LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pay-back zuivere koffie ?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik kom nog zeer sporadisch op dit forum en meestal ben ik gelijk weer weg, want dit soort van humor daar kan ik niet echt om lachen.

Als dit voor anderen ook zo geldt, dan petje af hoor voor de rechter en al dat andere gespuis, want dat is precies wat dexia wil bereiken.

Mensen, laat de rechter en al die andere dexianen nu toch gewoon een one man show opvoeren. Niet reageren maakt dit forum misschien weer leesbaar, want door al die prut worden de echt interessante topics ondergesneeuwd.

Het is duidelijk dat dexia de stichtingen in diskrediet probeert te brengen. Maar waar praten we nu eigenlijk over? 'n Paar tienduizend? Ruim 4 miljoen? Dat is toch niets vergeleken bij de miljarden die dexia van ons probeert af te pakken!!
Bovendien, de stichtingen zijn heel nuttig bezig en dat zint dexia natuurlijk niet en dat is dan misschien weer wel om te lachen!

Doorgaan Stichting Leaseverlies/Eegalease, Stichting Adviesverlies, Stichting Leaseleed, Stichting Juniorlease en Vereniging Pay-back, hoe dexia ook probeert via figuurtjes als de rechter om jullie zwart te maken.

:lol: :lol: :lol:

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

Ik heb het declaratie formulier grondig bekeken maar het ontgaat mij volledig hoe het mogelijk is langs deze weg 70 duizend euro per jaar te verbrassen. Ok het is mogelijk om een vlakgommetje te declareren maar men kan toch ook gewoon het eigen vlakgommetje gebruiken ? En hoeveel vlakgommetjes koop je wel niet van 70 duizend euro ! Verder is de reiskosten vergoeding van 22 cent per km onnodig ruim. Volgens de belastingdienst is 18 cent per km het maximum.

Wie een verklaring heeft voor exorbitante reisvergoedingen en 70 duizend euro per jaar aan vlakgommetjes mag het zeggen !

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Je valt in herhalingen

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Karel »

Ach Janneke, heb jij ooit wel eens iets gelezen van die dwaas dat hij iets anders vroeg op dit forum????

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Idaho »

Voor mij persoonlijk zou Payback en de andere stichtingen het geld wat overblijft schenken aan goede doelen.
Simpelweg eerst dexia uitschakelen en de gelden die dan nog blijven liggen aan mensen schenken bij wie het water tot aan de lippen staat, zou een mooie geste zijn.
Voor wat 'de rechter' betreft, die mag van mij zo langzamerhand uitgeschakeld worden door een linker!

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hollander »

Verder is de reiskosten vergoeding van 22 cent per km onnodig ruim. Volgens de belastingdienst is 18 cent per km het maximum.
Beste De Rechter,

Die 18 cent haalt u uit de wet op de loonbelasting. Die is van toepassing op werknemers. En dan is dat ook niet het maximum, maar het maximum dat belastingvrij vergoed mag worden. Ik ken werkgevers die 30 cent per kilometer geven. Dat mag. De fiscus verbiedt dat niet.

De wet op de Loonbelasting geldt niet voor mensen die slechts een onkostenvergoeding krijgen, bijvoorbeeld vrijwilligers. Voor de fiscus is dan ook niet 18 cent het maximum, maar de werkelijke kosten (zoals die bijvoorbeeld te vinden zijn in de ANWB lijsten.)

Ik vind het niet erg dat u weinig verstand heeft van belastingen, maar het is dan beter er over te zwijgen in plaats van onzin te verkondigen.

Chris H
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2003 18:33

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Chris H »

Interessant.

silfer
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 feb 2004 17:20

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door silfer »

Kan iemand mij vertellen wat pay-back allemaal al voor elkaar heeft kunnen krijgen? :roll:

Chris H
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2003 18:33

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Chris H »

Ja hoor genoeg.

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

De declaraties moeten maar eens openbaar gemaakt worden. De beerput moet open !

Chris H
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2003 18:33

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Chris H »

Als je die van jou dan maar dichthoudt want dan stinkt het pas echt. Ik ruik het hier al.

Ik heb het helemaal gehad met je stuk zeveraar. Zuigen als dat het enige is wat je kunt hou dan je klep .

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Chris, gewoon NIET REAGEREN. Wij weten wel beter.

Hans2
Berichten: 617
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Hans2 »

Nogmaals:




Geplaatst op 14 Jun 2004 21:49 door Hans2



Als vereniging is het bestuur verplicht een jaarvergadering uit te schrijven.
Voor de jaarvergadering dient de penningmeester een financieeljaarverslag te overhandigen aan de leden.
Tijdens de jaar vergadering dient op de agenda te staan: verslag van de penningmeester.
Voorafgaande aan de jaarvergadering dient er een kascommissie
controlle te hebben gehouden bij de penningmeester.
Deze commissie bestaat uit ten minste twee leden die geen deel uit maken van het bestuur.
Na fiatering van de kascommissie kan de penningmeester zijn financieel jaaroverzicht vrij geven.
Tijden de jaarvergadering wordt alvast een kascommisie gekozen voor het komende verenigingsjaar.
Als Pay-Back als vereninging zich aan deze regels houdt is er toch niets aan de hand?

Hans2

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dat klopt Hans2, er is niets aan de hand en DAT weten dus alleen DE LEDEN.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Piet »

Lees Asterix en Obelix: De intrigant
en alles wordt duidelijk.

Groeten,
Piet

Rechter
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 aug 2003 19:51

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Rechter »

Echt simpel die reacties van de leden van Pay-back geeft wel een beetje het simplisme weer.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Begin jij nu ook al Rechter? Je lijkt je naamgenoot wel.
Als je iedere keer aangevallen wordt (en ook nog onterecht) is dat niet leuk meer.
Dat heeft ook niets met een kritische noot te maken.
En simpel zijn we heus niet hoor.

Jij misschien? Ben je morgen ook op de demonstratie?
Kunnen we het misschien uitleggen.

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door De rechter »

Ik zou toch echt wel willen weten waarom Piet zijn uit de hand gelopen hobby 70 duizend euro per jaar zou kosten ...

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Moet je lid worden.

Vera Verhagen
Berichten: 35
Lid geworden op: 07 mar 2004 11:22

Re: Pay-back zuivere koffie ?

Ongelezen bericht door Vera Verhagen »

Wat een afschuwelijk gekissebis weer. Kijk ik na me twee weken afzijdig te hebben gehouden, vanwege ergernis over persoonlijk geruzie waardoor je net als spam 90 % van de info moet skippen weer eens hoe het ermee staat en zie hier 10 bladzijden verspilde energie.

Wel wil ik iets over mijn ervaring met pay back zeggen.
1. Ik ben geen lid
2. Toen ik gebruik wilde maken van een gezamenlijke advocaat heb ik hier van pay back alle benodigde info over gekregen en al mijn mails met vragen zijn persoonlijk beantwoord zonder dat ik daar een cent voor heb betaald.
3. Pay back heeft een advocaat gevonden en mij in de gelegenheid gesteld gezamenlijk te procederen.
Ik ben hier alleen niet op in gegaan omdat deze advocaat €500 vooraf vraagt waarna hij kan adviseren de zaak vanwege een te kleine kans op winst verder niet te behandelen. Ook vindt hij het nodig zaken individueel te behandelen waardoor de kosten achteraf toch uit de hand kunnen lopen.
Maar ondanks het feit dat ik niet op het aanbod inga vind ik dat de mensen van pay back zeker hun best hebben gedaan. En dat kan ik van leaseverlies en eagalease waarvoor ik wel €55 heb betaald niet zeggen.

Dus ga door pay back. Jullie zijn de enigen die echt actief zijn. En natuurlijk kost dat geld.

Gesloten