Nee klopt, maar waarom zou ik die 14Mbps niet pakken als die even duur is als een 7Mbps. Een investering voor een los toestel sluik ik nu voor de vierde keer uit. Ik heb liever een gespreide betaling omdat ik dit bedrag niet makkelijk ineens kan ophoesten voor een telefoon.
Dan klopte mijn generalisatie.. Je kan niet met geld om gaan
Maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag: hoe vaak gebruik je daadwerkelijk de volle snelheid van 7Mbps
Daarbij meld ik nog even dat jouw discussie totaal niet van toepassing is. Ik bevind mij in de situatie van verlengen en constateer dat er totaal geen voordeel, zelfs verlies plaatsvindt bij het verlengen. Dat is wat ik aan het licht breng, en dan kan jij met goedkopere opties of wat jou beter lijkt op de proppen komen. Maar je opties voegen niets toe aan het feit dat verlengen geen voordelen meer heeft.
Dat vind jij ! Anderen zouden nog veel meer kunnen besparen door serieus naar hun benodigdheden te kijken..
En dan ga je nog even generaliseren, goh van iemand uit 1978 verwacht je toch wat meer volwassenheid.
ah, je doet de aanname dat ik uit 1978 ben.. en dat concludeer je uit ? Mijn naam ? Zou als ik jou was alleen uitgaan van dingen waar je zeker van bent en niet iets waarvan je geen flauw idee hebt.
Snap overigens nog steeds de wens naar een 2-jarig abonnement niet.. Het is toch veel gunstiger om een 1-jarig abonnement te nemen zodat je na een jaar verder kan kijken en wederom kan overstappen naar een ander die je een mooi aanbod kan doen..