LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mediamarkt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
crazyme

Re: mediamarkt

Ongelezen bericht door crazyme »

sjoegel schreef:De personen die ik gezien heb en personeel moesten voorstellen keken je niet aan en probeerden contact te vermijden. Op goede contactuele eigenschappen worden ze blijkbaar niet uitgezocht.
Met elkaar kletsen lukt anders vaak wel....

Tubantia1983

Ongelezen bericht door Tubantia1983 »

Inmiddels toch ook weer meerdere positieve ervaringen met Mediamarkt. Mediamarkt Zoetermeer heeft mijn oude computer binnen een dag na aanbieden reeds nagekeken (op een zondag!) en mij weten te vertellen dat het moederbord helaas niet meer te repareren viel. Een familielid heeft in een later stadium (toen ik al lang en breed uitkeek naar een nieuwe computer) bevestigd dat dit ook inderdaad klopte. De nieuwe computer wilde ik vervolgens bij de Mediamarkt in Nordhorn bestellen; de verkoopsleider daar heeft 'm op zijn kosten besteld (aangezien Nederlandse creditcards niet geaccepteerd worden op Mediamarkt.de). Top! :D (dat het apparaat vervolgens niet functioneerde, zelfs niet tot tweemaal na reparatie is een andere kwestie, maar daar kan de bewuste Mediamarktvestiging niets aan doen; daar waren ze uitermate behulpzaam).

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

aangezien Nederlandse creditcards niet geaccepteerd worden op Mediamarkt.de).
Een Nederlandse creditcard wordt niet in Duitsland geaccepteerd?
Hoe kom je aan deze wijsheid?

Tubantia1983

nevermind schreef:
Lees wat ik schrijf; op Mediamarkt.de (de website) kun je geen waren bestellen met een Nederlandse creditcard. In de winkel kun je (uiteraard) wel met een Nederlandse creditcard betalen.

nevermind

Ongelezen bericht door nevermind »

Tubantia1983 schreef:
nevermind schreef:
Lees wat ik schrijf; op Mediamarkt.de (de website) kun je geen waren bestellen met een Nederlandse creditcard. In de winkel kun je (uiteraard) wel met een Nederlandse creditcard betalen.
Wat je schrijft, maakt niet uit.
Wat ik lees is belangrijk, daarvoor mijn vraag :
Hoe kom je aan de wijsheid?

Uit de website van Mediamarkt.de
4. Bezahlung

4.1 Mit welchen Zahlungsmitteln kann ich bezahlen?
Auf Mediamarkt.de können Sie per PayPal, Sofortüberweisung, mit Ihrer Kreditkarte (MasterCard und VISA), der Media Markt Geschenkkarte, der CashCard der Commerz Finanz oder über eine Finanzierung bezahlen.

Tubantia1983

nevermind schreef:
Tubantia1983 schreef:
Wat je schrijft, maakt niet uit.
Wat ik lees is belangrijk, daarvoor mijn vraag :
Hoe kom je aan de wijsheid?

Uit de website van Mediamarkt.de
4. Bezahlung

4.1 Mit welchen Zahlungsmitteln kann ich bezahlen?
Auf Mediamarkt.de können Sie per PayPal, Sofortüberweisung, mit Ihrer Kreditkarte (MasterCard und VISA), der Media Markt Geschenkkarte, der CashCard der Commerz Finanz oder über eine Finanzierung bezahlen.
Ervaring, met meerdere creditcards van meerdere banken geprobeerd & mondelinge bevestiging van de verkoopsleider van Media Markt, die vaker met dergelijke kwesties te maken had gehad.

Gesloten