misschien is het voor ts een idee om eens langs de opticien te gaan en het contrast van haar/zijn ogen te laten testen.
Het zou best kunnen dat ts daar zelf een probleemmee heeft en dat het nooit getest is (wellicht is alleen de sterkte getest)
isabel
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leesbaarheid.
Re: Leesbaarheid.
Isabel1 , die zit al op me neus. Dat los je niet meer volledig op met een paar glazen.
Deels wel met een groter scherm, maar contrast en kleine letters blijven domweg klein.
En als je niet elke dag de ogen het zelfde zijn word het er ook niet beter op.
Ging er gewoon om dat ontwikkelaars gewoon een groep mensen vaak vergeten.
Het moet tegenwoordig mooi zijn, veel bling bling. maar functioneel is het dan vaak niet meer.
ALs voorbeeld sommige websites gaan gek als je een groter font in de browswer instelt.
Deels wel met een groter scherm, maar contrast en kleine letters blijven domweg klein.
En als je niet elke dag de ogen het zelfde zijn word het er ook niet beter op.
Ging er gewoon om dat ontwikkelaars gewoon een groep mensen vaak vergeten.
Het moet tegenwoordig mooi zijn, veel bling bling. maar functioneel is het dan vaak niet meer.
ALs voorbeeld sommige websites gaan gek als je een groter font in de browswer instelt.
Re: Leesbaarheid.
allemaal handige snufjes in deze tijd geworden na loop van tijd.. ik kan ook niet zonder mijn smartphone