LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T-mobile minst geschikt volgens consumentengids

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: T-mobile minst geschikt volgens consumentengids

Ongelezen bericht door Gast »

HA ha ha....................... (ook een vreemde reactie van gast, bestuurder van zo'n dure COM.)
Wanneer dit het geval is en hij moet ook voor T-mobile op pad, zal hij aan het eind van de dag wel redelijk aan de latten zijn.

Ha ha

!!!!

Ongelezen bericht door !!!! »

Voor tijdelijke verbindingen, kan men o.a. gebruik maken van:

Een openstaande T.N.I. poort van een bestaand netwerk, deze is meestal vrij en kan in specifieke situatie's worden gebruikt om ook de instralingshoeken te bepalen.
Verder is er een tijdelijke verbinding mogelijk, via de I.R.S. op andere steunzenders dan die van telecom mobile diensten.
Ook heeft men een tijdelijke beschikking op de secundaire aansluitingen van het glasvezelnet, of wel de A.V.G. verbinding.

Men heeft voor het tot stand brengen, van tijdelijke verbindingen, enkele mogelijkheden betreffende de inzetbare apparatuur.
Het zwaarste middel is een steunzender op wielen, deze heeft een gewicht van plus minus 35 ton.
Maar het meest voor de hand ligggende is de M.T.B.A., deze heeft een gewicht van maar 2475 gram en is inzetbaar vanuit een gewone automobiel en functioneert als een tijdelijke hub tussen telefoon en steunzender.

Grv heb er niet veel verstand van.

Gast

Die ene gast met haha, ik weet niet wat jij probeert te verbergen, het klinkt een beetje te ontkennend.
Ik heb tot twee maal toe meegemaakt, dat er wel signaal was toen men er was.
Toen men weer vertrok, was kort daarop het signaal weer veel slechter.

Maakt mij niet uit wat ze doen, als ik maar gebruik kan maken van mijn telefoon en dat is helaas nog niet het geval.

Grv J.H.

Paultje

Ongelezen bericht door Paultje »

T-Mobile hoeft helemaal geen grote apparatuur in te stellen! Ze kunnen kleine mobiele apparatuur tijdelijk gebruiken en plaatsen, om extra bereik te bieden in een bepaald gebied. Dat zouden ze in het geval van deze meneer/mevrouw kunnen hebben gedaan! Ik vind dat echter geen goede zaak, er is sprake van bedrog en van wanprestatie!!! Dit is geen goede zaak!

Wat mij een goed idee lijkt is om dit te melden bij de OPTA of bij de Geschillencommisie en stuur ook een brief naar T-Mobile!!

En regel eens zonder T-Mobile een controle bij u thuis, zodat T-Mobile geen invloed kan uitoefenen op het bereik! Als het signaal zwak of zeer zwak is dan is het zeker weten dat T-Mobile de boel aan het oplichten is.

Voor jou kan het beteken dat het contract ontbonden kan worden! Dit moet wel via de rechter dan. En geloog mij T-Mobile zal niet snel u gelijk geven en doen wat de rechter oplegt...

Daarvoor zijn ze te eigenwijs, asociaal en te onbeschoft

Roderik J. v.d. B.

Ongelezen bericht door Roderik J. v.d. B. »

Wat zitten jullie moeilijk te doen, moeilijke zaken om een verbinding te realiseren.
Een eenvoudig werkende en manipulerende oplossing is een frequentie ocsilator te gebruiken, die bij 1800 Mhz een stille draaggolf uitzend.
Je hebt een volle signaalaanduiding op je mobieltje, dus wat een slechte dekking????

:D

Gast

este Roderik,

Vertel eens meer over die frequentieocsilator! Hoeveel kost zoiets en waar kan je hm kopen???

Gast

Beste Roderik,

Vertel eens meer over die frequentieocsilator! Hoeveel kost zoiets en waar kan je hem kopen???

Gast

Vertel eens meer over die frequentieocsilator! Hoeveel kost zoiets en waar kan je hem kopen???
Zijn verkrijgbaar bij iedere gerenomeerde electronicawinkel, er zitten diverse adapters bij geleverd om op verschillende frequenties een hf signaal te produceren.
Het is bedoeld om ontvangapparatuur optimaal af te regelen en wordt met name gebruikt in de communicatiewereld.

De kosten liggen ongeveer, afhankelijk van kwaliteit, rond de € 475,00 (je moet die in een metalen behuizing zijn gemonteerd en de voeding moet HF ontkoppeld zijn).

Grv Roderik

Gast

En trouwens, je hebt een sarcatische ondertoon in je vraagstelling zitten.
Ken je niet de draadloze microfoon, deze kan ook een stille draaggolf produceren, dit natuurlijk zolang je er niet in praat.
De gebruikte frequentie bij die microfoons kunnen ook in de 900 Mhz liggen, een spiegelfrequentie van 1800 Mhz.
Misschien de moeite waard om dit eens uit te gaan uitproberen.

Succes

Grv Roderik

Gast

Mijn laatste tip, je kent de gebruikte satelite schotels voor o.a. de Astra.
De huidige gebruikte ontvangers hebben een bandbreedte van 2 Ghz en lopen dus van 1800 tot 2000 Mhz.
Plaats inplaats van een LNB een LPD in deze schotel, stuur hem aan met een low power transmitter en je hebt een leuk gericht signaal die een afstand van 15 km op 1800 Mhz kan overbruggen.
Hiermee kunnen signaalmeters vol het hoekje in worden gestuurd, dus mogelijkheden om te rommelen genoeg.

Grv Roderik

Gesloten