ZO Linoge
Antwoord met een citaat
Ongelezen bericht 14 jul 2012 01:30
sas1979 schreef:
Ik lees af en toe een reactie over voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten omdat het goedkoper is??? Dan is mijn vraag wie in Nederland wil nu nog in deze dure rot tijd zijn hard gespaarde geld over de balk gooien terwijl je als je goed shopt (en dus niet via z'on winkel als deze en sommige andere) geld kan besparen of heb jij een vette rekening en een geldboom dan zeg ik smijt maar lekker met je geld... Ik kan en doe het niet!!!Have fun
Iemand die liever zekerheid heeft en het product in de winkel koopt. Betaalt wel meer, maar heeft wel het product direct in handen en een betere service mocht er iets mis gaan.
Jij smijt niet met geld? Hoeveel ben jij kwijt als je je geld niet terug krijgt?
Meld dit bericht
Profiel Stuur privébericht
ALS JE ALLES VAN TE VOREN WEET BETERWETER DAN WAS DIT NIET GEBEURT...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
.
Maar ik heb vanavond ook aangifte gedaan
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
En raad dat iedereen aan die gedupeerd is, ook je rechtsbijstand als je die hebt en de ING waar die oplichter zijn rekening heeft lopen (die lui zijn net zo erg want vanaf 2010 komen er al klachten op nummer) Je kunt dat googlen dat er op dat nummer bij ING in 2010 al problemen gemeld zijn. Als bank zijnde hadden zij deze man aan moeten spreken en bij geen actie de rekening moeten bevriezen!(dit heb ik afgelopen week van mijn bank vernomen) Dus als het een rechtszaak wordt daag ik die lui er ook voor zij hadden de mogelijkheid ons te behoeden voor oplichters zoals die rare vogel waar nu ons geld is. En het blijkt wel weer keurmerk of niet maakt niks uit. En die Johnas is naar mijn idee gewoon zelf de eigenaar zoals eerder gesuggereerd is............Wordt er echt niet goed van bah bah.EN dan die Beterweters ik vraag niet om opgelicht te worden of wel dan????