LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik heb hulp nodig

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
resp00112469
Berichten: 851
Lid geworden op: 14 okt 2003 22:11

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Weleens gehoord van de vier belangrijkste dieren voor een vrouw?
Een jaguar voor in de garage, een nerts voor in de kast, een vurige hengst voor in bed en een grote ezel die dit alles betaalt! :lol: :lol: :lol: :lol:

Groetjes Hans.

slimpie

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door slimpie »

jeetje zijn jullie nou zo suf??????????
KIJK NOU EENS GOED NAAR DIE SITE!!!!!!!!!!
*** "LOVE ON POTOSI'S DEATH ROW".. The story of Tim and Gea who met and married
after starting out as penfriends.


Die kletsjuffrouw is getrouwd en woont gewoon riant in Amerika alwaar ze vecht voor haar lieveling die niet de keel van de buurvrouw heeft open gesneden.

Of ik zie het allemaal verkeerd.Moet ik toch een ander brilletje kopen.

Gast

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door Gast »

die Hans.... :lol:
wat een ***
:evil:

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door puma73 »

Lees gewoon de hele topic en dan kom je er achter dat we dit allang wisten.
Ook de woonplaatsen en leeftijden verschillen, soms woont ze in leeuwarden en is dan 40 of 50 jaar, soms woont ze in Drachten, heeft ze meudeltjes nodig. Haar verhaal is wazig en rammelt aan alle kanten.

Feit is dat ze hier geen enkele reactie meer heeft gegeven na de opening van deze topic en dat zegt mij genoeg.

Gast

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door Gast »

neemt niet weg dat hans een *** is toch :oops:

Gast

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door Gast »

als het dan maar een lekkere L*L is dan is het al meer dan jij bent

Gast

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door Gast »

en toen was het stil???

Lucifer

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door Lucifer »

Ik heb ook hulp nodig!mijn banknummer:96.29.57.933

ariane
Berichten: 25
Lid geworden op: 20 apr 2004 13:05

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door ariane »

hier wil ik toch ook even op reageren..
dat het hele verhaal van die gea uit de duim gezogen is ben ik het helemaal mee eens...het is niet zo best in elkaar gezet..

maar reacties van je kan naar sociale zaken voor hulp of dit of dat ben ik het helemaal niet mee eens...

ik heb zelf met 4 kinderen op straat gestaan door een scheiding en veel schulden kreeg ik daarbij doordat mij ex alles heeft vergokt en verzopen als ik aan het werk was...mijn ex ging er vandoor terug naar wales...en ik bleef met alles zitten hier hij kon nergens op gepakt worden omdat wales geen sociaal verdrag had met nederland...
ik naar sociale zaken nou keer op keer werd de deur in mijn gezicht dichtgedonderd zal ik maar zeggen...kreeg nergens hulp en waarom niet?omdat meneer de scheiding tegenhield en die lui bij sociale zaken maar zeggen je bent nog getrouwd dus je man moet mee betalen met alles...nou ja na een heel moeilijke tijd en beetje bij beetje alles alleen oplossen ben ik er weer gekomen.. en ben gelukkig getrouwd nu...
maar ja iig wil ik hier dus mee zeggen dat de meeste instanties dus niet helpen...ze laten je gewoon staan in de kou...
en er zijn nog zoveel andere gezinnen waar dit het geval is maar die zullen zeker niet zoals gea de boel in de seik nemen...

ik vind het een misselijk iets om op zo een manier mensen in de maling te nemen...iets wat wel degelijk vaak voorkomt...

Gast

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door Gast »

misschien een goede advocaat??

Gast

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door Gast »

of zorgen dat je oogjes eerder open gaan, wij kunnen er toch niks aan doen dat je man zich verveelde thuis??????????

Gast

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door Gast »

:lol:

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door inxsnl »

Hoi Ariane
Helaas hebben we ook in dit forum met kids te maken , die zelf eerst nog een hoop moeten meemaken en tot die tijd lopen te zieken .

JeffreyB
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2004 16:43

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door JeffreyB »

gelukkig zijn er mensen die de clou wel zien.

dit is nou net het verhaal van de jongen die 3 keer wolf zei.

dit verhaal neem ik al niet eens meer serieus en de daaropvolgende ook niet meer omdat het bijna allemaal nep is. maar tog zulle er een paar echt zijn en die zulle niet serieus genomen worden door dit soort achtelijke dingen.

zodra jij 2 kinderen heb en dan een eechtscheiding komt er een notaris aan te pas en dan zullen er ook afspraken gemaakt worden en het lijkt mij niet dat er dan geen afspraak word gemaakt over onderkomen.

misschienn vinden mensen mij nu harteloos maar dat is beter dan zo naief zijn dat je dit gelooft.

gastgast

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door gastgast »

naar mijn mening zetten mensen een kettingbrief op internet alleen als ze een bedrijf zijn??


want hoe meer forwards er dan worden verstuurd hoe meer emailadressen ze dan vergaren om door te verkopen aan internetbedrijven??

bodejos

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door bodejos »

Gastgast heeft het door, dit is precies de bedoeling van een kettingbrief. Kijjk voor de aardigheid eens op www.nepwaarschuwingen.nl


Je zult zien dat ze er in allerlei varianten zijn, voor iedere doelgroep is er wel een te vinden.

bodejos

Re: Ik heb hulp nodig

Ongelezen bericht door bodejos »

andere site, dus


www.nepwaarschuwing.nl moet dat zijn.

Gesloten