LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] windows 8

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: windows 8

Ongelezen bericht door ruud_a »

trail46 schreef:
ciske schreef:
Bob Schurkjens schreef: Ik hou het wel lekker nog op xp , draait nog prima.

De meeste consumenten ook niet dacht ik zo. Althans ik niet , wat nog goed werkt gebruik ik nog.
Hoewel ik vele jaren met XP heb gewerkt vond ik toch de overgang naar Windows 7 een verademing,voor jou gezien de huidige kostprijs van Windows 7 het updaten waard. :wink: Ik heb nu een laptop met Windows 8 gekocht en ik word er (nog) niet echt blij verrast van. Met een touchscreen zal het een andere ervaring kunnen zijn maar ik zie echt de voordelen van bv het nieuwe startscherm niet. Je kunt het oude bureaublad wel weer terugplaatsen maar dat kan de bedoeling toch niet zijn.

http://windows.microsoft.com/nl-BE/windows-8/new-look
dat updaten wordt me te duur
ik zou mijn computer ook moeten updaten

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: windows 8

Ongelezen bericht door trail46 »

ruud_a schreef:
dat updaten wordt me te duur
ik zou mijn computer ook moeten updaten
Op mijn Desktop blijft ook gewoon Windows 7 staan, ik zie geen aanleiding om dat te vernieuwen. Wacht wel weer op servicepack 1.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: windows 8

Ongelezen bericht door nevermind »

trail46 schreef:
ruud_a schreef:
dat updaten wordt me te duur
ik zou mijn computer ook moeten updaten
Op mijn Desktop blijft ook gewoon Windows 7 staan, ik zie geen aanleiding om dat te vernieuwen. Wacht wel weer op servicepack 1.
SP 1 is al mogelijk.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: windows 8

Ongelezen bericht door trail46 »

nevermind schreef:
trail46 schreef:
ruud_a schreef:
dat updaten wordt me te duur
ik zou mijn computer ook moeten updaten
Op mijn Desktop blijft ook gewoon Windows 7 staan, ik zie geen aanleiding om dat te vernieuwen. Wacht wel weer op servicepack 1.
SP 1 is al mogelijk.
Op Windows 8 ? Het servicepack 1 van windows 7 heb ik uiteraard wel. :wink:

Afbeelding

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: windows 8

Ongelezen bericht door sadfly »

CreditCards zijn altijd het meest slechte betaalmiddel. Daarom zie ik ook ene slechte ontwikkeling dat bedrijven zoals DHL schijnbaar alleen nog betalingen via creditcard accepteren.
Probeem, heleboel mensen krijgen geen creditcard.
En een prepaid creditcard heb ik hier in NL nog steeds niet gezien.

Terug naar windows8, ze hebben een prima betaalkeuze gemaakt creditcard of paypal.
Paypal is prima betaalmiddel, jammer dat niet meer bedrijven het gebruiken.
Ik weet ook wel waarom ze PayPal en CreditCard gekozen hebben. dat is het meest gebruikte systeem
over de hele wereld. zoiets als ideal is weer erg lokaal.

Oh, ben zelf nog windows8 aan het testen. eerste wat je natuurlijk doet is de 'metro' (weet de nieuwe naam nog niet) :lol: goed verbergen zodat je direct opd e desktop beland. vervolgens installeer je een programmatje (helaas ksot een paar dollar) waarmee je startmenu weer terug krijgt.

zonder metro interface is windows 8 best goed, ze hadden ook de metro als optie moeten doen en desktop standaard. met startmenu.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: windows 8

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Paypal is prima betaalmiddel, jammer dat niet meer bedrijven het gebruiken
Gelukkig niet.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: windows 8

Ongelezen bericht door nevermind »

trail46 schreef:
Op Windows 8 ? Het servicepack 1 van windows 7 heb ik uiteraard wel. :wink:

Afbeelding
Op mijn Desktop blijft ook gewoon Windows 7 staan, ik zie geen aanleiding om dat te vernieuwen. Wacht wel weer op servicepack 1.
Zo lees ik het. :shock:

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: windows 8

Ongelezen bericht door bprosman »

CreditCards zijn altijd het meest slechte betaalmiddel.
Probeem, heleboel mensen krijgen geen creditcard.
Dat is dan ook de reden dat dit het meest slechte betaalmiddel is ? Of ?... enige onderbouwing zou leuk zijn.
En een prepaid creditcard heb ik hier in NL nog steeds niet gezien.
Zowel Visa als Mastercard hebben een debet-card, niet goed gekeken dus.

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: windows 8

Ongelezen bericht door trail46 »

nevermind schreef:
Op mijn Desktop blijft ook gewoon Windows 7 staan, ik zie geen aanleiding om dat te vernieuwen. Wacht wel weer op servicepack 1.
Zo lees ik het. :shock:
Ik schreef het iets onduidelijk, sorry. Bedoelde op win8 SP1, daar zijn de eerste foutjes en onvolkomenheden meestal uit. :wink:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: windows 8

Ongelezen bericht door nevermind »

trail46 schreef:
nevermind schreef:
Op mijn Desktop blijft ook gewoon Windows 7 staan, ik zie geen aanleiding om dat te vernieuwen. Wacht wel weer op servicepack 1.
Zo lees ik het. :shock:
Ik schreef het iets onduidelijk, sorry. Bedoelde op win8 SP1, daar zijn de eerste foutjes en onvolkomenheden meestal uit. :wink:
Maakt niet uit, maar nu is het duidelijk. :D

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: windows 8

Ongelezen bericht door sadfly »

Ik zal nog eens kijken bij de nederlandse visa en mastercard.
maar ik heb er nooit een debetcard gevonden. :?

grun
Berichten: 2175
Lid geworden op: 11 jul 2011 15:23

Re: windows 8

Ongelezen bericht door grun »

sadfly schreef:En een prepaid creditcard heb ik hier in NL nog steeds niet gezien.
Die zijn al geruime tijd in Nederland te koop, onder andere bij de Primera.

http://g.moneybookers.com/mastercard/nl/2/?rid=19417734
http://www.primera.nl/cadeaukaarten/win ... -visa-card

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: windows 8

Ongelezen bericht door sadfly »

:shock:
Ok, bedankt :!: Zijn nu een stapeltje klompen gebroken. En die van primera werkt ook op internet :idea:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: windows 8

Ongelezen bericht door Guardian72 »

ciske schreef:
en bedrijven gaan niet massaal hun apparatuur vernieuwen
De meeste consumenten ook niet dacht ik zo. Althans ik niet , wat nog goed werkt gebruik ik nog.
Behalve als het Apple is :mrgreen: Iedereen wil altijd direct de nieuwe versie hebben, ook al werkt de oude nog prima.. :mrgreen:

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: windows 8

Ongelezen bericht door nevermind »

Guardian72 schreef:
ciske schreef:
en bedrijven gaan niet massaal hun apparatuur vernieuwen
De meeste consumenten ook niet dacht ik zo. Althans ik niet , wat nog goed werkt gebruik ik nog.
Behalve als het Apple is :mrgreen: Iedereen wil altijd direct de nieuwe versie hebben, ook al werkt de oude nog prima.. :mrgreen:
Dat is ook zo met Windows 8, alleen hier wordt meteen het goed werkende in twijfel getrokken. :wink:

Heb het hier als tweede OS lopen, alleen al om te kijken, wat is het en hoe werkt het, anders is een vergelijking niet mogelijk.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: windows 8

Ongelezen bericht door bprosman »

Behalve als het Apple is Iedereen wil altijd direct de nieuwe versie hebben, ook al werkt de oude nog prima..
Volgens mij waren er anders nogal wat opmerkingen over iOs 6.0.x

adw123
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2012 13:35

Re: windows 8

Ongelezen bericht door adw123 »

CantaClub schreef:Krijg ik een heel leuke aanbieding om windows 8 te kopen , omdat ik 1 1/2 maand terug een laptop had gekocht.
Ik gelijk naar hin website om deze dus aan te schaffen, maar wat blijkt ik kan hem niet aanschaffen omdat ik alleen met Paypal of Creditcard kan betalen, dat is toch raar.
Als zij dan beginnen om dit aan de mensen uit te geven , dan moeten zij er ook voor zorg voor dragen dat iedereen online kan kopen.
Zij zijn dus duidelijk niet klaar om windows 8 op deze manier op de markt neer te zetten.
Ik heb gebeld met Microsoft, en dan krijg je een soor calcenter en die zeggen , jammer voor u maar het is niet anders.
Een alternatief word mij dus niet mogelijk gemaakt.
Wie heeft hier ook problemen mee.
Ik heb een probleem met wat jij zegt. Paypal is echt best goed. Wist jij dat als er iets fout gaat met de aankoop, paypal zorgt voor je aankoopbedrag? Ga jij er eens gauw een aanmaken. VORT!

Lees anders eens hun kopersbescherming: ik weet er het hele fijne niet van, maar er is minimaal op bepaalde plaatsen als marktplaats sprake van dat ze bij niet uitleveren van goederen enz. ervoor zorgen dat je je geld terugkrijgt. Verder: mooie aansluiting met creditcard en Nederlandse bank (=veiliger bij creditcard, sowizo). Ik denk terecht heeft Paypal de Publieksprijs ,,beste financiele dienstverlener 2009 en 10''.

Ik heb ook weleens een documentaire gezien waar de directeur van Paypal in voorkwam: gewoon een leuke en dat ik tot nu toe zie A-klasse zakenman en bedrijf. Niet voor niets groot ook en De NR. 1

Sorry hoor, maar ik vind het in principe zondig wat je zegt. Zeker gezien het punt dat je maakt. Daar denkt Paypal aan namelijk echt. Anderen misschen niet, Paypal wel.

nevermind
Berichten: 4662
Lid geworden op: 10 sep 2011 00:27

Re: windows 8

Ongelezen bericht door nevermind »

Wat een wartaal! :shock:
Misschien lees je de tekst nog eens van TS, daar staat duidelijk, dat hij ook GEEN Paypal wenst, dus jouw lofsong over Paypal klopt zo en zo niet, maar is voor TS ook nog overbodig!
Het was geen documentaire, maar in een Radar uitzending. :lol:

sadfly
Berichten: 451
Lid geworden op: 19 apr 2007 23:14

Re: windows 8

Ongelezen bericht door sadfly »

Tot nu toe bevalt windows me prima.
Alleen sommige andere software heeft nog wel eens een bug.
Maar windows 8 als desktop zonder metro is goed.
Weet niet waarom mensen zo bang zijn voor 8.
Ja ze zien de metro interface, daar word je inderdaad bang van :lol: :mrgreen: :twisted:

Chris
Berichten: 123
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:58

Re: windows 8

Ongelezen bericht door Chris »

waarom windows 8 het systeem is compleet bagger en je bent je controle kwijt over wat er gebeurd op je pc.
Je privacy is gigantisch in het geding met windows8.
voor meer info zie de link (engels)

http://log.nadim.cc/?p=78

Hoop dat de mensen hier die windows 8 hebben geen illegale software hebben draaien op dat systeem.
Er zijn nog meer websites die dit vermelden over windows8.
En als je goed nagaat is er altijd een windows versie die bagger is en later een andere versie uitkomt die goed is.
Win 3.0 redelijk goed - goedkoop
Win 3.11 goed - iets duurder dan win3.0
Win NT Goed - Duur
win95 redelijk goed - goedkoop
Win 98 goed - duur
Win98 Se bagger - goedkoop
Win 2000 redelijk goed - duurder
Windows ME bagger - goedkoop
Win xp goed - duur
Win Xp Se bagger - goedkoop
Win Vista bagger - goedkoop
Win 7 goed - duur
Win8 bagger - goedkoop
Win XX (in de toekomst, waarschijnlijk goed)

is maar een hint!

Gesloten