LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ZIGGO wanprestatie

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Bloempjemarja
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 sep 2012 11:27

ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door Bloempjemarja »

Mijn opzegbrief aan ZIGGO:

''
Naar aanleiding van de onvoldoende reactie op mijn klacht, zeg ik bij deze definitief op.
De reden is gelegen in het feit, dat ik de afgelopen week schandalig ben behandeld door ene medewerker Erik in het bijzonder en door jullie algemene klantendienst. De enige twee personen waar ik tevreden over ben zijn uw monteurs.
Er is verder van alles misgegaan: Er is mij meermaals een toezegging gedaan om te worden teruggebeld en dit is op een of ander ‘Tess’-bandje voor een verzochte evaluatie na nooit gebeurd, ik heb drie dagen geen Internet ontvangen door een fout van jullie installatiemonteur bij de buren, ik zou mijn schadekosten eenvoudig terug kunnen verkrijgen en jullie hebben niets waargemaakt.
Ik ben wel ziedend op jullie B.V., ik ben al ruim drie jaar klant bij jullie (eerst in Amstelveen en nu op dit adres) en dan wordt ik zo honds behandeld.
Het is verdorie jullie fout, waardoor ik drie dagen zonder internet zit, vervolgens word ik ernstiger dan onheus bejegend door een of ander minkukel van een Erik, die zich weigert nader te legitimeren. Tegen deze verdachte van belediging, artikel 266 SR ga ik aangifte doen en daarnaast start ik bij geen fatsoenlijke reactie op dit allerlaatste schrijven onverwijld een civiele procedure in voor alle schade alles waarmee jullie mij benadeeld hebben.
Ik vorder alles terug via de Rechtbank: Abonnementskosten, gemiste inkomsten, belkosten, gezondheidsschade, kortom alle materiële en immateriële schade. Daarnaast ga ik hierna direct een melding maken bij Radar. Voor jullie ben ik geen mens, maar klantnummer X!

''

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door bprosman »

Pfffff.... 3 dagen zonder Internet... stichting correlatie al gebeld ?
Cappuccinootje Croissantje... relax.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door nevermind »

bprosman schreef:Pfffff.... 3 dagen zonder Internet... stichting correlatie al gebeld ?
Cappuccinootje Croissantje... relax.
En het pilletje niet vergeten. :lol:

YellowUser
Berichten: 17
Lid geworden op: 18 okt 2012 22:45

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door YellowUser »

- wat is er aan de hand
- wat heb je er aan gedaan
- wat heeft ziggo fout gedaan
- wat wil je nu bereiken?

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Bloempjemarja schreef:Mijn opzegbrief aan ZIGGO:

''
Naar aanleiding van de onvoldoende reactie op mijn klacht, zeg ik bij deze definitief op.
De reden is gelegen in het feit, dat ik de afgelopen week schandalig ben behandeld door ene medewerker Erik in het bijzonder en door jullie algemene klantendienst. De enige twee personen waar ik tevreden over ben zijn uw monteurs.
Er is verder van alles misgegaan: Er is mij meermaals een toezegging gedaan om te worden teruggebeld en dit is op een of ander ‘Tess’-bandje voor een verzochte evaluatie na nooit gebeurd, ik heb drie dagen geen Internet ontvangen door een fout van jullie installatiemonteur bij de buren, ik zou mijn schadekosten eenvoudig terug kunnen verkrijgen en jullie hebben niets waargemaakt.
Ik ben wel ziedend op jullie B.V., ik ben al ruim drie jaar klant bij jullie (eerst in Amstelveen en nu op dit adres) en dan wordt ik zo honds behandeld.
Het is verdorie jullie fout, waardoor ik drie dagen zonder internet zit, vervolgens word ik ernstiger dan onheus bejegend door een of ander minkukel van een Erik, die zich weigert nader te legitimeren. Tegen deze verdachte van belediging, artikel 266 SR ga ik aangifte doen en daarnaast start ik bij geen fatsoenlijke reactie op dit allerlaatste schrijven onverwijld een civiele procedure in voor alle schade alles waarmee jullie mij benadeeld hebben.
Ik vorder alles terug via de Rechtbank: Abonnementskosten, gemiste inkomsten, belkosten, gezondheidsschade, kortom alle materiële en immateriële schade. Daarnaast ga ik hierna direct een melding maken bij Radar. Voor jullie ben ik geen mens, maar klantnummer X!

''
Welke materiele schade heb je opgelopen ?
Welke gezondheidschade heb je opgelopen ?
Welke inmateriele schade heb je opgelopen ?

3 dagen zonder internet gezeten, ik gebruik alleen mijn internet voor prive doeleinden en als ik
3 dagen zonder internet zou zitten dan vergaat voor mij niet de wereld hoor.
Maar ben benieuwd op het antwoord op de 3 vragen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door dhc »

Ts is knettergek. Probeert een mooi topic te openen maar valt door amateuristisch en geforceerd intelligent woordgebruik behoorlijk door de mand....

Als ik Ziggo was zou ze inderdaad per direct afgesloten worden, en nog ff een bloemetje erbij.

Strik erom, doei.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door dhc »

Lees ook de overige bijdragen van TS even, slapstick en pure humor...

Mijn moeder zei het vroeger al, er lopen meer gekken buiten dan binnen....

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door nevermind »

Een tr.llentopic is nog niet verwijderd, en het volgende is er al weer.
here we go again. :lol:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door dhc »

Geen trol maar gewoon gestoord....

jean ducrot

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door jean ducrot »

Bloempjemarja schreef:Mijn opzegbrief aan ZIGGO:

''
Naar aanleiding van de onvoldoende reactie op mijn klacht, zeg ik bij deze definitief op.
De reden is gelegen in het feit, dat ik de afgelopen week schandalig ben behandeld door ene medewerker Erik in het bijzonder en door jullie algemene klantendienst. De enige twee personen waar ik tevreden over ben zijn uw monteurs.
Er is verder van alles misgegaan: Er is mij meermaals een toezegging gedaan om te worden teruggebeld en dit is op een of ander ‘Tess’-bandje voor een verzochte evaluatie na nooit gebeurd, ik heb drie dagen geen Internet ontvangen door een fout van jullie installatiemonteur bij de buren, ik zou mijn schadekosten eenvoudig terug kunnen verkrijgen en jullie hebben niets waargemaakt.
Ik ben wel ziedend op jullie B.V., ik ben al ruim drie jaar klant bij jullie (eerst in Amstelveen en nu op dit adres) en dan wordt ik zo honds behandeld.
Het is verdorie jullie fout, waardoor ik drie dagen zonder internet zit, vervolgens word ik ernstiger dan onheus bejegend door een of ander minkukel van een Erik, die zich weigert nader te legitimeren. Tegen deze verdachte van belediging, artikel 266 SR ga ik aangifte doen en daarnaast start ik bij geen fatsoenlijke reactie op dit allerlaatste schrijven onverwijld een civiele procedure in voor alle schade alles waarmee jullie mij benadeeld hebben.
Ik vorder alles terug via de Rechtbank: Abonnementskosten, gemiste inkomsten, belkosten, gezondheidsschade, kortom alle materiële en immateriële schade. Daarnaast ga ik hierna direct een melding maken bij Radar. Voor jullie ben ik geen mens, maar klantnummer X!

''
Ik geef u groot gelijk Ziggo is overgenomen door KPN misschien beter uw klacht deponeren bij KPN.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik geef u groot gelijk Ziggo is overgenomen door KPN misschien beter uw klacht deponeren bij KPN.
Ik heb iets gemist in het nieuws geloof ik :)

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door sjohie »

bprosman schreef:
Ik geef u groot gelijk Ziggo is overgenomen door KPN misschien beter uw klacht deponeren bij KPN.
Ik heb iets gemist in het nieuws geloof ik :)
Dat de 3e en 4e napoleon van huize vrederust niet teruggekeerd zijn van weekendverlof?

jean ducrot

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door jean ducrot »

sjohie schreef:
bprosman schreef:
Ik geef u groot gelijk Ziggo is overgenomen door KPN misschien beter uw klacht deponeren bij KPN.
Ik heb iets gemist in het nieuws geloof ik :)
Dat de 3e en 4e napoleon van huize vrederust niet teruggekeerd zijn van weekendverlof?
Hoop dat je nu weer in de inrichting zit. Uit betrouwbare bron weet ik dat er een samenwerking komt tussen KPN en Ziggo. Men wil een nieuwe firma oprichten om gebruik te gaan maken van elkaars netwerk.

Alleen moet dat geheim blijven op dit moment.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door sjohie »

jean ducrot schreef:
sjohie schreef:
Ik geef u groot gelijk Ziggo is overgenomen door KPN misschien beter uw klacht deponeren bij KPN.
Ik heb iets gemist in het nieuws geloof ik :

Dat de 3e en 4e napoleon van huize vrederust niet teruggekeerd zijn van weekendverlof?
Hoop dat je nu weer in de inrichting zit. Uit betrouwbare bron weet ik dat er een samenwerking komt tussen KPN en Ziggo. Men wil een nieuwe firma oprichten om gebruik te gaan maken van elkaars netwerk.

Alleen moet dat geheim blijven op dit moment.
Riigght, jij weet dat natuurlijk, én zet deze beursgevoelige informatie zo op een openbaar forum? En de aandelen van Cinven en Warburg Pincus in Ziggo die recent op de markt zijn gekomen, zijn bij lange na geen controlerend aandeel, dus hoe zou KPN dit precies gaan doen dan? Nog afgezien van het feit dat de OPTA zo'n overname vermoedelijk zal torpederen..

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door bprosman »

Met de huidige financiele positie van KPN lijkt het me sterk dat ze de middelen hebben deze vrijkomende aandelen te kopen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door sjohie »

bprosman schreef:Met de huidige financiele positie van KPN lijkt het me sterk dat ze de middelen hebben deze vrijkomende aandelen te kopen.
Daarnaast hebben ze een landsdekkend kopernetwerk voor adsl en vdsl, en zijn ze als grootaandeelhouder van reggefiber ook al bezig met een landelijk glasvezelnetwerk, waardoor ze Ziggo helemaal niet nodig hebben volgens mij?

Maar het zou ook kunnen dat dit gaat om draadloos, en in dat kader zou Ziggo voor een hybride 4G netwerk, dus met WiFi hotspots bij klanten op het Ziggo netwerk, en de rest via LTE masten van KPN kunnen kiezen.

Bloempjemarja
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 sep 2012 11:27

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door Bloempjemarja »

Voor de reacties, die menen te mogen verkondigen dat ik mijn 'medicatie vergeten zou zijn' (dat dat soort lasterlijke insinuaties hier getolereerd worden vind ik een falen van Tros Radar) en alle normale mensen:

Inmiddels zijn Ziggo en ik als klant het eens geworden over een (financiele) compensatie. Afgelopen zaterdag heb ik een mooie bos bloemen ontvangen met een kaartje en excuses, omdat ik naar eigen zeggen niet de service heb gekregen die ik had mogen verwachten.
Ik hoop dat deze taferelen niet meer voorkomen, dat medewerker Erik H een leerpunt heeft meegekregen en dat ik nog jaren een tevreden Ziggo-klant zal blijven.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door puma73 »

Voor de reacties, die menen te mogen verkondigen dat ik mijn 'medicatie vergeten zou zijn' (dat dat soort lasterlijke insinuaties hier getolereerd worden vind ik een falen van Tros Radar) en alle normale mensen:
Heeft u uw eigen openingspost teruggelezen, dat was ver beneden alle redelijkheid en billijkheid.

Het was een tirade richting ziggo waar de honden geen brood van lusten, en dat omdat u 3, drie dagen geen internet had. Ga in een hoekje zitten en u schamen i.p.v mensen afkatten die redelijke vragen aan u stelde.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: ZIGGO wanprestatie

Ongelezen bericht door dhc »

Bloempjemarja schreef:Voor de reacties, die menen te mogen verkondigen dat ik mijn 'medicatie vergeten zou zijn' (dat dat soort lasterlijke insinuaties hier getolereerd worden vind ik een falen van Tros Radar) en alle normale mensen:

Inmiddels zijn Ziggo en ik als klant het eens geworden over een (financiele) compensatie. Afgelopen zaterdag heb ik een mooie bos bloemen ontvangen met een kaartje en excuses, omdat ik naar eigen zeggen niet de service heb gekregen die ik had mogen verwachten.
Ik hoop dat deze taferelen niet meer voorkomen, dat medewerker Erik H een leerpunt heeft meegekregen en dat ik nog jaren een tevreden Ziggo-klant zal blijven.
Enne...hoe zat het met de rest van je dreigementen:

Ik vorder alles terug via de Rechtbank: Abonnementskosten, gemiste inkomsten, belkosten, gezondheidsschade, kortom alle materiële en immateriële schade.

Heb ik het mis of doet Ziggo daar niets mee?
Vooral op die geclaimde gezondheidsschade lopen ze leeg....

Gesloten