LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trum Rekreatie Vugt

Bespreek hier jouw ervaringen met dealers en garagebedrijven.
thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door thecure »

die trum of cyriel of wie-weet-hoe-de eigenaar-nu-weer-heet, is gewoon een beetje damage control aan het doen.
alleen valt hij nu een beetje door de mand :lol:

famdonkers
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2012 10:10

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door famdonkers »

hallo,

als jullie denk dat ik meneer trum ben of de zelfde persoon dan kom jullie mij langs dan kan u kijken wat voor bedrijf ik heb en dan kan we verder praaten en u krijg en bakkie koffie dit is mijn bedrijf bavo in belgie ik heb 120 mensen in dienst laat mij dan dyslexie dan heb ik toch niet slecht gedaan en ik betaal mijn caravan en niet wat de meeste mensen doen extra lening of schuld ingaan wat de meeste doen en welk bedrijf doet wel is iets verkeerd dat doen ze allemaal maar als je ook en auto of caravan koop kijk eerst waar de garantie is bij ieder bedrijf heb zijn eigen garantie

en ik zal jullie zeggen klop ik ben ook dyslexie en ik schaam me er ook niet voor maar 10 op de 100 mensen zijn dyslexie in nederland en tel maar uit hoeveel dat in nederland zijn

maar kom langs dan kan u zien dat ik geen caravan bedrijf heb

met vriendelijke groet
heer donkers

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door bprosman »

10 op de 100 mensen zijn dyslexie in nederland
Gelukkig valt dat nog wel mee en zitten we in NL op 4%. Nu is Dyslexie wel voor een deel erfelijk dus misschien toch een caravanhandelarenfamiliekwaal :wink:

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door thecure »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Parishilton
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2013 16:50

Re: Trum Rekreatie Vugt

Ongelezen bericht door Parishilton »

Heren en dames,

Cyriel recreatie en Caravanhandel Trum is 1 bedrijf, naamswijziging om van het gezeur van oude klanten af te komen.
Het is een partij die schadecaravans opkoopt, opknapt en verkoopt.

Wees gewaarschuwd!

Wij hebben er een caravan gekocht die ook van alles mankeert. Later bevestigd door een echte caravandealer

Gesloten