LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeer lang traag internet (Ziggo)

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
tinniejanssen
Berichten: 11
Lid geworden op: 08 aug 2012 21:56

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Ongelezen bericht door tinniejanssen »

ook ik denk erover ziggo op te zeggen .
ze hebben vorige week op een melding gedaan dat er aan het internet gewerkt zou worden en we een dag zonder zouden zitten .oke daar kan je mee leven , het kan er alleen maar beter op worden denk je dan toch he?
maar sinds de dag dat ze eraan gewerkt hebben hebben we regelmatig storing op telefoon , tv en internet .het is geen pretje naar beelden van de prinsjesdag te moeten kijken als de koninklijke familie steeds bevroren in beeld staat .wil je ergens inloggen op internet dan moet je 4 keer proberen voor je er eindelijk bent .en 5 minuten later vlieg je ook weer van de site af.
de radio draait ook halve platen , de rest is stoorzender of volledige stilte
ziggo heb ik tot nu toe 4 x gemaild over dit probleem , en ik krijg doodleuk de standaard antwoorden dat ik het modem even moet resetten en nog een paar andere tips .ze hebben het modem uitgemeten en er is geen storing word me verteld .
het feit dat het probleem ontstaan is nadat ziggo aan de kabeltjes heeft gewerkt word totaal genegeerd .
natuurlijk ligt volgens ziggo het probleem bij de klant he!
hoe kan ik ziggo duidelijk maken dat het probleem bij hun ligt? reageren op de standaardmails kan je niet , je moet iedere keer op de ziggo site een klacht/vraag gaan indienen (als je het geluk hebt dat je internet zolang online blijft)

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Ongelezen bericht door bprosman »

hoe kan ik ziggo duidelijk maken dat het probleem bij hun ligt? reageren op de standaardmails kan je niet , je moet iedere keer op de ziggo site een klacht/vraag gaan indienen (als je het geluk hebt dat je internet zolang online blijft)
Bellen ? Gratis via nummer 1200
.ze hebben het modem uitgemeten en er is geen storing word me verteld
Heb je zelf je modem waarden al ééns uitgelezen ?

Olwin
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2011 14:22

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Ongelezen bericht door Olwin »

Ziggo heeft mij al enige tijd aan het internet lijntje. Dit wil zeggen vanaf begin 2012.
Alles is binnen doorgemeten niets te vinden. Buiten tot kast zou het probleem liggen, eindelijk liggen er in december 2012 nieuwe kabels in de grond .

Het blijft hopeloos Telefoon kraakt en stopt soms, mijn TV geeft grote blokken of kan soms niet van zender wisselen (nee, dit ligt niet aan mijn, brand new TV) Internet zeer traag, ondanks of dankzij mijn plus pakket.
Mijn buren hebben hetzelfde probleem. De mensen aan de servicedesk kunnen ook niet veel uitrichten. Vorige week telefoon gehad dat het zou zijn verholpen. Nou inderdaad het werkt nu helemaal traag ik had 29 MBit/s en gisteren nog maar 7Mbit/s down. Terwijl ik minstens en makkelijk 50MBit/s zou moeten kunnen halen. Vandaag 7 januari 2013 komt er weer een monteur langs ik hoop dat hij/zij naast het meten ook de oplossing meebrengt. :roll:
Laatst gewijzigd door Olwin op 07 jan 2013 10:19, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Ongelezen bericht door bprosman »

Wat zijn de signaalwaarden in je modem ?

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Ongelezen bericht door bprosman »

En wat is de signaalsterkte en vooral de signaalkwaliteit in je TV (kun je uitlezen in je decoder of TV menu als je een CI+ kaart gebruikt).

Olwin
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 jan 2011 14:22

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Ongelezen bericht door Olwin »

Ziggo Monteur is geweest het lijkt allemaal te werken

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: zeer lang traag internet (Ziggo)

Ongelezen bericht door bprosman »

Mooi :) . En wat heeft ie gedaan ?

Gesloten