hmmm, ik zal ook maar ff duidelijkheid scheppen dan.
UPC heeft wel een 24 uurs service maar die geld alleen bij bijv. complete wijkproblemen. zoals een hub, wijkcentrale of een aantal groepversterkers die uitvallen.
individuele storingen worden over het algemeen binnen enkele dagen opgelost.
zoiets is natuurlijk ook niet in te calculeren in een 24 service, dan zou je als monteur niet meer slapen of enkele honderden monteurs moeten hebben rondrijden tijdens een storingsdienst.
maarja, sommige mensen denken dat ze de enige zijn met een storing en willen dit gelijk opgelost hebben. ach, ze weten ook niet beter......
het gekke is dat er bijna nooit klachten zijn over bijv, garage's waar de auto heen moet voor reparatie en ze kunnen pas volgende week terecht.
dat is allemaal vanzelfsprekend.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] upc behandeld klanten slecht
-
renegade66
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: upc behandeld klanten slecht
maarja, sommige mensen denken dat ze de enige zijn met een storing en willen dit gelijk opgelost hebben. ach, ze weten ook niet beter
-
renegade66
- Berichten: 1871
- Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27
Re: upc behandeld klanten slecht
moet je de stekker er ook in doen

Re: upc behandeld klanten slecht
renegade66 schreef:moet je de stekker er ook in doen![]()
![]()
![]()
Re: upc behandeld klanten slecht
Zo gek als een stekker?
Re: upc behandeld klanten slecht
vermoedelijk heb je gelijkIJzerman schreef:Zo gek als een stekker?
Re: upc behandeld klanten slecht
renegade66 schreef:moet je de stekker er ook in doen![]()
![]()
![]()
Was gauw opgelost
