LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Andere onderwerpen over werk en inkomen.
Jo1962
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 jun 2010 03:05

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door Jo1962 »

Even een toelichting over Buzo die vrouw had dus tegen die vrouw van gemeente gezegd dat ik een schuld van over de 10.000 euro had laten ontstaan de schulden overzicht die geeft met een bedrag van ziggo die er dubbel opstaat 5000 aan plus dat er nog een bedrag van over de 400 euro is die ik zelf heb weten te verlagen naar 98 euro want dat was van een ziekenfonds rit die door de arts was voorgeschreven maar zij niet rechtgezet had.
En dan een bedrag waar alleen een kenmerk bijstaat maar niet bij staat waarvan het is,plus een bedrag van gemeentelijke belasting waar ik niet voor hoef te betalen.

Dus hier blijkt al uit dat deze vrouw niets gedaan heeft.
Bewijs genoeg dus.
Ik heb via de rechter dus alles weer in handen maar de belasting die normaal altijd laat is en mij gezegd had dat ik rond de 16e op belastinlg zou uitbetalen die heeft het nu al overgemaakt dus en het staat al op de rekening dat heeft de bank mij verteld dus als ze daarvan af neemt dan heb ik haar helemaal want ze mag niets meer doen.

Jo1962
Berichten: 12
Lid geworden op: 15 jun 2010 03:05

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door Jo1962 »

Ik heb even een goede bericht over die mw van buzo.n en een domme fout die ze gemaakt heeftl.
Ze heeft een behoorlijke fout gemaakt en ja volgende week een afspraak met mijn advocaat maar door die fout die ze nu gemaakt heeft valt ze dus echt door de mand. Geld opnemen terwijl het bewind al is opgeheven en ook nog bewindvoerders kosten zo stom en dat 7 dagen na de uitspraak van de rechter erg dom dus. Dit had ze niet meer mogen doen en ook niet eens van mijn geld mogen nemen want daar krijgt ze bijzondere bijstand voor.

Dus als ze dit nu leest en het geld staat voor volgende week weer op mijn rekening dan weet ik dat ze dit bericht gelezen heeft maar ze valt gewoon al door de mand want er staat op de bankafschrift bewindvoerders kosten.
Plus dat ze bijzondere bijstand aangevraagd heeft en ook waarschijnlijk gekregen had wat de gemeente vandaag mij vermelde. Dus dubbel ontvangen maar die boodschap gaat mooi dus niet door.

De bewijzen heb ik al dus ontkennen kan ze het niet meer.

Dus mw van Buzo.nl brei dit maar weer eens recht. Je hebt heel wat uit te leggen aan de rechter. Zal maar vast een andere baan gaan zoeken als ik jouw was.
Hoe dom kan je zijn en dat noemt zich een bewindvoerder.

becks
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 aug 2010 17:31

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door becks »

Ik zit er zelf ook in
maar ik heb geen problemen hoor met de bewindvoering, ben alleen maar blij dat wij die nu hebben, zitten er niet in door onze eigen schuld, tja al die exen heee die hebberig zijn, en de huizenmarkt die kelderd, en dan nog proberen om het zelf op te lossen maar dan kom je alleen maar van de regen in de drup
ben blij dat wij die stap gezet hebben, hebben er nu bijna een jaar opzitten maar echt slecht hebben we het nog niet gehad hoor en dat met nog 2 jonge kinderen
Maar ik snap niet hoe bij anderen de huur en dergelijke niet betaald worden
Wij krijgen een vast bedrag per maand en maken zelf alle vaste lasten over en wat over is gaat naar de boedelrekening, het is niet gemakkelijk maar ja dat was het hiervoor ook niet. Het is geen feestje om er in te zitten en wil je een schone lei dan moet je er toch iets voor doen, en dat is dus op de blaren zitten

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door troubleshooter »

schuldsanering schreef:Mensen die in de Schuldsanering (WSNP) zitten/hebben gezeten.

Beste mensen,


Mijn naam is Jan Dhaenens, woonachtig in Medemblik en ben sinds kort uit de schuldsanering (WSNP). Nu heb ik geconstateerd dat er gedurende de periode dat we in de schuldsanering zaten er heel veel dingen fout gingen.

Ik ben van plan daar iets aan te doen en actie te ondernemen. Het is per slot van rekening geen pretje en als je dan bijvoorbeeld een bewindvoerder treft die jou eigenlijk verwijt dat je in de schuldsanering zit of nooit antwoord op je brieven, vragen, telefoontjes of wat dan ook, dan is dat zeer frustrerend.

Daarom wil ik alle klachten zoveel mogelijk zien te inventariseren en daarna aanbieden aan het kabinet.

Zij vinden dat alles goed gaat in Nederland, maar WIJ zullen ze laten zien dat dat niet zo is.

Help mij bij het vinden van mensen die:

-) in de schuldsanering hebben gezeten en bereid zijn hun klachten op papier te zetten;
-) mensen die er nu nog in zitten en klachten hebben over alles wat maar met de schuldsanering te maken heeft.

Het mag met van alles te maken hebben: de rechtbank; de bewindvoerder; de bereikbaarheid van de bewindvoerder; de postblokkade; budgettering; maar ook zaken die er niet bijstaan. Wees niet bang om alles op te schrijven.

Schroom niet: alles zal bij mij DISCREET worden behandeld en zonodig zal ik schrijnende gevallen niet met naam en toenaam vermelden, maar wel Uw klachten. Want samen staan we sterk en kunnen we een vuist maken.

DE POLITIEK IS NIET VAN ONS AF.

Ook als je zelf niet in de schuldsanering zit, maar wel mensen kent die erin zitten, maak ze opmerkzaam op deze oproep en laat ze hun klachten en grieven aan mij doorgeven.

Ik hoop dat het er meer dan 10.000 zullen worden, zodat we met een gedegen opzet aan kunnen komen.

Als je vragen hebt, of dus klachten, schrijf dan naar:

[email protected].

Mijn naam is Jan Dhaenens en je mag me altijd schrijven.

Heel veel dank en ik wacht.
Beste Jan.

Ik heb verzocht om deze rubriek te openen omdat er juist gedurende de periode waarin de mensen in de WSNP zitten heel veel fouten worden gemaakt door de bewindvoering waardoor de clienten gedupeerd raken. Juist om deze ontwikkeling onder de aandacht der openbaarheid te brengen meende ik dat dit een goed plan was en nu ik enkele weken na opening de reeds geplaatste reacties lees ben ik er van overtuigd.

Groet, Troubleshooter.

troubleshooter
Berichten: 471
Lid geworden op: 08 mar 2008 07:39

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door troubleshooter »

becks schreef:Ik zit er zelf ook in
maar ik heb geen problemen hoor met de bewindvoering, ben alleen maar blij dat wij die nu hebben, zitten er niet in door onze eigen schuld, tja al die exen heee die hebberig zijn, en de huizenmarkt die kelderd, en dan nog proberen om het zelf op te lossen maar dan kom je alleen maar van de regen in de drup
ben blij dat wij die stap gezet hebben, hebben er nu bijna een jaar opzitten maar echt slecht hebben we het nog niet gehad hoor en dat met nog 2 jonge kinderen
Maar ik snap niet hoe bij anderen de huur en dergelijke niet betaald worden
Wij krijgen een vast bedrag per maand en maken zelf alle vaste lasten over en wat over is gaat naar de boedelrekening, het is niet gemakkelijk maar ja dat was het hiervoor ook niet. Het is geen feestje om er in te zitten en wil je een schone lei dan moet je er toch iets voor doen, en dat is dus op de blaren zitten
@Becks, helaas functioneren niet alle bewindvoerders naar behoren en dan zijn toch echt de clienten de dupe!

nietwetend1971
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2010 17:45

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door nietwetend1971 »

goedenavond allemaal,

Ik ben met stomheid geslagen als ik al deze berichten lees over de schuldsanering, ik moet u helaas mededelen dat ik al bijna een jaar bezig ben om hierin te komen. Het duurt echt verschrikkelijk lang. Laatst heb ik op 22 oktober j.l. een brief ontvangen van Plangroep Solutions te Culemborg en deze mensen wilden graag meerdere ontbrekende stukken ontvangen van mij en heb deze meteen doorgemaild. Wat mijn brandende vraag is, daar ik eigenlijk voor mijn werk altijd in het buitenland ben, wat kan ik nu verwachten?Het betreft budgetbeheer en als ik in het buitenland ben, zowat driekwart van het jaar voor mijn werk, hoe kan ik er dan het beste mee omgaan? Hoop dat er iemand is die mij op dit moment kan helpen en verder wens ik iedereen die hierin verzeild is geraakt het allerbeste toe.

mvg,

nietwetend1971

gertjuuh
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 feb 2011 11:24

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door gertjuuh »

Laat ik eerst vooropstellen dat het maar goed is dat de wsnp er is . mede door toedoen van mijn partner ben ik in de schulden beland en aangezien deze met onbekende bestemming is vertrokken draaide ik alleen op voor de schulden, maar goed ik zeg waar twee zijn hebben ook twee schuld. Alleen jammer dat onze wet de regel op privacy zo erg hoog in het vaandel heeft staan dat mijn ex partner dus niet te vinden is in nederland.dus alles schulden bij elkaar de woning moest worden verkocht met verlies en toen kon ik pas de schuld hulp in. bij de gemeente werd ik afgewezen doordat een schuldeiser niet meewerkte en dan werd alles afgeblazen. toen kwam ik in de wsnp terecht. Ik moet zeggen dat ik een stuk ontspannender leef
geen schuldeisers die aan de deur kwamen geen aanmaningen mee en als die wel kwamen ff een mailtje naar mijn bewindvoerder. aangezien ik werk had ik een vrij te laten bedrag waar ik dus alles zelf van moest betalen en ik moet zeggen ik kwam er goed mee rond, ook mocht ik de auto zelf houden. er zijn een antal minpunten geweest die niet de schoonheidswedstrijd wonnen namelijk ,dat er nog iemand met de zelfde naam in de wsnp zat en ik daar soms post van kreeg. ik moet er niet aan denken dat een ander mijn post zou lezen dit is een aantal keren voorgekomen .ook kreeg ik een keer de de melding dat ik mijn papieren wat betreft de in en uitgaven moest opsturen omdat het het einde was van de wsnp ook dit gelde voor de andere persoon. en na een telefoontje van mijn kant was dit opgehelderd. aangezien ik nuchter van aard ben wist ik wel dat dit niet mij betrof maar toch. Ik schrijf dit stukje omdat het niet allemaal kommer en kwel is binnen de wsnp ik moet nog een aantal maanden en dan ben ik er van af, leve de vrijheid dan kan ik weer echt gaan genieten van het leven.

khali-witch
Berichten: 28
Lid geworden op: 23 mar 2011 12:29

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door khali-witch »

Beste tegenstanders van de wsnp,
Jullie scheren alle bewindvoerders over 1 kam en willen de schuldsanering afschaffen omdat er een paar slechte bewindvoerders tussen zitten!!!! :twisted:
Maar er zijn ook bewindvoerders van de kredietbank nederland die absoluut perfect zijn,ik kan mijn bewindvoerder gewoon mailen en dan krijg ik binnen 1 uur antwoord terug!! :P Ook is ze zeer aardig en vriendelijk tegen mij en mijn vriend, ze heeft ons zelfs gefeliciteerd met het vinden met nieuwe banen!!!
Dus scheer niks over een kam want dan gaat het fout!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil:

A.I.I.Y.
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2011 17:46

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door A.I.I.Y. »

WIe o wie kan mij helpen.

Ik zit sinds september 2010 in de WSNP. Nu is er over de periode van 2010 kinderopvang aangevraagd en netjes door berekend zodat er geen nieuwe schuld ontstaat.

Maar de bewindervoerder geeft aan dit bedrag in de sanering mee te nemen en dus niets uit te betalen aan de gastouder of ons??

Mag/ kan zij dit zomaar doen? ook als ik kan aantonen dat er is opgepast? GRAAG jullie antwoordt!!!!

Athoz
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 jan 2010 07:55

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door Athoz »

Als het WSNP betreft worden ALLE openstaande rekeningen/vorderingen die ten tijde van je toelating bestaan, in eerste instantie meegenomen op de schuldenlijst. Dat betekend dat het geld wat je na je toelating tot het wsnp ontvangt (voor één van die openstaande posten), geheel naar de boedelrekening gaat. Dit gaat eigenlijk alleen op, als de rekening van de opvang nog niet betaald was.

In de basis, ja dit mag hij/zij doen.

Het word anders als je nu momenteel nog opvang krijgt voor je kind(eren), die zal gewoon betaald moeten worden. Je mag immers geen nieuwe schulden maken. Als er na je toelating tot de WSNP gebruik van wordt gemaakt, zullen toeslagen en de uitgaven voor de opvang waarschijnlijk gewoon worden bijgeteld bij je VTLB, mits dit uitsluitend in het belang is van een geregeld inkomen.

Mocht ik je vraag niet hebben begrepen, of kan iemand artikelen vinden die dit tegenspreekt, hoor ik dat graag :p

speedy78
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 jun 2011 19:34

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door speedy78 »

Ik zit ook in de WSNP.Alles gaat nu gelukkig goed.
Eerst kreeg ik schuldhilp van de gemeente en die maakte er een puinhoop van.
Nu heb ik meer rust.Het enige wat niet goed loopt is die postblokkering.
Rekeningen moet ik naar mijn budgetbeheerder sturen,maar omdat het allemaal eerst naar mijn bewindvoerder moet,komt het altijd te laat bij mij aan.
Dus moet ik altijd meer betalen(betalingsherinnering).
Zou handig zijn als dat soort post gelijk naar mij gestuurd word na het inkijken van de bewindvoerder.Kan ik ze binnen de termijn naar mijn budgetbeheerder sturen.

Trouwens ik zit buiten mijn schuld in het WSNP.
Door overlijden van mijn moeder kwam ik in flinke schulden terecht.
Sommigen werden met haar overlijden kwijtgescholden,maar de meesten niet.
Dat vind ik niet zo erg.
Maar om te zeggen dat het altijd door eigen schuld komt is helemaal niet waar.

wsnp-Martin
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jun 2011 13:15

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door wsnp-Martin »

ik stuur u deze mail omdat ik met een zaak zit en die bijna niet op te lossen is,de argumenten en bewijzen zijn aanwezig alleen iemand moet zijn hoofd durven heffen tegenover justitie.Ik heb al verschillende instanties benaderd die zelfs zich bij mij aansloten omdat ik de waarheid sprak niets meer dan de waarheid.Deze helpende instantie werd zelfs verzocht door justitie om zich terug te trekken en er werd verzocht bepaalde documenten van het internet af te halen,zo niet dan werden er juridiche stappen ondernomen en er werd gelijk aangegeven wat de hoeveelheid van de bedragen bedroeg die ze opgelegd konden krijgen.En als je dan een helpende instantie bent met vrijwilligerswerk dan kan je niet anders doen als je eigen terug trekken.Ik zit nu vanaf 15 oktober 2007 in de WSNP schuldsanering,vanaf toen ben ik op het internet gaan zoeken en toen ben ik ook in het verleden gaan zoeken waar ik op archiefen stuite,en waarvan de bewindvoerster geen weet van wilde hebben en het zeker niet op prijs stelde dat archiefen uit het verleden naar boven kwamen.Vorig jaar 15 oktober 2010 zou mijn wsnp schuldsanering aflopen na 3 jaar,maar 4 dagen voor mijn beeindiging werd ik door mijn bewindvoerster v. U. uit de schuldsanering verwijdert en nu is vastgesteld na het aanvragen van het hogerberoep dat mijn schuldsanering op 23 mei 2011 is beeindigd maar zonder schone lei.Er was door mijn advocaat V. een fout gemaakt want hij had een hogerberoep aangevraagt wat eigenlijk niet van toepassing was,en onder de zitting werd mijn advocaat even op zijn punten gewezen door het hoogsgerechtshof dat meneer zijn huiswerk moest doen.Daarna moest er opnieuw beslist worden en de stukken moesten terug naar rechtbank breda gestuurt worden zodat ze daar de fout konden herstellen,dus eigenlijk lag de fout ook bij hun alleen ze mogen hun fouten herstellen en het lastige is ik mag dat niet.Nu ben ik in cassatie gegaan teminste heb ik getracht,en nu door het niet meewerken van mijn advocaat die de vorige wsnp zaak behandelde nu is daardoor de cassatie aanvraag negatief afgelopen voor mij want hij had alleen de negatieve stukken naar mijn cassatieadvocaat gefaxt maar een verhaal heeft 2 kanten.Maar iedergeval het komt erop neer dat ik lastig ben en dat is omdat ik alles tot de bodem uitzoek en dat hebben ze hogerop niet graag,ze willen dat je ja en amen zegt maar als ik weet dat ik gelijk heb dan wil ik mijn gelijk ook hebben,en dat ik gelijk had dat wist ik in 2007 al dat wist ik toen al voor 100% het kwam alleen in de media wat later dat was ongeveer augustus 2009 toen werd het bekent dat verschillende zelf begonnen stichtingen de boel hadden opgelicht en er werd verkondigt een landelijke controle te houden.Dit is zover opgelost want ik zit zelf bij een stichting aangesloten die zorg verlenen maar die niet zo netjes met hun documenten omgingen in het verleden en veel op klad zette maar wat zich zeker helpendeinstantie mag noemen want ik word nog steeds geholpen door deze stichting alleen deze helpende mensen word het ook moeilijk gemaakt nu.Ik kan nog veel meer vertellen wat ik weet en wat ik heb meegemaakt en waar ik achter ben gekomen maar dat is nu even niet van toepassing,ik wilde u laten weten hoe er gehandeld word van hogerop wat eigenlijk volgens de wettelijkeregels moet lopen, teminste de wettelijke regels worden door justitie gemaakt dus moeten ze ze ook naleven.Ik heb me 3 jaar aan de regels gehouden in de wsnp schuldsanering en ik heb volgens de regels gehandelt,maar toch weten ze me uit de wsnp schuldsanering te verwijderen zonder onopgeloste schulden en daar ga ik niet mee akkoord.Eigenlijk heb ik wel zoveel bewijs dat het niet klopt en hoe er gehandeld wordt door bewindvoering en justitie,maar ja ik kan dit niet alleen want voor dit onderwerp moet je met meerdere mensen zijn!

HJPSR
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jun 2012 20:29

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door HJPSR »

:shock:
Beste Dames en Heren,
Hierbij een mededeling over een schuldsanering.
Heeft u ook een BV die langzaam is.
Nu ik heb er een daar heb ik op 11 mei 2012 aan gevraagt of ik met vakantie mocht (van 31 mei t/m14 juni 2012) naar een paar vervelende jaren en een hart operatie.
En tot mijn verwondering krijg ik op 27 juni een schrijven wanneer ik met vakantie wil en wie dat gaat financieren.
Is het niet belachelijk dat daar 8 weken over heen moet gaan,nu ik heb geen vakantie kunnen nemen nu,en die BV is gewoon vriendelijk bedankt.
H.J.P. Breda :evil:

WillemLW
Berichten: 158
Lid geworden op: 19 apr 2012 00:09

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door WillemLW »

@Topic starter: Bah. Wat een klager ben jij.

Ten eerste dat je in de WSNP bent beland is vrijwel bijna altijd aan de persoon zelf te danken.

Ten tweede, krijgen de meeste mensen die geld te goed van jou hebben dat nooit meer (volledig) terug. Die heb je dus gedupeerd.

Ten derde vervolgens gaan klagen over de mensen die je moeten bijstaan: wat geheel door ANDEREN: werkende, belastingbetalende, nette mensen wordt betaald voor jou.

Als je er voor (dik) betaalde prima: dan mag je klagen wat je wilt. Maar als jij al 3x de fout ingaat (zie hierboven) en dan nog klagen over anderen. Dan denk ik: bah bah bah. Ga eens naar jezelf kijken.

Het is een beetje alsof mensen met drank achter het stuur op gaan rijden (zich zelf niet helemaal onder controle als met geld) of risico's nemen op de skibaan: en vervolgens gaan lopen huilen dat niet alle artsen dag en nacht voor ze klaar staan. EIGEN SCHULD DIKKE BULT zeg ik dan.

Als je jezelf in de nesten werkt, dan is het altijd lekker makkelijk om dan voor de 2e keer weer de schuld bij anderen neer te leggen: dat zij het maar even 100% perfect moeten oplossen voor jou. .

LEKKER MAKKELIJK KLAGEN OVER ANDEREN HOE ZIJ NIET PERFECT ZAAKJES REGELEN, maar ondertussen doe je het zelf OOK NIET..........
Laatst gewijzigd door WillemLW op 01 jul 2012 06:54, 1 keer totaal gewijzigd.

kimmer ten voorde
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jun 2012 20:37

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door kimmer ten voorde »

WillemLW schreef:@Topic starter: Bah. Wat een vieze klager ben jij.

Ten eerste dat je in de WSNP bent beland is vrijwel bijna altijd aan de persoon zelf te danken.

Ten tweede, krijgen de meeste mensen die geld te goed van jou hebben dat nooit meer (volledig) terug. Die heb je dus gedupeerd.
Willem, jij moet niet zo bozig doen.
Veel mensen zijn in de schuldsanering gekomen door slechte produkten zoals aandelenleaseconstructies op veel te dure hypotheken door allerlei onzinnige verzekeringsconstructies erbij. Of dankzij de bedrijven van ene dirk scheringa, zoals ik.

En ik heb totaal geen medelijden voor de bedrijven die dan de problemen komen. eigenlijk zouden die geen cent meer moeten krijgen

kuklos
Berichten: 10100
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door kuklos »

kimmer ten voorde schreef:Veel mensen zijn in de schuldsanering gekomen door slechte produkten zoals aandelenleaseconstructies op veel te dure hypotheken door allerlei onzinnige verzekeringsconstructies erbij. Of dankzij de bedrijven van ene dirk scheringa, zoals ik.
En dan blijft altijd nog de vraag of je wist waar je voor tekende en of je het snapte. Indien het antwoord nee is, waarom heb je dan getekend? Indien het antwoord ja is, waarom heb je dan getekend?

n-sar
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2012 11:30

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door n-sar »

Sinds 2,5 jaar zit ik in WSNP onder bewind van dhr. JEA Michel (Den Haag, Rotterdam e.o.). Ik heb zoveel ellende meegemaakt door fouten en nalatigheid van deze bewindvoerder, ik weet niet eens welke ik hier moet melden.

Hierbij de belangrijkste; Een jaar terug was hij naar de rechter geweest om mijn WSNP tussentijdig te stoppen omdat hij vond dat ik 14.000 euro achterstand had op de boedelrekening. Toen ik alles zelf ging uitrekenen, bleek geen achterstand te zijn maar een voorstand van ongeveer 8.000 euro. Ik heb mijn geld nog steeds niet teruggekregen.

Heb je ook dhr Michel uit Den Haag als bewindvoerder (of gehad) contraleer aub alle berekeningen, laat het desnoods door een adviseur doen.

Verder is deze man erg nalatig en slordig in zijn administratie. Hij vergeet alles, zelfs wat ie gezegd heeft. Maak dus nooit mondeling afspraken. Laat alle communicatie via email lopen en bewaar alles. Hij maakt een onderwerp nooit af. Na anderhalf jaar niets horen krijg je opeens iets te horen over een onderwerp waarvan je denkt dat het al lang afgehandeld was.

Hij is in 2 jaar tijd 2 maal naar de rechter gestapt om mijn WSNP te beeindigen zonder vooraf met mij te bespreken. Ik heb beide rechtszaken gewonnen en zelf aantal keren klacht ingediend zowel bij de rechter-commisaris als bij de rechtbank, maar nooit iets van terug gehoord.

Ik kan nog tientallen klachten noemen over hem, zijn collega's en over zijn praktijk.

Je bent gewaarschuwd.

n-sar
Rotterdam

amaris30
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2012 22:12

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door amaris30 »

Heb hem verwijderd....
Laatst gewijzigd door amaris30 op 26 nov 2012 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

amaris30
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2012 22:12

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door amaris30 »

En ik ben echt niet te beroerd om te werken dat is het niet maar in deze tijd liggen de banen niet voor het oprapen.
Laatst gewijzigd door amaris30 op 26 nov 2012 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.

n-sar
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 aug 2012 11:30

Re: Mensen die in de schuldsanering (WSNP) zitten.

Ongelezen bericht door n-sar »

@amaris30, ik kan me voorstellen wat je allemaa meemaakt met deze onmenselijke vent. Hij heeft ook veel met mijn prive zaken bemoeid, maar om het kort te houden ben ik er niet op ingegaan. Ondertssen na aantal keren te klagen bij de rechter-commissaris heb ik eindelijk een deel van mijn teveel ingehouden geld teruggekregen. Ik adviseer je ook steeds te klagen als je denkt dat hij iets fout doet. Ik wens je heel veel sterkte.

Gesloten