LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Je moet hier geen aperte leugens vertellen want ik ben me nergens van bewust.En Hollander,
Ik heb hier een machtiging dat Karel die 100.000 voor mij aan u zou betalen, er moet alleen nog even een handtekening onder...
Als je met je beleggingen dikke winst gepakt heb moet je ook een verlies kunnen dragen. En hou eens op met de politiek de schuld geven en je oproepen voor een protest stem, je bent een zielepiet Bernts Eman.Mijn vrouw heeft indertijd (1997) zonder mijn medeweten, toestemming en handtekening twee WVD's afgesloten nadat zij via "coldcalling" door Legio Lease was benaderd. Zelf had ik daar niet ingetuind. En was ik tijdig op de hoogte gekomen, dan had ik puts gekocht om haar bij het in elkaar storten van de beurs tegen verlies te wapenen. De WVD's en andere producten van Legio Lease, die ik zelf heb gehad, zijn allemaal dik in de winst geëindigd. Ter bescherming had ik ook daarvoor een aantal puts (en calls) gekocht. Op het moment dat mijn vrouw instapte, had ik mijn belangen op de beurs al danig afgebouwd omdat ik de bui eind 2000 al zag aankomen.