Oftewel pennywise poudfoolish...angel1978 schreef:Dus heb je er nooit naar gekeken en ben je bereid zoveel te betalen voor iets dat je eigenlijk niet nodig hebt..Ja iedereen is anders? Ik heb maandelijks een hoger dataverbruik, dus?
En dan wil je een paar euro gaan besparen door te kijken naar verlengen... maar betaal je wel honderden euro's teveel voor helemaal niets...
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Het voordeel van verlengen?
Re: Het voordeel van verlengen?
-
Heb inmiddels een abonnement afgesloten bij Vodafone, 1e 6 maanden waren gratis. Dus ik merk niks van dubbele maandlasten voor de telefoon
Dus voor jou zijn in de praktijk de eerste twee maanden gratis... Je hebt in feite een 20-maands abonnement met de eerste twee maanden gratis in plaats van een 2 jaars abonnement met de eerste 6 maanden gratis.
Is een keuze. Veel plezier met je abonnement (en vooral met je toestel, want daar was het je voornamelijk om te doen, toch?)
Is een keuze. Veel plezier met je abonnement (en vooral met je toestel, want daar was het je voornamelijk om te doen, toch?)
Ik denk dat u toch nog eens moet leren rekenen anders blijft budgetbeheer een flinke uitdaging. Wachten op een dergelijke aanbieding tot u contractvrij bent, levert pas echt wat winst op. Voor zo'n goed rendement op een spaarrekening moet er behoorlijk wat spaargeld zijn bv.J-efferson schreef:Heb inmiddels een abonnement afgesloten bij Vodafone, 1e 6 maanden waren gratis. Dus ik merk niks van dubbele maandlasten voor de telefoon
Pennywise poundfoolish dus.
Evengoed veel plezier met de nieuwe telefoon.
Tja, dit is nu net weer wat ie NIET wil horenEmmy75 schreef:Ik denk dat u toch nog eens moet leren rekenen anders blijft budgetbeheer een flinke uitdaging. Wachten op een dergelijke aanbieding tot u contractvrij bent, levert pas echt wat winst op. Voor zo'n goed rendement op een spaarrekening moet er behoorlijk wat spaargeld zijn bv.J-efferson schreef:Heb inmiddels een abonnement afgesloten bij Vodafone, 1e 6 maanden waren gratis. Dus ik merk niks van dubbele maandlasten voor de telefoon
Pennywise poundfoolish dus.
Evengoed veel plezier met de nieuwe telefoon.
Hij wil gewoon ja en amen horen en goed gedaan jochie..
Zonde van het geld.. maar ja.
Ach moet iedereen natuurlijk zelf weten maar dan niet over een poos gaan zeveren dat de rekeningen niet betaald kunnen worden en er zoveel schulden zijn en de hele wereld heeft het gedaan want ik steek lekker mijn kop in het zand.
Ja maar dan heb je 4 maanden lang 2 abbonnementen.J-efferson schreef:Nee dat is niks waard, dat kost geld extra. En als ik een abonnement bij een andere provider afsluit dan krijg ik heb mijn toestel ook 4 maanden eerder?Leo The Emperor schreef:Het voordeel van verlengen is toch dat je het nieuwste toestel nu 4 maanden eerder krijgt, en dat is ook wat waard.Nu vroeg ik mij af wat het voordeel is van het eerder verlengen. Als ik namelijk 4 maanden van te voren verleng krijg ik weliswaar mijn S3 op de deurmat
De eerste 6 maanden bij de nieuwe aanbieder zijn toch gratis
Laat je niet in de lure leggen door 14,4 mbps aanbiedingen. Die snelheid red je misschien alleen als je met je mobiel bovenop een UMTS zendmast staat. Verder zijn die toegezegde snelheden zelden gehaald.J-efferson schreef:Ja iedereen is anders? Ik heb maandelijks een hoger dataverbruik, dus?angel1978 schreef:Dan moet je eens serieus naar de manier van datagebruik gaan kijken..Die 3000 smsjes van Vodafone zijn standaard, dat is het oneindig smsen. Kijken we naar het dataverkeer, je zegt 200MB. Ik kom maandelijks over de 200MB dus ik zal toch echt naar een hoger maandbedrag gaan. Dit gaat dus voor een sim-only van Vodafone aardig in de kosten lopen. En mijn voorkeur voor Vodafone is er door de internetsnelheid van 14,4Mbps. En zelfs in jouw geval met €1030,- is het 2-jarig abonnement met een totaal van €966,- nog altijd goedkoper?
Hier staat de iphone altijd aan ! Desondanks is mijn dataverbruik via 3G ruim onder de 100 MB ( de rest gaat via WIFI ).
Internetsnelheid van 14,4 Mbps op een mobiele telefoon ? Wat moet je daar dan weer mee ? Je gaat toch geen films streamen op dat ding ?
Kijk nu eens serieus naar wat je nodig hebt i.p.v. wat je zou kunnen krijgen.. en maak gebruik van de wifi-punten die er zijn ( die zijn talloos )...
Daarbij is die 14,4 Mbps hartstikke mooi meegenomen voor een laag tarief in vergelijking met andere opties waar ik voor hetzelfde geldt een 7,2 verbinding zou kunnen krijgen voor iets meer geld.
Gratis bestaat niet. Dat betekend gewoon dat die 6 maanden de volgende maanden dubbel zo hard worden terug gehaald. Over het algemeen is het een flinke puzzel om tot de beste oplossing te komen, maar meestal loont een sim only abonnement icm met het aanschaffen van een toestel in een webwinkel. Voordeel is dan tevens dat je alle provider meuk er niet bij krijgt.Emmy75 schreef:De eerste 6 maanden bij de nieuwe aanbieder zijn toch gratis
Wel zou ik voor een heel nieuw type toestel als de S3 een paar maanden wachten totdat de prijs wat omlaag is gegaan. Ik blijf ruim 600 euro voor een smartphone erg prijzig vinden. Persoonlijk zou ik nu eerder kiezen voor de S2. Dit is een super toestel en al snel 200 euro goedkoper (of een flink maandbedrag lager).
-
Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, de afgelopen drie bladzijdes en misschien is het in de afgelopen twee jaar veranderd, maar als ik drie/vier maanden voor het aflopen van m'n huidige abbo een nieuwe telefoon en abbo ging uitzoeken (ik hop altijd) ging m'n nieuwe abbo pas in, als de oude was afgelopen.... Maar kreeg wel m'n nieuwe telefoon al mee! Dus niets dubbele kosten....
Of snap ik iets niet?
Of snap ik iets niet?
Nathalie,
TS heeft een nieuw abo afgesloten bij een andere provider 4 maanden voor hij contractvrij is.
@olaf,
Dat was sarcastisch bedoeld. TS rekent zich graag rijk.
TS heeft een nieuw abo afgesloten bij een andere provider 4 maanden voor hij contractvrij is.
@olaf,
Snap ik! Wilde alleen nog even aangeven hoe stom TS bezich is.Emmy75 schreef:Nathalie,
@olaf,
Ahzo, vond het eigenlijk al vreemd dat u het serieus ging uitleggen.olaf79 schreef:Snap ik! Wilde alleen nog even aangeven hoe stom TS bezich is.Emmy75 schreef:Nathalie,
@olaf,
Denk we dat dit aan TS een beetje voorbij gaat.