LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door puma73 »

Ik dacht dat jullie waren ingehuurd om lastig gevallen te worden. De grote baas krijg je niet te spreken en je moet toch ergens een uitlaatklep vinden

Lummel, je zit daar om mensen te woord te staan en niet om ze af te z**ken, dat jullie geen training hebben gehad om mensen te woord te staan dan heb je dat aan jezelf te danken

Gast

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door Gast »

Wij hebben wel degelijk een training gehad, daar hebben we geleerd dat als mensen onfatsoenlijk doen, je de verbinding MOET verbreken.
Maar soms is het toch heel verleidelijk om ook eens iets terug te zeggen.

Gast

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door Gast »

En zoals ik al eerder heb gezegd: 99 van de 100 fouten liggen bij de klanten zelf. Dus hoef je geen onschuldige medewerkers af te zeuren en je afgezeken te voelen wanneer we dat niet pikken.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door puma73 »

heerlijk,
jij hebt wel erg veel honger gast,
denk je wel om je hart? ongeschoold personeel is schaars tegenwoordig

Gast

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door Gast »

Des te makkelijker wordt het voor jou om nu ook eens aan de bak te komen!

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door puma73 »

nee dank je

die smet wil ik niet op mijn c.v. hebben

Gast

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb mijn gasrekening niet betaald en werd vanmmiddag afgesloten.

Wat ik mij afvraag geacht pendel:

Mag dat zo maar ?????????

Gast

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door Gast »

nee dank je

die smet wil ik niet op mijn c.v. hebben
Ik bedoel in het algemeen aan de bak komen en niet bij UPC, daar maak je toch geen kans. Heb je eigenlijk wel een cv?
Ik heb mijn gasrekening niet betaald en werd vanmmiddag afgesloten.

Wat ik mij afvraag geacht pendel:

Mag dat zo maar ?????????
De meeste mensen hier vinden dat waarschijnlijk een groot schandaal, ze klagen steen en been dat ze worden afgesloten wanneer ze de rekeningen niet betalen.

Gast

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb upc een jaar geleden bewijs van betaling gefaxt en als brief gestuurd. Maar nog steeds beweren ze dat ik niet betaald heb. Dat ligt natuurlijk aanmezelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gast

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook bewijzen maar zij zeggen dat ik fout zit terwijl het zwart op wit op papier staat, wie laat wie nu betalen voor fouten die medewerkers van UPC maken.
Hoe dom denk je dat de nederlanders zijn, en hoe weet je dat een gemiddelde UPC medewerker kennid heeft van een database of van internet.
Laten we het zo zeggen voor de die gene die bij UPC werkt, hebben jullie uberhaupt wel verstand van computers, en laat staan van debiteuren en crediteuren.
Ach wou wat lucht kwijt, maar schuif niet zo snel de schuld op de betaler, en denk er eens over na dat de betaler wel eens gelijk kan hebben.

Cobra

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door Cobra »

Op 1 januari heb ik s'morgens nog gelukkig nieuwjaar mails verstuurd via UPC,s'middags vlogen wij voor 1 week naar Egypte.
In Egypte via Webmail mails verstuurd.
9 januari wil ik weer mailen dat we thuis zijn.
Fout melding 550 bij UPC,gebeld met het 0900 nummer van de helpdesk,ja zegt UPC u heeft spam verstuurd dus staat u op de zwarte lijst en is u mail afgesloten(kon wel ontvangen & surfen)
Ik zei wij zijn net terug van vakantie ,en dus heeft de computer niet aan gestaan,ja zegt UPC dan zal wel degene zijn die de plantjes water heeft gegeven !!!!!niet te geloven.
Nee,het kon niet via webmail zijn gebeurt,na 5 telefoontjes met 0900 & 9 dagen verder kan ik weer mail versturen.
WE HEBBEN WEL ONS ABONEMENT OPGEZEGD !!
met zo'n beschuldiging en slechte helpdesk willen wij geen UPC meer.

Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door Chris »

Tav Cobra

U geeft het zelf al aan , In Egypte via Webmail mails verstuurd.

Is niet zo verstandig om je eigen webmail te gebruiken op een andere pc, daar kunnen zogenaamde keyloggers op draaien.
Of men heeft de optie aangevinkt , wachtwoord onthouden op de computer.

Als ik u was zou ik maar eens snel het wachtwoord van uw internet aansluiting veranderen, voordat u weer tegen de lamp aan loopt.

Mijn idee is namelijk dat men vanuit egypte gebruik van uw acount hebben gemaakt, om spam te versturen.
Het is aan te raden voor als men op vakantie gaat naar het buitenland en zelfs binnen nederland, om een eenmalige account aan te maken bij bijvoorbeeld hotmail.

En altijd even op een andere computer in binnen en buitelnad even control alt delete in toesten en even kijken in taskmanager of er geen apparte progjes draaien, die niets met windows te maken hebben.
Je ziet ze meteen, deze progjes hebben een zeer apparte benaming, en vallen meteen op.

Ik hoop dat u hier wat aan hebt.

michelsmit
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 dec 2003 22:56

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door michelsmit »

Het is inderdaad vertandig om voorzichtig te zijn met het gebgruik van webmail op openbare computers. Edoch hier heeft UPC niets mee te maken. Deze kijken naar het ip adres van waar de mail is verstuurd (in de header van de mail) en traceren dan de gebruiker.
Overigens de meldingen van de melder zijn negen van de tien maal voorzien van een header die gekopieerd en geplakt zijn in het gebruikte e-mailprogramma. Met knippen en plakken kun je wanneer je een beetje weet hoe de header eruitziet, deze aanpassen en zo dus een fake melding sturen wanneer je een geintje uit wil halen.

UPC gebruikt deze mails als bewijslast maar wanneer je vraagt of ze je kunnen tonen/ via post of fax. Dat deze melding daadwerkelijk is binnengekomen, dan wordt het stil bij Abuse en geeft men niet thuis.

Hoor en wederhoor is niet van toepassing. veroordeling zonder eerlijk proces en geen kans tot beroep, dat kan toch niet in deze rechtstaat.

Gast

Re: chello sluit internet af, beschuldigt maar geen bewijzen

Ongelezen bericht door Gast »

Michel, zo gaat UPC over de hele linie met haar klanten om. Als UPC iets denkt dan is dat zo en dan moet de klant zich er maar aan houden.

Gesloten