Ter informatie,
Na enig aandringen ben ik uitgenodigd om een gesprek aan te gaan op het hoofd kantoor van DB cardservies.
Ik heb in een gesprek met de salesmanager van DB cardservice duidelijk kunnen krijgen waar de problemen zijn ontstaan, kort samen gevat heeft de dit alles te maken gehad met een externe buitenlandse helpdesk. Volgens de manager is men druk bezig geweest om dit te reorganiseren en te standaardiseren volgens Nederlandse normen. Inmiddels heb ik mijn geld terug gestort gekregen en heeft men zich verontschuldigd voor de lange procedure.
Met vriendelijke groet,Ray
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DB cardservice
Re: DB cardservice
Raimond 11 schreef:Ter informatie,
Na enig aandringen ben ik uitgenodigd om een gesprek aan te gaan op het hoofd kantoor van DB cardservies.
Ik heb in een gesprek met de salesmanager van DB cardservice duidelijk kunnen krijgen waar de problemen zijn ontstaan, kort samen gevat heeft de dit alles te maken gehad met een externe buitenlandse helpdesk. Volgens de manager is men druk bezig geweest om dit te reorganiseren en te standaardiseren volgens Nederlandse normen. Inmiddels heb ik mijn geld terug gestort gekregen en heeft men zich verontschuldigd voor de lange procedure.
Met vriendelijke groet,Ray
dat is dan ook weer duidelijk
-
- Berichten: 642
- Lid geworden op: 23 jan 2009 14:09
- Locatie: 51.926316, 4.450772
Re: DB cardservice
Waar in hemelsnaam gaat dit over?Raimond 11 schreef:Ter informatie,
Na enig aandringen ben ik uitgenodigd om een gesprek aan te gaan op het hoofd kantoor van DB cardservies.
Ik heb in een gesprek met de salesmanager van DB cardservice duidelijk kunnen krijgen waar de problemen zijn ontstaan, kort samen gevat heeft de dit alles te maken gehad met een externe buitenlandse helpdesk. Volgens de manager is men druk bezig geweest om dit te reorganiseren en te standaardiseren volgens Nederlandse normen. Inmiddels heb ik mijn geld terug gestort gekregen en heeft men zich verontschuldigd voor de lange procedure.
Met vriendelijke groet,Ray
Re: DB cardservice
Ik keek net op de website van DB Card en deze is inmiddels geblokkeerd. Ook kan ik ze niet meer telefonisch bereiken. Zijn er meer mensen die gedupeerd zijn door dit bedrijf ?
Bijvoorbeeld omdat de kaart niet meer werkt en men nog saldo op de kaart heeft staan of dat een toegezegde nieuwe kaart nog niet is ontvangen ?
Website is www.dbcard.nl
Bijvoorbeeld omdat de kaart niet meer werkt en men nog saldo op de kaart heeft staan of dat een toegezegde nieuwe kaart nog niet is ontvangen ?
Website is www.dbcard.nl