LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Profile4Media kliksite

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Aal54
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2012 17:00

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door Aal54 »

Ook ik heb meer dan 100 Euro tegoed van P4M.
Vandaag ontving ik van een van de aangesloten - Cupido-euro - bericht dat P4M niet meer uitbetaald (met een link naar een site zonder eigenaar, het kan dus nog gekker).

Ook ik vraag mij af of alle klikkende thuiswerkers niet samen een rechtzaak kunnen beginnen, maar ik ben bang dat P4M een kale kip is die niet meer te plukken valt. Er zijn namelijk ook zeer weinig serieuze adverteerders geweest het laatste jaar of nog langer, en dus weinig betalingen voor geleverde diensten door P4M ontvangen.

De vraag is ook in hoeverre alle aangesloten sites wel te goeder trouw waren en of zij nu ook op hun betalingen wachten ...

Deze zaak is n.m.m. veel groter dan op dit forum blijkt, maar het blijft de vraag of alle "kleine" benadeelden samen een vuist kunnen maken.
Ik blijf betalingen claimen en geef het geld nog niet op , in de hoop dat "iemand" er een gat in ziet.

ceesv73
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2012 13:00

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door ceesv73 »

Mijn vrouw heeft ook nog 18 euro open staan. Zou al lang betaald moeten zijn maar helaas tot vandaag niet ons geld. Is het iemand al wel gelukt om geld uitbetaald te krijgen?

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door electomonteur »

nee nog niet juristen zijn nu bezig te kijken wie er nu verantwoordelijk is

oude of nieuwe eigenaren van p4m
aan gezien de een meld dat de ander de schulden moet voldoen maar dat niety zo op papier staat naar het geen ik van mijn juristen hoorde

maar laat hun het lekker uitzoeken die hebben er kaas van gegeten ik niet

ceesv73
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 jul 2012 13:00

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door ceesv73 »

Hmm dan maar hopen dat ze deze "boeven" snel tot betalen kunnen dwingen.

Aal54
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jul 2012 17:00

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door Aal54 »

electomonteur schreef:nee nog niet juristen zijn nu bezig te kijken wie er nu verantwoordelijk is

oude of nieuwe eigenaren van p4m
aan gezien de een meld dat de ander de schulden moet voldoen maar dat niety zo op papier staat naar het geen ik van mijn juristen hoorde

maar laat hun het lekker uitzoeken die hebben er kaas van gegeten ik niet
Goed om te horen dat juristen ermee bezig zijn. Moet ik aannemen dat dit juristen van een incassobureau zijn? Of zijn het juristen die oplichting onderzoeken . . Misschien kunnen we elkaar op dit forum ietsje verder helpen.

wil1958

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door wil1958 »

Ik heb 1 betaling uitstaan die al in januari 2012 betaald zou worden.....

Ik wacht nog steeds.

Verder heb ik nog bij een aantal sites een bedrag staan. Ik vraag het geld nog maar niet aan, want betaald wordt er toch niet

Hopelijk kunnen de juristen P4M tot betalingen dwingen, zodat alle gedupeerden hun geld krijgen

broekio
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2012 20:08

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door broekio »

Beste mensen en mede gedupeerden,

op deze site http://www.p4m-actie.jouwweb.nl kun je je melden op het speciaal daarvoor ontworpen formulier. We zijn sinds 19 augustus zoveel mogelijk reacties aan het verzamelen om hier vervolgens wat mee te gaan doen. Onder andere hier bij Tros Radar en ander consumentenbelangen behartigers.
Dus allemaal TEKENEN !!!!!

hansje50
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 sep 2012 15:00

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door hansje50 »

Zijn er nog wijzigingen wat betreft uitbetalingen,
Zit namelijk al sinds okt 2011 op meer dan 150 euro te wachten, en kan ook geen reactie meer geven het aantal
tickets is te groot.
Heb me al bij diverse sites, waar mijn tegoed nog niet boven de 3 euro was afgemeld, maar er blijft genoeg openstaan,
Ik denk er zelfs aan om de bedrijven waar P4M zaken meedoet te gaan mailen en hun uit te leggen hoe zij werken, hun werkwijze lijkt mij nou niet waar een bedrijf mee geassocieerd zou willen worden.
Maar ik blijf wachten en klikken.

gr

Hansje50

erna10
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 okt 2012 11:24

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door erna10 »

Zoveel klachten over profile4media niet te geloven..

Ik ben ook al tijden bezig om iets uitbetaald te krijgen klik mij gek :(
Ik kan alles nu wel gaan opzeggen maar heb dan al die jaren voor niets geklikt,ze moeten zich gewoon aan de uitbetalingen houden :evil:

bmwk100lt
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 okt 2004 15:13

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door bmwk100lt »

wordt eens tijd dat Radar wat aandacht aan deze oplichters gaat besteden. vele mensen met een relatief klein bedrag zijn gedupeerd. P4M reageert nergens op en zijn ondertussen wel bij kvk uitgeschreven lees ik net.

ik heb nog ruim 150 euro tegoed, kan ik wel naar fluiten denk ik :evil:

Nero231
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 okt 2012 22:35

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door Nero231 »

ik heb ook nog tientallen euros tegoed maar vrees dat ik niets meer ga krijgen...

yvon1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2012 13:04

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door yvon1978 »

Sinds 17 oktober 2012 is de rechtspersoon ontbonden.
Gegevens op dat moment in KVK:

Forel 110
3824 LD Amersfoort
06-40246643
Gerhardus Eduard Hoogakker

Daar ik in de buurt van Amersfoort woon wil ik er best langs gaan.
Wie gaan er mee?

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door newmikey »

Aal54 schreef:Ook ik vraag mij af of alle klikkende thuiswerkers niet samen een rechtzaak kunnen beginnen
broekio schreef:...wat mee te gaan doen. Onder andere hier bij Tros Radar en ander consumentenbelangen behartigers.
erna10 schreef:...klik mij gek :( ... heb dan al die jaren voor niets geklikt
bmwk100lt schreef:wordt eens tijd dat Radar wat aandacht aan deze oplichters gaat besteden.
Ik zie deze berichten al een tijdje aan en moet er eerlijk gezegd een beetje om glimlachen. Het gaat hier om thuiswerkers. Wat is het "werk"? Het klikken op linkjes in eamils en/of websites waardoor adverteerders ten onrechte de indruk krijgen dat ze veel pagehits krijgen, eigenlijk op zich al een vorm van oplichting.

Wat hebben we dus hier? De oplichters worden zelf opgelicht en komen bij een consumentenbelangen site hun beklag doen?

Het moet toch niet nog véél gekker worden :lol: :twisted:

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door electomonteur »

nou newmikey

het is geen thuis werk
het is betaald krijgen om reclame te ontvangen 0.25 tot 2.00 cent per mail en vergoedingen voor het bestellen van producten
dus werk is het niet kan als je geen referrals heb wel 3 tot 5 jaar duren voor je aan de uitbetalings grens van 7.5 tot 15 euro zit
de leden hebben diensten geleverd dus dien daar voor betaalt te worden
en door dat p4m zich zelf heeft op geheven staan zelfs de juristen tegen de muur blijkt want nu is er geen aansprakelijke meer

als p4m nog actief was had het via de rechter failliet verklaard kunnen worden en hadden de schuld eisers recht op geld
en nu is de bv ontbonden zonder schuld recht als ik het goed begreep van mijn juristen zo juist maar deze geven niet op blijkt ze gaan er nog even mee door maar zijn helaas wel beperkt door de ontbinding van profiel 4 media bv

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door newmikey »

electomonteur schreef: het is geen thuis werk
het is betaald krijgen om reclame te ontvangen 0.25 tot 2.00 cent per mail en vergoedingen voor het bestellen van producten
Nee, ik zei ook niet dat het thuiswerk was, dat zei één van de "klikkers" in dit draadje. Ik zei dat wat u doet ook onder oplichting valt en dat hier simpelweg de bedrieger bedrogen wordt. Case closed.

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door electomonteur »

@Newmikey

in welk opzicht zijn de klikkers /leden oplichters?
dat mag je dan wel eens goed onderbouwen

dan hadden mijn juristen me dat toch ook al kunnen vertellen???
is blijkbaar zo legaal als wat

bedrijven betalen een x vergoeding om hun product bij het publiek kenbaar te maken
en soms betalen ze er zelfs voor om de producten te testen of als er een abonnement word afgesloten zo als de volks krant 6 weken voor bedrag x
daar krijg zo'n bedrijf de vergoeding voor en betaald daar de vergoeding van aan de leden

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door newmikey »

electomonteur schreef:dan hadden mijn juristen me dat toch ook al kunnen vertellen???
Ontsla ze onmiddelijk en neem een paar betere! Hoeft niet meer dan een tonnetje of 2, 3 per jaar te kosten!
bedrijven betalen een x vergoeding om hun product bij het publiek kenbaar te maken
Juist! En kliksites zorgen ervoor dat bedrijven denken dat ze bij een groot publiek kenbaar gemaakt zijn door argeloze "thuiswerkers" er toe aan te zetten op zoveel mogelijk links te klikken ook als ze helemaal geen interesse in het product hebben.

Zo wordt het opdrachtgevende bedrijf een veel hoger rendement van hun uitingen voorgesteld dan ze in werkelijkheid hebben. De kliksite doet dus aan oplichting en u, als klikker, helpt daarbij.

Moet toch niet zo héél ingewikkeld te begrijpen zijn, niet?

electomonteur
Berichten: 358
Lid geworden op: 06 jul 2011 12:16

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door electomonteur »

newmikey schreef:
electomonteur schreef:dan hadden mijn juristen me dat toch ook al kunnen vertellen???
Ontsla ze onmiddellijk en neem een paar betere! Hoeft niet meer dan een tonnetje of 2, 3 per jaar te kosten!
knap dat je dat weet kost namelijk maar 280 euro per jaar en niet meer alleen als er een rechtszaak moet worden gestart gaat het geld kosten als ik in mijn ongelijk word gesteld
bedrijven betalen een x vergoeding om hun product bij het publiek kenbaar te maken
Juist! En kliksites zorgen ervoor dat bedrijven denken dat ze bij een groot publiek kenbaar gemaakt zijn door argeloze "thuiswerkers" er toe aan te zetten op zoveel mogelijk links te klikken ook als ze helemaal geen interesse in het product hebben.
als een deelnemer geen interesse heeft in ene bepaald product zo als bij voorbeeld auto's kunnen ze dat bij 98% van de sites uitzetten en krijgen dan ook die mails niet

Zo wordt het opdrachtgevende bedrijf een veel hoger rendement van hun uitingen voorgesteld dan ze in werkelijkheid hebben. De kliksite doet dus aan oplichting en u, als klikker, helpt daarbij.ik denk dat de adverteerder zelf precies weet hoeveel er op de link word geklikt (een ander programma heeft me dat eens verteld) dus hun kunnen het rendement exact uit rekenen en in het algemeen betalen de adverteerders alen als er iets word besteld en niet als er word geklikt de klik campagnes zijn blijkbaar erg schaars

Moet toch niet zo héél ingewikkeld te begrijpen zijn, niet?

cnotenboom
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 nov 2012 09:09

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door cnotenboom »

Ik heb nog ruim 75 euro tegoed van profile4media. Sinds gisterenavond zijn alle sites niet meer bereikbaar. Dus naar mijn geld kan ik ook fluiten.

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Profile4Media kliksite

Ongelezen bericht door newmikey »

cnotenboom schreef:Ik heb nog ruim 75 euro tegoed van profile4media. Sinds gisterenavond zijn alle sites niet meer bereikbaar. Dus naar mijn geld kan ik ook fluiten.
Moet toch niet zo héél ingewikkeld te begrijpen zijn, niet?

Gesloten