alleen maar objectieve en zakelijke informatie geef als ik aangeef dat mensen een contract hebben getekend en dat daar dan algemene voorwaarden bij horen waar men zich aan dient te houden.
Ook jij Troetelbeer, probeert je op dezelfde wijze te profileren als "onze vriend" Pommetje, al krijgt Pom nu wel een beetje de indruk dat je hiermee geen vrienden maakt en hiermee zeker geen oorlog kunt winnen.
Wat jij nu ook blijkt te doen, is in een reactie toch alleen maar de nadruk te willen leggen op het ondertekenen van het kontrakt en het niet vooraf lezen van de A.V.
(De winkel: meneer of mevrouw leest u eerst even de A.V. voordat u tekent, nee hoor dat doen ze niet, je mocht je nog eens voortijdig bedenken).
Om een A.V. goed en duidelijk te kunnen lezen, moet men goede ogen hebben en toch over een redelijke basis kennis beschikken, dit zeker om de A.V. te kunnen begrijpen.
Hier op dit forum zijn er enkele zaken die duidelijk spelen en dat is o.a.
het niet juist worden geinformeerd bij aankoop van het produkt en dan ook nog eens te maken krijgen met
een produkt dat niet aan gestelde verwachting voldoet.
Jij werkt ook op een callcenter (een callcenter behoeft niet specifiek van T-mobile te zijn om haar belangen te behartigen), dus jouw reactie en opstelling is mij dan ook zeker niet vreemd.
Maar zit dan hier niet je houding of instelling te verdedigen, je hebt zelf blijkbaar geen direkt probleem met T-mobile en je dient met zo'n reactie zeker niet het belang van de consument.
Grv Johannes