LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rover Bikes Margraten
Re: Rover Bikes Margraten
Hallo angellady,
Ik heb het in dit en andere forums al zo vaak geschreven.
Zoals we allemaal kunnen lezen hebben ze bij rover dus nog niks geleerd.
Jij hebt je de moeite genomen om er een zaak van de maken, (veel menssen doen dit niet door alle rompslomp die dit met zich meeneemt) maar zoals je ziet ook hier vang je bot.
Het is gewoon niet te geloven hoe deze containercowboy met menssen omgaat.
Mijn advies verspreid jou bericht over zoveel mogelijk forums.
Dit is op het ogenblik de enige manier om iets aan deze menssen te doen.
Ook hoop ik door dit zoveel mogelijk te verspreiden dat er hopenlijk in den haag ook een keertje een lampje gaat branden, waardoor ze hopenlijk eens een keer iets gaan doen aan dit soort verkopers.
Advies, verspreid dit zoveel mogelijk en koop een scooter van een gerenomeerd merk bij een goede dealer, en laat je in de toekomst niet door de gunstige prijs verleiden.
MVG Ekmmut.
Ik heb het in dit en andere forums al zo vaak geschreven.
Zoals we allemaal kunnen lezen hebben ze bij rover dus nog niks geleerd.
Jij hebt je de moeite genomen om er een zaak van de maken, (veel menssen doen dit niet door alle rompslomp die dit met zich meeneemt) maar zoals je ziet ook hier vang je bot.
Het is gewoon niet te geloven hoe deze containercowboy met menssen omgaat.
Mijn advies verspreid jou bericht over zoveel mogelijk forums.
Dit is op het ogenblik de enige manier om iets aan deze menssen te doen.
Ook hoop ik door dit zoveel mogelijk te verspreiden dat er hopenlijk in den haag ook een keertje een lampje gaat branden, waardoor ze hopenlijk eens een keer iets gaan doen aan dit soort verkopers.
Advies, verspreid dit zoveel mogelijk en koop een scooter van een gerenomeerd merk bij een goede dealer, en laat je in de toekomst niet door de gunstige prijs verleiden.
MVG Ekmmut.
Beste allen,
Hieronder de mailconversatie die ik heb gemak met het bedrijf uit Margraten, Limburg.
In het een-voor-laatste e-mailbericht (de laatste die ik heb ontvangen dus) kunnen wij keihard concluderen dat het bedrijf zich niet houd aan de wet "Koop op Afstand"
Met vriendelijke groet,
Rob
-----Oorspronkelijk bericht-----
Geachte heer/mevrouw,
De volgende vragen heb ik voor u:
1. Wat is de tank-inhoud van de Rover Bikes Havana?
4,5 liter
2. Heeft u de Rover Bikes Havana ook in andere kleuren beschikbaar?
jazeker zie: website
3. Zit er ook afstandbedienbare alarm op de Rover Bikes Havana?
ja deze wordt er nu tijdelijk gratis ingebouwd
4. U heeft, als bedrijf, redelijk goede recensies op het internet (tot zoverik heb gelezen) maar er word vaak gezegd dat deze scooters/brommers nietdeugen.
Als de Rover Bikes Havana al kort na aflevering gebreken vertoont,kunt u mijdan een nieuw exemplaar toesturen?
de scooter wordt met 1 jaar garantie op technischegebreken geleverd, onze scooters zijn van goede kwaliteit.
Indien er defecten op treden dan worden deze gemaaktmaar daar gaan we niet van uit gezien onze kwaliteitscontrole intern.
5. Krijg ik bij aflevering ook de mogelijkheid om de Rover Bikes Havana uitte proberen en hiermee dus op gebreken te controleren?
De scooter wordt bij aflevering uitgelegd enuiteraard mag je de scooter dan testen.
1. Uit uw antwoord concludeer ik dat u zelden meemaakt dat de Rover BikesHavana meerdere langdurige gebreken vertoont na aanschaf, klopt dat?
2. Indien er zich het uitzonderlijke geval voordoet, is het dan alsnogmogelijk om kosteloos een nieuw exemplaar te mogen ontvangen, bijvoorbeeld als:
- ik toch 1 of meerdere langdurige proble(e)m(en) ondervind;
- meerdere problemen zich opstapelen in korte tijd.
In afwachting van uw reactie, verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Randy.
Met vriendelijke groet,
Kind regards,
Rob
Gister een zaak in de buurt gevonden die explicitiet aangaven dat zij mijn 'angst' wel begrepen en zij gaven, expliciet, aan dat als deugdelijke reparatie niet mogelijk is, dat zij wel kosteloos vervangen!
Zij leveren de brommer (+ goede service-voorwaarden ), inclusief 4sterrenslot, bluetooth helm en scherm hoog voor iets minder dan.€1400,- (zij hebben momenteel namelijk ook nog eens een kortingsactie á 15%).
Hiermee dank ik je bij deze voor de informatie uit eerdere e-mails.
Met vriendelijke groet,
Randy.
Hieronder de mailconversatie die ik heb gemak met het bedrijf uit Margraten, Limburg.
In het een-voor-laatste e-mailbericht (de laatste die ik heb ontvangen dus) kunnen wij keihard concluderen dat het bedrijf zich niet houd aan de wet "Koop op Afstand"
Met vriendelijke groet,
Rob
-----Oorspronkelijk bericht-----
Geachte heer/mevrouw,
De volgende vragen heb ik voor u:
1. Wat is de tank-inhoud van de Rover Bikes Havana?
4,5 liter
2. Heeft u de Rover Bikes Havana ook in andere kleuren beschikbaar?
jazeker zie: website
3. Zit er ook afstandbedienbare alarm op de Rover Bikes Havana?
ja deze wordt er nu tijdelijk gratis ingebouwd
4. U heeft, als bedrijf, redelijk goede recensies op het internet (tot zoverik heb gelezen) maar er word vaak gezegd dat deze scooters/brommers nietdeugen.
Als de Rover Bikes Havana al kort na aflevering gebreken vertoont,kunt u mijdan een nieuw exemplaar toesturen?
de scooter wordt met 1 jaar garantie op technischegebreken geleverd, onze scooters zijn van goede kwaliteit.
Indien er defecten op treden dan worden deze gemaaktmaar daar gaan we niet van uit gezien onze kwaliteitscontrole intern.
5. Krijg ik bij aflevering ook de mogelijkheid om de Rover Bikes Havana uitte proberen en hiermee dus op gebreken te controleren?
De scooter wordt bij aflevering uitgelegd enuiteraard mag je de scooter dan testen.
1. Uit uw antwoord concludeer ik dat u zelden meemaakt dat de Rover BikesHavana meerdere langdurige gebreken vertoont na aanschaf, klopt dat?
2. Indien er zich het uitzonderlijke geval voordoet, is het dan alsnogmogelijk om kosteloos een nieuw exemplaar te mogen ontvangen, bijvoorbeeld als:
- ik toch 1 of meerdere langdurige proble(e)m(en) ondervind;
- meerdere problemen zich opstapelen in korte tijd.
In afwachting van uw reactie, verblijf ik.
Met vriendelijke groet,
Randy.
Met vriendelijke groet,
Kind regards,
Rob
Gister een zaak in de buurt gevonden die explicitiet aangaven dat zij mijn 'angst' wel begrepen en zij gaven, expliciet, aan dat als deugdelijke reparatie niet mogelijk is, dat zij wel kosteloos vervangen!
Zij leveren de brommer (+ goede service-voorwaarden ), inclusief 4sterrenslot, bluetooth helm en scherm hoog voor iets minder dan.€1400,- (zij hebben momenteel namelijk ook nog eens een kortingsactie á 15%).
Hiermee dank ik je bij deze voor de informatie uit eerdere e-mails.
Met vriendelijke groet,
Randy.
Ga gewoon naar de dealer om een scooter te kopen ipv je druk te maken over "de wet kopen op afstand".
Denk je nou werkelijk dat ze je lekker laten spielen met die scooter om vervolgens te accepteren dat je hem "weer terug stuurt", waarna zij met een niet meer als nieuw verkoopbare scooter zitten ? Maar wel voor de laagste prijs, en met de beste garantie en de beste kwaliteit.
Naiviteit kent geen grenzen. Ook al staat het in de wet, daar kan je geen bedrijf mee voeren.
Denk je nou werkelijk dat ze je lekker laten spielen met die scooter om vervolgens te accepteren dat je hem "weer terug stuurt", waarna zij met een niet meer als nieuw verkoopbare scooter zitten ? Maar wel voor de laagste prijs, en met de beste garantie en de beste kwaliteit.
Naiviteit kent geen grenzen. Ook al staat het in de wet, daar kan je geen bedrijf mee voeren.
-
Hallo beste allemaal
Wij hebben ook ervaring met rover bikes helaas slechte ervaring ervan we hebben de scooter gewonnen en toen we hem kregen afgeleverd was alles in goede staat en deed het maar toen begon de ellende wilde niet starten de accu was leeg me man er flink stuk mee gaan rijden. en tussen heeft hij even gestaan toen weer dikke ellende. Nu is hij ter reparatie naar een scooter zaak hier in de buurt die wilde hem ook niet maken omdat het een Chinese scooter is dikke ellende dus. Dus zou iedereen die een scooter wil kopen ga naar goede dealer toe niet naar rover bikes Tis een brok ellende. Tussendoor al contact gehad met rover bikes maar als ze hem moeten komen halen dan zijn we zo 100 euro kwijt.
Vriendelijke Groeten Minoes
Wij hebben ook ervaring met rover bikes helaas slechte ervaring ervan we hebben de scooter gewonnen en toen we hem kregen afgeleverd was alles in goede staat en deed het maar toen begon de ellende wilde niet starten de accu was leeg me man er flink stuk mee gaan rijden. en tussen heeft hij even gestaan toen weer dikke ellende. Nu is hij ter reparatie naar een scooter zaak hier in de buurt die wilde hem ook niet maken omdat het een Chinese scooter is dikke ellende dus. Dus zou iedereen die een scooter wil kopen ga naar goede dealer toe niet naar rover bikes Tis een brok ellende. Tussendoor al contact gehad met rover bikes maar als ze hem moeten komen halen dan zijn we zo 100 euro kwijt.
Vriendelijke Groeten Minoes
Kwam er van de week nog eens langs in Margraten. Maar volgens mij zijn veel mensen nu beter af, want Rover Bikes was er niet meer !! Ik zag ook niets ophangen van een verhuisbericht ofzo, dus denk dat ze gestopt (of failliet) zijn? Nu maar hopen dat mensen de betere merken kopen en waar voor hun geld krijgen.
P.s. Dochter is na anderhalf jaar nog steeds super tevreden over de Piaggio. En ik ook, want buiten het gebruikelijke onderhoud heb ik niet meer in mijn beurs hoeven te graaien
P.s. Dochter is na anderhalf jaar nog steeds super tevreden over de Piaggio. En ik ook, want buiten het gebruikelijke onderhoud heb ik niet meer in mijn beurs hoeven te graaien
wat een discussie hier.
mijn vrouw heeft ook een rover bike.de fs3.
die scooters al eens goed bekeken? het is gewoon een peugeot v-clic.
de fs1 al eens bekeken? is gewoon een speedfight.
het enige verschil is de merknaam en daarom dus ook het prijskaartje.
wij hebben tot nu toe ook niks van problemen gehad.en de vragen en opmerkingen die we hadden zijn netjes behandeld en opgelost.verder is het ding gewoon foed en rijd heerlijk.cdi begrenzer eraf(kabeltje los trekken) 70kmh.
dus meneer bamiscooter: ga een rijstschoteltje eten,en laat iedereen in zijn waarde.als je niet uit ervaring spreekt,doe het dan niet.ik hoor alleen maar dat niemand kymco wil onderhouden.
mijn vrouw heeft ook een rover bike.de fs3.
die scooters al eens goed bekeken? het is gewoon een peugeot v-clic.
de fs1 al eens bekeken? is gewoon een speedfight.
het enige verschil is de merknaam en daarom dus ook het prijskaartje.
wij hebben tot nu toe ook niks van problemen gehad.en de vragen en opmerkingen die we hadden zijn netjes behandeld en opgelost.verder is het ding gewoon foed en rijd heerlijk.cdi begrenzer eraf(kabeltje los trekken) 70kmh.
dus meneer bamiscooter: ga een rijstschoteltje eten,en laat iedereen in zijn waarde.als je niet uit ervaring spreekt,doe het dan niet.ik hoor alleen maar dat niemand kymco wil onderhouden.
Allemachtig, hoe ondeskundig en bijziend moet je wel niet zijn om het verschil tussen een Rover FS1 en een Peugeot Speedfight niet te kunnen zien. De FS1 is namelijk een imitatie van de Aprilia SR.
De Rover speedbreak is wel een "speedfight achtige scooter". Echter is het enige dat erop lijkt de vorm van de voor en zijkappen, de rest is allemaal anders. Onderhuids is er totaal niets gelijk.
Als u echt gelooft dat ze afgezien van "merk en prijskaartje" hetzelfde zijn weet ik niet of ik nu moet lachen of huilen. Dat is namelijk ongelovelijk dom en duidelijk een uitspraak van iemand die ze nog nooit heeft vergeleken.
De Rover speedbreak is wel een "speedfight achtige scooter". Echter is het enige dat erop lijkt de vorm van de voor en zijkappen, de rest is allemaal anders. Onderhuids is er totaal niets gelijk.
Als u echt gelooft dat ze afgezien van "merk en prijskaartje" hetzelfde zijn weet ik niet of ik nu moet lachen of huilen. Dat is namelijk ongelovelijk dom en duidelijk een uitspraak van iemand die ze nog nooit heeft vergeleken.
-
Aprilia idd, als je dat niet ziet... lijkt trouwens meer op een SR Factory clone.
Ach ja, laten we eens 5 jaar verder zijn
Ach ja, laten we eens 5 jaar verder zijn
volgens mij worden jullie nog goede maatjes,is ook het wijste de een verkoopt chin onderdelen en de ander verknutseld de onderdelen balletje is weer rond mvg opa
tja, wat zal ik zeggen!!!! Laat ik dit erover vertellen. Als zaak leuk ingericht. Als verkoper...prachtige bla bla qua kwaliteit.......BAGGER. Aziatische rammelbakken afgewerkt met chinees plastic oogt het aanlokkelijk om een Retro te open daar. Maar....... het is zoiets als een kat in n zak kopen, of te wel 13 in n dozijn. Ontzettend storing gevoelig. Zit barstensvol stekkertjes die storing na storing veroorzaken. Valt spontaan uit onder te rijden hapert als het ding wel rijd, Na regenbui is kans enorm groot dat hij voor geen meter meer starten wil. Kortom een dure aanschaf die vaak, heel vaak enorm veel problemen met zich meeneemt. Service in het begin is daarin tegen goed. Repareren hem steeds opnieuw maar.....ook dat duurt niet lang of er komen beweringen van hun kant uit naar koper. Als geregeld de zelfde storing terug komt of u komt te vaak in de zaak met klachten, wordt u verweten dat u de scooter(wat voor mij betreft dat ding die naam niet dragen mag) dusdanig onder handen neemt dat de optredende storingen u verweten worden(kortom u saboteert) en dat het niet aan hun scooter ligt en dat u mag gaan betalen om de problemen opgelost te zien. Kijk.........nu wordt het een ander verhaal. Je koopt iets bij hun waarvan zij zeggen dat he een uitermate goed product is en achteraf blijkt dat het bagger is. Om zijn verhaal kracht bij te zetten gaat de verkoper nog verder door te zeggen dat hij er niks meer aan doet omdat garantie tijd voorbij is en hij volgens zeggen genoeg geïnvesteerd heeft in dat product en dat u als koper nog meer geld mag toeschieten om dat kreng rijdend te houden. Tip.... mocht u onverhoopt toch kopen bij rover bikes....registreer dan alle voorkomende storingen die zich voordoen en wrijf dat ROB onder zijn neus. U kunt zich namelijk ontdoen van koop als blijkt dat de scooter zelfs na 1 jaar nog steeds niet deugdelijk rijdt of storing vrij is. Maak dan ook gebruik om koop te ontbinden en terug betaling te eisen. Juridisch en wettelijk kan dat. Wilt u deze rompslomp voorkomen........kijk rond bij meerdere verkopers en koop vooral ergens anders . Als u bedragen tussen de €900.00 en €1500.00 euro voor een Chinese rammelbak betaald garandeer ik u dat u elders voor dat bedrag een veel betere scooter vind. Bezint eer ge begint.
ROVER BIKES verkoopt TROEP.....en ik KAN HET WETEN
ROVER BIKES verkoopt TROEP.....en ik KAN HET WETEN
-
Heb vorig jaar mei een havana gekocht bij rover bikes leuke lui staan je altijd vriendelijk te woord , ook nog na betaling.wat me bij jou merkdealer uit de omgeving wel anders is overkomen .
De scooter werd helemaal naar zeeland gratis bezorgd !
Na dik een jaar rijden en 5000 km op de teller loopt hij nog als een zonnetje .
Ik ben dik tevreden over rover bikes .
De scooter werd helemaal naar zeeland gratis bezorgd !
Na dik een jaar rijden en 5000 km op de teller loopt hij nog als een zonnetje .
Ik ben dik tevreden over rover bikes .
lijkt me nep, aangemaakt op 28-6 2013. net zo nep als de nepscooters uit china. allemaal troep
-
Ja oke neppert eerlijk is eerlijk ik had wat overdreven er staan nog niet echt 5000 op de teller maar :4264 komt toch al wel een eindje in de richting .
En de 5000 maak ik me geen zorgen over die haalt ze op haar sloffie`s
En de 5000 maak ik me geen zorgen over die haalt ze op haar sloffie`s
- Bijlagen
-
- DSC00066.jpg (18.21 KiB) 2459 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?