk waarvoor je tekend ,als je dit niet goed doorneemt ,en gewoon terugstuurd is het je eigen schuld, schuif dit niet af op tmobile!!!
Bij T-mobile kruipen ze weg achter een niet goed werkend callcenter, een muur van opgestapelde wetboeken, werknemers die enkele A-4 velletjes AV. in de mond hebben, dit om niet teveel te praten en als hekkesluiter een handje vol juridische adviseur. Deze adviseurs hebben maar één taak en dat is de eindejaarsuitkering zeker te stellen en er voor te zorgen dat de raad van commessarissen het in hun broek kunnen doen van het lachen.
Grv Gert
T-mobile is zeer goed met het afschuiven van hun eigen tekortkomingen en van klantenservice hebben ze nog nooit gehoord!
ik snap niet waar jullie onvrede over T-mobile vandaan komt!? Ik bel ook alweer een tijdje via hun, en ik vind dat ze erg klantvriendelijk zijn.
Enkele voorbeelden: Vorig jaar rond kerst kon ik plotseling niet meer sms-en, ik kreeg steeds een foutmelding. 2e kerstdag heb ik gebeld en er werd mij toen gezegd dat het ivm kerst niet direct mogelijk was om het probleem op te lossen, ik zou ´s maandags door de technische dienst teruggebeld worden. Ik werd inderdaad teruggebeld en zij hebben toen uitgezocht waar de fout zat. Na een paar uur bleek dat er een ik mijn telefoonnumers had opgeslagen met 00316.... De server had blijkbaar een storing en herkende het nummer niet als een landennummer maar als netnummer. maar omdat dit niet klopt als netnummer kreeg ik een foutmelding. Ik heb alle nummers aangepast tot +316..... en hij deed het weer prima.
Het klantvriendelijke van t-mobile was dat op mijn factuur een korting kwam van 10 euro ivm dit voorval. Zeer netjes toch!!!
een ander voorbeeld: ik denk niet dat er veel providers zijn die je betaalde smsbundel crediteren op je volgende factuur als je geen smsjes gebruikt hebt van de bundel!!!
prima T-Mobile!
Enkele voorbeelden: Vorig jaar rond kerst kon ik plotseling niet meer sms-en, ik kreeg steeds een foutmelding. 2e kerstdag heb ik gebeld en er werd mij toen gezegd dat het ivm kerst niet direct mogelijk was om het probleem op te lossen, ik zou ´s maandags door de technische dienst teruggebeld worden. Ik werd inderdaad teruggebeld en zij hebben toen uitgezocht waar de fout zat. Na een paar uur bleek dat er een ik mijn telefoonnumers had opgeslagen met 00316.... De server had blijkbaar een storing en herkende het nummer niet als een landennummer maar als netnummer. maar omdat dit niet klopt als netnummer kreeg ik een foutmelding. Ik heb alle nummers aangepast tot +316..... en hij deed het weer prima.
Het klantvriendelijke van t-mobile was dat op mijn factuur een korting kwam van 10 euro ivm dit voorval. Zeer netjes toch!!!
een ander voorbeeld: ik denk niet dat er veel providers zijn die je betaalde smsbundel crediteren op je volgende factuur als je geen smsjes gebruikt hebt van de bundel!!!
prima T-Mobile!
ik heb nu meer dan 2 jaar een abbonement van t-moblile omdat mijn abbonement verliep heb ik hem in maart verleng van 5 uur naar 10 uur bellen maar na drie maand liep het huidige contract af
nou komt het mooiste nou hebben ze 3 keer het niewe contract berekend en 2 keer het lopende contract dus je raad het al een giga rekening ik schok me kapot maar goed gebeld en het zou opgelost worden
2 dagen na dat ik de rekening had gehad kreeg ik een soort spijtbrief tot onze grote spijt is er met de administratie een fout gemaakt en alles word in vermindering gebracht nou dat is hartstikke mooi maar je moet hem eerst betalen en dan word het met de volgende factuur verekend .
nou dat te hebben gedaan volgende maand weer en ze komen er zelf niet meer uit maar het probleem is je bent gewoon een nummer als je niet betaald dan krijg je of een incasso buro op je dak en anders heb je je contract maar aftekopen.
nou ik zit met mijn handen in het haar en weet niet meer wat ik moet doen
en het mooiste is omdat hun mij een te hoge rekening in rekening hebben gebracht vervalt het dat je naar 0900 nummers kan bellen en dat blijf een half jaar zo en het is niet eens mijn schuld dat het een hoge rekening is
nou heb ik gebeld en om dat aftekopen zodat ik weer naar 0900 kan bellen moet ik maar even 105 euro overmaken en dan kan ik weer bellen nou ik vind het gewoon chantage maar dat word dan wel weer verekend met de volgende factuur nou daar heb ik dus niet zoveel vertrouwen meer in .
ik ben beniewd als ik hier ook een reactie op krijg van mensen die hetzelfde hebben meegemaak
met vriendelijke groet fam marsman
t- mobile ga zo door en je houd niemand meer over
ik ben zo kwaad dat je een hele middag aan de telefoon zit en dat je er niks mee opschiet
nou komt het mooiste nou hebben ze 3 keer het niewe contract berekend en 2 keer het lopende contract dus je raad het al een giga rekening ik schok me kapot maar goed gebeld en het zou opgelost worden
2 dagen na dat ik de rekening had gehad kreeg ik een soort spijtbrief tot onze grote spijt is er met de administratie een fout gemaakt en alles word in vermindering gebracht nou dat is hartstikke mooi maar je moet hem eerst betalen en dan word het met de volgende factuur verekend .
nou dat te hebben gedaan volgende maand weer en ze komen er zelf niet meer uit maar het probleem is je bent gewoon een nummer als je niet betaald dan krijg je of een incasso buro op je dak en anders heb je je contract maar aftekopen.
nou ik zit met mijn handen in het haar en weet niet meer wat ik moet doen
en het mooiste is omdat hun mij een te hoge rekening in rekening hebben gebracht vervalt het dat je naar 0900 nummers kan bellen en dat blijf een half jaar zo en het is niet eens mijn schuld dat het een hoge rekening is
nou heb ik gebeld en om dat aftekopen zodat ik weer naar 0900 kan bellen moet ik maar even 105 euro overmaken en dan kan ik weer bellen nou ik vind het gewoon chantage maar dat word dan wel weer verekend met de volgende factuur nou daar heb ik dus niet zoveel vertrouwen meer in .
ik ben beniewd als ik hier ook een reactie op krijg van mensen die hetzelfde hebben meegemaak
met vriendelijke groet fam marsman
t- mobile ga zo door en je houd niemand meer over
ik ben zo kwaad dat je een hele middag aan de telefoon zit en dat je er niks mee opschiet