Op 9 oktober heb ik de klacht geplaatst op klachtenkompas.nl, dezelfde dag heeft Bol laten weten deze in behandeling te nemen en 's avonds laat kwam er een geautomatiseerd bericht dat de camera verzonden is (voor de afgesproken prijs). Inhoudelijk heeft men nog niet gereageerd, maar dat kan vandaag natuurlijk nog komen.
Hoezo: Panasonic levert niet? Nu ineens kan hij binnen een paar uur verzonden worden, dat had ook medio vorige week bij het contact met de klantenservice kunnen gebeuren, dan had ik niet met twee camera's gezeten.
Oke, dat ik hem elders al heb gekocht is wel veroorzaakt door het getalm van Bol, maar is uiteraard wel mijn eigen keuze geweest. Mogelijk wil onze dochter er eentje overnemen waarbij we de prijzen middelen. En anders heb ik een toestel nieuw in de doos te koop
Mijn gevoel jegens Bol.com is niet echt verbeterd, weliswaar heb ik mijn doel bereikt, maar de vraag blijft of ze hem zonder mijn actie ook geleverd zouden hebben en hoe lang dat nog geduurd zou hebben, daar komen we misschien nog achter als er nog anderen reageren na afloop van de verlengde levertermijn.
Vooral de smoesjes van de klantenservice hebben me niet positief gestemd, wat is de toegevoegde waarde van een klantenservice als ze niet mogen handelen en niet inhoudelijk mogen reageren?
De foute prijs heeft een poosje op veel vergelijkings- en review sites gestaan, er zouden best wel eens veel bestellingen op geplaatst kunnen zijn, door te vertragen haken er natuurlijk een aantal daarvan af, die niet willen wachten of er van uit gaan dat ze hem toch niet voor die prijs krijgen, ik blijf van mening dat dat ook de taktiek is.
Als Bol bij het ontdekken van de fout dezelfde dag nog open en eerlijk gecommuniceerd zou hebben zou het misschien heel anders gelopen zijn, waar gewerkt wordt worden nu eenmaal fouten gemaakt.
Ik ben benieuwd of ik nog een reactie van Bol.com krijg, maar een volgende bestelling zal ik er nog steeds niet snel meer plaatsen.
@AaduitDelft, ik raad je aan om zo snel mogelijk ook je klacht aan te melden bij Klachtenkompas.nl.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Prijsfout Bol.com
-
Re: Prijsfout Bol.com
Waarom heb je geen klacht ingediend bij Thuiswinkel.org?
-
Geen specifieke reden, de twee sites waar ik het gemeld heb stonden denk ik hoger in de resultaten van GoogleBob Schurkjens schreef:Waarom heb je geen klacht ingediend bij Thuiswinkel.org?
Omdat een van de twee van de consumentenbond is leek het me wel voldoende zo.
Die camera ga je voor dat geld echt niet krijgen al ga je op je kop staan kun je vergeten dat gegil altijd van ik heb recht blablabla je heb nergens recht op net als in folders , prijs en druk/zet fouten voorbehouden geldt ook op websites beetje nadenken heet dat..
Hij is overigens 599,- op de site dus fout herstelt.
-
Even teruglezen voor je gaat gillen, hij is onderweg.SHS_Inc schreef:Die camera ga je voor dat geld echt niet krijgen al ga je op je kop staan kun je vergeten dat gegil altijd van ik heb recht blablabla je heb nergens recht op net als in folders , prijs en druk/zet fouten voorbehouden geldt ook op websites beetje nadenken heet dat..
Ok compleet overheen gelezen
Dan heb je mzzl want meestal gaat het hem echt niet worden damn had ik moeten weten had ik mm ook besteld naja mijn FZ is ook goed maartoch weer wat nieuwer
Dan heb je mzzl want meestal gaat het hem echt niet worden damn had ik moeten weten had ik mm ook besteld naja mijn FZ is ook goed maartoch weer wat nieuwer
-
Na enig gedram van sommige mensen die een fz 200 voor 359 euro besteld hadden is Bol overstag gegaan en nu worden de bestelde camera's vandaag afgeleverd. Maar het is een slechte zaak dat Bol zo met zijn klanten omgaat.
Waarom moest er zoveel stampij gemaakt worden en waarom vertelt Bol leugens. Gisteren kreeg ik nog een email dat de leverancier leveringsproblemen had en dat ik mijn toestel niet voor 26 oktober geleverd kon worden, terwijl er op de site van Bol inmiddels stond " vandaag bestellen, morgen in huis ". Hoe durfden ze.
Maar vannacht kreeg ik (en ook anderen naar ik begrepen heb) een email dat mijn toestel vandaag afgeleverd zou worden en dat is inmiddels ook gebeurd.
Waarom moest er zoveel stampij gemaakt worden en waarom vertelt Bol leugens. Gisteren kreeg ik nog een email dat de leverancier leveringsproblemen had en dat ik mijn toestel niet voor 26 oktober geleverd kon worden, terwijl er op de site van Bol inmiddels stond " vandaag bestellen, morgen in huis ". Hoe durfden ze.
Maar vannacht kreeg ik (en ook anderen naar ik begrepen heb) een email dat mijn toestel vandaag afgeleverd zou worden en dat is inmiddels ook gebeurd.