TS krijgt wel degelijk wat ze geboekt hebben. Het gaat erom dat er 3 reisdagen zijn ipv van 2. Ik reis al 9 jaar naar dit gebied (en veel met directe vluchten) en er zijn altijd 3 reisdagen. Toen TS de reis geboekt heeft in december waren het ook al 3 reisdagen. Zelfs met een een directe vlucht had TS 3 reisdagen gehad.ruud_a schreef:volgens mij krijgen ze niet wat ze geboekt hebben
ze hebben een directe vlucht met de KLM geboekt en ze krijgen een vlucht met tussenstops van Delta
Daarbij vraag ik me af of TS een directe vlucht geboekt heeft. In december hebben wij ons georiënteerd op onze vakanties en de keuze voor Mexico en het hotel al gemaakt voor een vakantie. Door de hotelkeuze moesten we via de Thomas Cook organisatie boeken, dus Arkefly vluchten horen niet tot de mogelijkheden als we een pakketreis wilden boeken.
In december viel voor ons de optie vliegen vanaf Schiphol en KLM (Delta) al af omdat er altijd ergens een overstap was in het zomerseizoen 2012. Nu weet ik alleen even niet of dat toen Atlanta of Parijs was. Daarom zijn wij ons gaan oriënteren op vliegen via Brussel of Düsseldorf die wel direct vliegen. En ook dan heb je 3 reisdagen. De reis hebben we uiteindelijk begin januari geboekt.
Voor het geval TS nog meeleest nog een ding, controleer of u door de tussenlanding een verklaring nodig hebt dat u de VS in mag.