horen.
Denk je nu werkelijk dat er mensen zijn die hier naar zouden luisteren
om niet te gaan stemmen ?
Ohja ben niet je collega maar een mede forum lid.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
kim1985 schreef:Goedenavond,
Misschien een idee om hier de petitie te gaan tekenen!http://www.stopeigenrisico.nl/
Hahaha, het is jou vrijheid om dat te doen moet je ook zelf wetenMAXIEM schreef:Chocomelk
Als respondent van dit forum zijn we naar mijn opvatting collega's. Dat is nu juist het aantrekkelijke van mijn gedachtenwereld. Ik gun me de vrijheid mijn bericht af te sluiten met "met collegiale groet" en ik gun jou de vrijheid om dat te accepteren of niet te accepteren. Jouw keuze is voor mij van geen belang. Alleen jouw vrijheid om die keuze te mogen/kunnen maken respecteer ik.
Met vriendelijke en collegiale groet, Maxiem.
Je hoeft echt niet chronisch ziek te zijn, om aan dat bedrag te komen. Een beetje pech in 'n bepaald jaar en je zit zo tegen de € 350,- aan te hikken.Laat de (chronisch) zieken maar de kas spekken.
Staat nu op het net.rozemarijntje schreef:telegraaf staat nu het hele reageerkoord voor 2013 is uitgelekt..
voorpagina
Ja joh valt nog mee....Gilbert Delahaye schreef:Eerst laten ze uitlekken dat het eigen risico 400 euro wordt, vervolgens blijkt het dan 350 euro te zijn, dus het valt nog mee wordt dan geroepen.
Voor mij is het geen probleem, maar mensen met een kleine beurs moeten maar weer zien hoe ze dit betaald krijgen.
Beter was het geweest om de nominale premie te laten stijgen.
MAXIEM schreef:Chocomelk
Je schreef:Je hoeft echt niet chronisch ziek te zijn, om aan dat bedrag te komen. Een beetje pech in 'n bepaald jaar en je zit zo tegen de € 350,- aan te hikken.Laat de (chronisch) zieken maar de kas spekken.
Met vriendelijke en collegiale groet, Maxiem.
en.................morgen een prettige Hemelvaartsdag toegewenst (lekker gaan dauwtrappen) spoelt de geest!
/knuppelinhoenderhok Tenslotte zijn de chronisch zieken ook het duurste qua gezonheidszorg.wij als persoon alleen vinden toch niet dat de chronisch alleen gepakt worden
Tja, ik zal niets hierop schrijven want anders is dat weer zielig gedoe.bprosman schreef:/knuppelinhoenderhok Tenslotte zijn de chronisch zieken ook het duurste qua gezonheidszorg.wij als persoon alleen vinden toch niet dat de chronisch alleen gepakt worden
Mijn commentaar dan wel: in 2006 werd dit nieuwe systeem ingevoerd op basis van het solidariteitsprincipe. Dat is dus bij statement-trippers uiteraard achterhaald, onder het motto: ieder voor zich, en ik het eerst!Tenslotte zijn de chronisch zieken ook het duurste qua gezonheidszorg.
Je schreef:Tja, ik zal niets hierop schrijven want anders is dat weer zielig gedoe.
http://www.trosradar.nl/nieuws_detail/b ... -130-euro/Eigen risico zorg stijgt met 130 euro