LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Samsung tv promotie /actie laat me niet lachen.

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
bprosman

Re: De Samsung tv promotie /actie laat me niet lachen.

Ongelezen bericht door bprosman »

Jullie praten allemaal in hun eigen straatje typsche Nederlands
Waarschijnlijk is het ook typisch Nederlands om kleine lettertjes (begrijpend) te lezen. Waarschijnlijk is het ook typisch Nederlands om als het dan toch fout gaat de hand in eigen boezem (indien aanwezig) te steken in plaats van in de eeuwige "het is allemaal de schuld van de boze buitenwereld" slachtoffer rol te vervallen.
Toon ballen en geef gewoon toe dat je niet goed (genoeg) gelezen hebt. Waarom Samsung dat zo doet (select gezelschap van winkeliers) weet ik niet maar er zal best een reden voor zijn.

Oh ja, en ik werk niet voor Samsung (anders had ik het wel geweten).

Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

Winkelieren kunnen zich aanmelden bij Samsung als ze mee willen doen aan deze acties.
En dan is het (in uw ogen) de fout van Samsung dat uw verkoper dit niet gedaan heeft?!

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

john1953 schreef:Jullie praten allemaal in hun eigen straatje typsche Nederlands ,zolang ze zelf er maar geen last van hebben.
Praat niet in mijn eigen straatje, je had kunnen lezen op de site en dan had je het geweten bij welke winkelier je terecht kon voor die aktie.
maar als ze zelf als consument probleem krijgen dan......moet je ze horen......
grote letters of kleine letters daar gaat het niet om ,het gaat moraal van deze grote bedrijven ,en als consument heb je niets te zeggen ,alleen hun voorwaarden en hun regels zijn wet.
Daar moet iets aangedaan worden dan zou het voor de consument duidelijker moeten zijn, dan worden wij niet genaaid door meer deze grote consumenten bedrijven.
Daar hoeft niets aan gedaan te worden, Samsung was er duidelijk in hun aktie, alleen
jij hebt de voorwaarden niet bekeken, daar kan Samsung niets aan doen.

Wie is dan de domme dan ,wij als consument dus en hun zijn de lachende derde.
En ben zo stom om er in te vallen door mooie reklame /promotie en aktie's
Verder is het wel zo dit produkt en aktie van Samsung van hun komt en niet van de winkelier,of die aangesloten is of niet ,dat maak geen moer uit,het is hun product die zij op de markt brengen.
dus geef de consument niet de schuld ,dat heeft er niets mee te maken,het nog steeds om hun moraal en instelling van deze grote bedrijven.
Je blijft een ander beschuldigen terwijl het toch echt je eigen schuld is.
Verder valt mij op dat er veel mensen werken bij deze bedrijven op dit forum ,is het niet een forum voor de consument om te beschermen tegen praktijken
Haha, wie werkt er nu weer volgens jou bij Samsung ?
Ik niet.

Ook vind ik dat dit soort reklame's stop gezet moeten worden, dan wordt de consument niet de speelbal van importeur en de winkelier.
Het was een leuke aanbieding, maar als jij niet verder kijkt dan je neus lang is...

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

John John John, voortaan eerst de voorwaarden lezen , het is gewoon je eigen schuld.

Werk ik ook bij Samsung :?: Even denken hoor......................nope :lol:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

john1953 schreef:Jullie praten allemaal in hun eigen straatje typsche Nederlands ,zolang ze zelf er maar geen last van hebben.
grote letters of kleine letters daar gaat het niet om ,het gaat moraal van deze grote bedrijven ,en als consument heb je niets te zeggen ,alleen hun voorwaarden en hun regels zijn wet.
Daar moet iets aangedaan worden dan zou het voor de consument duidelijker moeten zijn, dan worden wij niet genaaid door meer deze grote consumenten bedrijven.
Verder is het wel zo dit produkt en aktie van Samsung van hun komt en niet van de winkelier,of die aangesloten is of niet ,dat maak geen moer uit,het is hun product die zij op de markt brengen.
dus geef de consument niet de schuld ,dat heeft er niets mee te maken,het nog steeds om hun moraal en instelling van deze grote bedrijven.
Verder valt mij op dat er veel mensen werken bij deze bedrijven op dit forum ,is het niet een forum voor de consument om te beschermen tegen praktijken
Ook vind ik dat dit soort reklame's stop gezet moeten worden, dan wordt de consument niet de speelbal van importeur en de winkelier.

wordt je nu niet depri van jezelf,ik wel van jou ,als ik het zo lees.
zelf iets fout dan en dan samsung de schuld geven....vroeger ook mannetje geweest,nee ik heb niks gedaan hoor....ppfff ga wat zinnigs doen met je leven ipv van de zuurpruim uit te hangen

NEE IK PRAAT NIET IN MIJN EIGEN STRAATJE,FEIT IS WEL DAT IK OPLET EN JIJ BLIJKBAAR NIET !!
EN NEE WERK ER NIET....MZZL ...
je moet vooral zo'n houding aannemen ,in het dagelijkse leven,wat zal jij het moeilijk hebben als iets niet gaat zoals jij wilt...

veel plezier met je aangekochte produkt,ik heb er veel plezier van hoor... :lol:
deze reactie kan je verwachten...

rozemarijntje

wordt je nu niet depri van jezelf,ik wel van jou ,als ik het zo lees.
zelf iets fout gedaan, en dan samsung de schuld geven....vroeger ook mannetje geweest,nee ik heb niks gedaan hoor....ppfff ga wat zinnigs doen met je leven ipv van de zuurpruim uit te hangen

NEE IK PRAAT NIET IN MIJN EIGEN STRAATJE,FEIT IS WEL DAT IK OPLET EN JIJ BLIJKBAAR NIET !!
EN NEE WERK ER NIET....MZZL ...
je moet vooral zo'n houding aannemen ,in het dagelijkse leven,wat zal jij het moeilijk hebben als iets niet gaat zoals jij wilt...

veel plezier met je aangekochte produkt,ik heb er veel plezier van hoor... :lol:
deze reactie kan je verwachten...

trail46

Ongelezen bericht door trail46 »

john1953 schreef: Verder valt mij op dat er veel mensen werken bij deze bedrijven op dit forum ,is het niet een forum voor de consument om te beschermen tegen praktijken

Merk je nu zelf niet hoe dom dit klinkt? De antwoorden komen vrijwel allemaal van mensen die al heel lang op het forum aanwezig zijn en iedere keer als een consument ( jij in dit geval ) de voorwaarden van een dergelijke actie gewoon niet leest en achteraf hier komt zeuren hoe zielig hij of zij wel is en wat voor slecht bedrijf dat is zijn (zodra de antwoorden niet bevallen) zij ineens werkzaam bij het bedrijf, dom en vooral kortzichtig.

Jij vind nogal wat. Het lijkt mij beter dat jij jezelf eerst eens verdiept in de geldende voorwaarden van zo een actie. En NEE, ik werk niet voor Samsung/KPN/UPC/Vul zelf maar in :mrgreen: .

SHS_Inc

Ongelezen bericht door SHS_Inc »

Maar was het nou lekker of wa ?? :mrgreen: :mrgreen:

rozemarijntje

huh????????

Brainless

Ongelezen bericht door Brainless »

john1953 schreef: Verder is het wel zo dit produkt en aktie van Samsung van hun komt en niet van de winkelier,of die aangesloten is of niet ,dat maak geen moer uit,het is hun product die zij op de markt brengen.
En natuurlijk maakt het wel uit of de winkelier zich heeft aangemeld voor deze actie (zoals u al persoonlijk ervaren heeft.

Maar in u beleving: Als je bij 2 Unox rookworsten, in de AH, een gratis ijsmuts krijg; moet je deze muts ook gratis krijgen bij de Jumbo?!
Want het is een actie vanuit Unox en dat is niet de schuld van de consument dat de winkelier (idg de Jumbo) niet mee wilt doen.

sephora30

:mrgreen: Humor heb je wel John :mrgreen: :lol:

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Ik snap de hele boosheid richting Samsung niet. TS koopt iets bij een winkelier, omdat hij op tv een actie heeft gezien. Heeft TS in de winkel überhaupt gevraagd of die actie geldig was? Heeft TS het in de winkel gehad over de actie? Want naar mijn idee is het zeker niet Samsung die hier de zwarte piet toebedeeld zou moeten krijgen, maar de winkel die TS hier niet met naam heeft genoemd.

sephora30

Lijkt mij ook dat als de winkelier mee zou doen dat er wel iets in de winkel te vinden zou zijn over deze actie. Of de winkelier zou het zeggen. Is natuurlijk alleen maar bevorderlijk voor de verkoop als ze zo`n actie bekend maken in de winkel.

En John heeft het blijkbaar bij aankoop ook niet gevraagd :idea:

Pestbriefje

Ongelezen bericht door Pestbriefje »

Ik dacht dat Samsung dit alleen bij fotocamera's deed. Cashback, :lol:

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Ik heb zelf onlangs een 55es7000 gekocht, ook met deze samsung actie.
de winkelier in kwestie beloofd laagste prijs garantie, maar waarschuwde wel voor niet nederlandse modellen. deze zijn uitgesloten van de samsung actie, maar zijn wel zo'n 100 euro goedkoper.
ik ben wel benieuwd voor welke prijs TS deze TV heeft gekocht, dan kan je meteen zien of het gaat om een niet nederlands model.

ik kreeg overigens keurig binnen een paar dagen bericht van samsung dat ze alle stukken hadden ontvangen en een week ofzo later werd de galaxy tab bezorgd.

kokka

een voordeeltje je ben minder genaaid als wanneer je nu je tv zou kopen.. nu krijg je alleen maar geen tab2 7 inch. de nieuwe actie is een gratis tab2 10 inch.
en laten we nu eerlijk zijn. je krijgt toch liever geen 7 inch als geen 10 inch? en je moet ook toch wel toegeven dat buiten het feit dat je nu geen tablet hebt gekregen, je wel een fantastische TV hebt. ik begrijp je woede en frustratie, maar als er geen actie was geweest, had je deze tv dan niet toch gewoon gekocht?

rozemarijntje

@kokka

ik heb het al eens geschreven,ik in mei tv en blu ray 3d speler.
kon kiezen tv tje of geld nou geef die tv maar.
en bij de speler 2 brillen,alles netjes gedaan zoals het hoort en geloof het of niet! 10 dagen later! had ik alles in huis,kwam allebei tegelijk,(maandag ingestuurd en do week erop! in huis)
tv met ups en brillen met post

dus kan wel goed gaan....misschien hebben wij mazzel?of we doen het goed dat kan ook :wink:

kokka

@rozemarijntje.
ik denk niet dat wij geluk hebben, dat zou betekenen dat het normaal is dat het fout gaat.
ik heb wel ( twee keer!) de voorwaarden gelezen en het hele spul aangetekend verstuurd.
je moet inderdaad wel goed opletten wat de spelregels zijn en dus de goede dingen opsturen.

JHF

Ongelezen bericht door JHF »

Ik heb ook nog steeds geen geld terug. BCC is aangesloten. Na twee maanden naar Samsung gebeld. Alles was correct ontvangen en na negen weken zou geld gestort worden. Nu weer zes weken later en nog niets. Ik koop geen Samsung meer. Ze zijn hier nog niet klaar mee met mij.

dhc

Ongelezen bericht door dhc »

Wat ga je doen dan, dreigen met incassso?

Volgens mij blijft het ook hier bij lekker anoniem op internet brullen.....

Gesloten