LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internetwinkel goedkoper dan dezelfde winkel

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Emmy75

Re: Internetwinkel goedkoper dan dezelfde winkel

Ongelezen bericht door Emmy75 »

tenormin schreef:@berndv, juist in gerenommeerde zaken hangen geen prijskaartjes maar als je daar naar binnen gaat heb je heus wel in je hoofd dat daar geen C&A prijzen aan te pas komen. Aangezien ik tot het onder Jan Modaal inkomen behoor ga ik (en velen met mij) natuurlijk zo'n zaak niet in. Maar tweedehands zaken zijn voor mij prima, zie ik gelijk de (lage) prijzen.
Ook in gerenommeerde zaken zijn veel dingen gewoon geprijsd, alleen de prijskaartjes zijn iets anders.
Maar nu vraag ik me alleen af wat dat te maken heeft met de discussie of het prijzen van artikelen in winkels wel of niet wettelijk verplicht is, waar Bernd de vraag over stelde nav de opmerking van dhc.

bert4321

Ongelezen bericht door bert4321 »

Prijsinformatie is wel verplicht:
Producten in winkels moeten een prijsaanduiding hebben. De prijs kan op het product zelf staan of op het rek waarin het product ligt. De prijzen in winkels en in advertenties van bedrijven moeten altijd inclusief btw (belasting over toegevoegde waarde) zijn. Dit is geregeld in het Besluit prijsaanduiding producten.
Zie: http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen ... licht.html

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

ja heren/dames; duimzuigen is voor mij al heel lang geleden...ik prijs mezelf gelukkig dat ik geen dingen beweer die niet waar zijn...
Dit in tegenstelling tot onze zelfbenoemde consumentenman...

Slaapt u allen prettig, ik ga boeven vangen.

Gesloten