Had voorheen alleen internet en digitale tv via Ziggo.
In 2009 ben ik overgestapt op alles in 1,met een geheim telefoonnummer,omdat dit goedkoper was dan alleen tv en internet.
Ik heb aangegeven dat ik niet in het telefoonboek wilde komen,omdat je vaak door energiebedrijven en enquetes wordt gebeld.
Nu werd ik dus ineens door allerlei firma's en energie bedrijven gebeld op mijn huistelefoon en wat blijkt,sta ik dus ineens sinds de uitgave van de nieuwe telefoongids wel in het boek.
Heb mezelf ook via het bel me niet register ingeschreven,maar dat helpt weinig.
Nu heb ik dus al 2 maanden mijn telefoon in de kast liggen,omdat ik meer gebeld wordt door allerlei bureau's en bedrijven dan wat anders.
Heb contact opgenomen met Ziggo en kan een ander nummer krijgen(geheim al weer???),maar dat kost me wel €19,95 wat ik zelf moet betalen,terwijl hun de fout hebben gemaakt.
Ik dacht,dan zeg ik de hele boel op en neem gewoon een nieuw abbonnement,met zo'n HD recorder erbij,want die wil ik ook wel,maar dan zit ik 2 a 3 weken zonder internet,en dat zie ik ook niet zitten.
Snap zowiezo niet,waarom alleen nieuwe klanten zo'n HD recorder kunnen krijgen tegen een aantrekkelijke prijs,en de vaste klant(al een paar jaar) niet!
Wie heeft ook ervaring met de zogenaamde geheime telefoonnummers van ziggo en wat hebben jullie daar aan gedaan.
Waarschijnlijk ga ik overstappen naar een andere leverancier,want als vaste klant(heb nooit geen klachten gehad) wil ik zo niet behandeld worden.
(dit geintje van de telefoon is overigens niet alleen bij mij,maar ook bij diverse familieleden van mij aan de hand)