Hallo, ik ben niet opgelicht ook al was ik overtuigd van wel.
Ik heb een Compaq Pressario waarvan de accu het na 4 maanden stilstand niet meer deed. Laadt niet meer op. Ik heb de indruk dat dit een zwak punt is van dit soort computers ..
However, ik heb gegoogled om een nieuwe accu te vinden. Dat lukte, onderdeel COMPAQ 593553-001, bij
[email protected] /
[email protected]. Via Paypal heb ik betaald en het werd afgeschreven t.n.v. Jiangfeng Yu. Dit vond ik al een beetje vreemd temeer omdat ik ook geen orderbevestiging ontving van accu-markt.nl (de leverancier waar ik de bestelling had geplaatst). Ik de naam Jiangfeng Yu gegoogled, en bingo! De negatieve reacties stromen je tegemoet. Daarom wist ik zeker dat ik was opgelicht. Ik heb via Paypal gereclameerd en direct ook geëscaleerd naar claim: Please pay me back the money you stole from me using Paypal ..
Echter, wie schetst mijn verbazing toen ik gisteren bij de post een pakketje ontving uit Shenzen Singapore? Inderdaad precies de accu die ik heb besteld. En hij werkt goed. Met enige schaamte heb ik mijn Paypal-claim gecanceled. Het kan dus ook goed gaan, inderdaad..! Een goed lesje voor mij om oplettend te zijn bij aankopen via internet. Overigens heb ik nu inmiddels 2 accu's, want ik had er direct ook nog maar een besteld bij Amazon.de; dezelfde accu maar een stuk goedkoper dan van onze Singaporese vriend.