LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] mediamarkt
mediamarkt
Op zaterdag 18 augustus werd de nieuwe koelkast geleverd. Na de pinbetaling merkte mijn man een beschadiging op en werd de kast weer meegenomen. Door omstandigheden was het niet mogelijk een andere koelkast te kiezen. Maandag 20 augustus heb ik direct contact gezocht met MediaMarkt Alkmaar vanwege de terugbetaling. Ik begreep dat dit via de holding in Rotterdam zou worden geregeld. Vorige week heb ik weer contact gezocht omdat het bedrag nog steeds niet was overgemaakt. Er is mij toen toegezegd dat dit dinsdag (4/9) gestort zou worden. Helaas staat dit nog steeds niet op mijn rekening. Ik heb vanochtend contact gezocht via MM Alkmaar met de holding. Daar is de betaling niet gedaan .... vanwege ziekte! En ze betalen alleen op dinsdag! Ik vind het heel vreemd dat ik zo lang op mijn geld moet wachten.
Heeft iemand suggesties?
Groet, AagD
Heeft iemand suggesties?
Groet, AagD
Re: mediamarkt
Op zaterdag 18 augustus werd de nieuwe koelkast geleverd. Na de pinbetaling merkte mijn man een beschadiging op en werd de kast weer meegenomen. Door omstandigheden was het niet mogelijk een andere koelkast te kiezen. Maandag 20 augustus heb ik direct contact gezocht met MediaMarkt Alkmaar vanwege de terugbetaling. Ik begreep dat dit via de holding in Rotterdam zou worden geregeld. Vorige week heb ik weer contact gezocht omdat het bedrag nog steeds niet was overgemaakt. Er is mij toen toegezegd dat dit dinsdag (4/9) gestort zou worden. Helaas staat dit nog steeds niet op mijn rekening. Ik heb vanochtend contact gezocht via MM Alkmaar met de holding. Daar is de betaling niet gedaan .... vanwege ziekte! En ze betalen alleen op dinsdag! Ik vind het heel vreemd dat ik zo lang op mijn geld moet wachten.
Heeft iemand suggesties?
Groet, AagD
Volgende keer bij een serieuze zaak je spullen kopen. Een die werkt in plaats van herrie maakt.
Probleem is ook het jonge en ongemotiveerde personeel. Ik werd er als oudere digibeet maar lastig gevonden en heb uiteindelijk mijn smart Tv bij een winkel gekocht waar ze wel de tijd namen om een en ander uit te leggen. Uiteindelijk heb ik daar maar alles nieuw gekocht.
Handel is gunnen en die schreeuwerige mediamarkt heeft voor mij helemaal afgedaan.
Handel is gunnen en die schreeuwerige mediamarkt heeft voor mij helemaal afgedaan.
Dan zoek je een oudere medewerker!sjoegel schreef:Probleem is ook het jonge en ongemotiveerde personeel. Ik werd er als oudere digibeet maar lastig gevonden en heb uiteindelijk mijn smart Tv bij een winkel gekocht waar ze wel de tijd namen om een en ander uit te leggen. Uiteindelijk heb ik daar maar alles nieuw gekocht.
Trouwens als ik naar de MM ga, weet ik al via Google meestal, wat voor artikel het is, dan hoef ik geen jonge, ongemotiveerde persoon te vragen.
Het gaat dan alleen nog om, hoeveel kost deze daar, en hoe ziet dit origineel uit.
!
Ha, ha, er was niemand boven de 20....
Een bedrijfsleider onder de 20 jaar, prachtige filiaal waar jij komt!sjoegel schreef:Ha, ha, er was niemand boven de 20....
MM hoort zowel jong als oud/er goed te helpen en dat doen ze niet.
Zijn inderdaad een stel snotneuzen die daar werken, MM nooit iets kopen.
Oude mensen zijn geen snotneuzen!ciske schreef:MM hoort zowel jong als oud/er goed te helpen en dat doen ze niet.
Heb vandaag nog een I pad gekocht, zonder tussenkomst van een medewerker, zoals geschreven, ik weet wat ik wil, dan heb ik niemand meer nodig, behalve de juffrouw aan de kassa.
Waarvoor denk je dat die snotneuzen in de winkel staan? Als aanvulling?
MM is zo onbeschoft als maar mogelijk is, snertwinkel.
Roepen is makkelijk, maar ik zou graag een onderbouwing zien/lezen!ciske schreef:Waarvoor denk je dat die snotneuzen in de winkel staan? Als aanvulling?
Owh , jij wilt een onderbouwing? Krijg je niet, is mijn ervaring.
-
Hoewel ik bij de aankoop van een stofzuiger onlangs goed advies heb mogen krijgen bij de Mediamarkt te Zoetermeer, heb ik nu toch een vervelende ervaring bij deze vestiging van Mediamarkt opgedaan. Ik heb daar een extra Ziggo Smartcard aangeschaft. De medewerker gaf aan deze gelijk voor mij te kunnen activeren. Daarbij vroeg hij mij specifiek of ik interesse had in een TV Plus-pakket van Ziggo. Daarbij heb ik aangegeven hierop geen prijs te stellen, aangezien ik niet zoveel TV kijk. Desalniettemin vind ik vandaag een brief van Ziggo op de mat waarin wordt aangegeven dat ik hun gevraagd zou hebben mijn abonnementen te wijzigen. De Mediamarkt heeft zich dus schuldig gemaakt aan oplichting door bij Ziggo voor mij toch een TV Plus-pakket aan te vragen (wat door Ziggo inmiddels is bevestigd). Dat vind ik persoonlijk een schande! Provisie opstrijken over de rug van een klant vind ik buitengewoon bezwaarlijk!
Tubantia1983 schreef:Hoewel ik bij de aankoop van een stofzuiger onlangs goed advies heb mogen krijgen bij de Mediamarkt te Zoetermeer, heb ik nu toch een vervelende ervaring bij deze vestiging van Mediamarkt opgedaan. Ik heb daar een extra Ziggo Smartcard aangeschaft. De medewerker gaf aan deze gelijk voor mij te kunnen activeren. Daarbij vroeg hij mij specifiek of ik interesse had in een TV Plus-pakket van Ziggo. Daarbij heb ik aangegeven hierop geen prijs te stellen, aangezien ik niet zoveel TV kijk. Desalniettemin vind ik vandaag een brief van Ziggo op de mat waarin wordt aangegeven dat ik hun gevraagd zou hebben mijn abonnementen te wijzigen. De Mediamarkt heeft zich dus schuldig gemaakt aan oplichting door bij Ziggo voor mij toch een TV Plus-pakket aan te vragen (wat door Ziggo inmiddels is bevestigd). Dat vind ik persoonlijk een schande! Provisie opstrijken over de rug van een klant vind ik buitengewoon bezwaarlijk!
Denk je nu echt, dat de MM provisie krijgt voor het afsluiten van een Ziggo pakket.
Trouwens en medewerker interesseert het niet wat je wilt afsluiten, hij/zij activeert de smartcard en verder niets.-
Jezelf mag het dan wijzigen in mijn Ziggo!
dat bedoel ik dus. media markt adviseert niet en legt niet uit.Denk je nu echt, dat de MM provisie krijgt voor het afsluiten van een Ziggo pakket.
Trouwens en medewerker interesseert het niet wat je wilt afsluiten, hij/zij activeert de smartcard en verder niets.-
De personen die ik gezien heb en personeel moesten voorstellen keken je niet aan en probeerden contact te vermijden. Op goede contactuele eigenschappen worden ze blijkbaar niet uitgezocht.
Logisch dat je dan dit soort misvattingen en onduidelijkheden krijgt.
Logisch dat je dan dit soort misvattingen en onduidelijkheden krijgt.
MM is eigenlijk gewoon net een supermarkt voor electronica en aanverwanten. Consumenten zouder er eigenlijk hetzelfde van moeten verwachten. Voor advies moet men naar een speciaalzaak. Men vraagt in de supermarkt toch ook niet hoe men een ovenschotel moet maken of het vlees moet bakken.sjoegel schreef:dat bedoel ik dus. media markt adviseert niet en legt niet uit.
Soms, heeeeel soms, werkt er zelfs personeel dat het wel weet.Men vraagt in de supermarkt toch ook niet hoe men een ovenschotel moet maken of het vlees moet bakken.
Ik zal de wanhopige huisvrouwen die mij vroeger vroegen "wat moet ik vandaag weer eten" maar niet bij jou op de koffie sturen:)
En ook bij MM lopen er soms wat "in het wild" rond...het zijn m.i. niet allemaal nitwits...
Ze zullen de kennis zeker hebben maar weigeren die met een klant te delen zoals ik mocht ervaren.
Tja...da's jouw ervaring...ik heb een andere...
We kunnen helaas niet iedereen happy maken:)
Gelukkig hebben we weer gauw een regering die ook dit soort misstanden aanpakt:)
We kunnen helaas niet iedereen happy maken:)
Gelukkig hebben we weer gauw een regering die ook dit soort misstanden aanpakt:)
-
Ziggo heeft nochtans bevestigd dat dit het geval was, toen ik dit telefonisch ter sprake bracht. Bij Ziggo Klantenservice konden ze me haarfijn vertellen dat het pakket bij de MM Zoetermeer was aangevraagd. Terwijl mij daar specifiek om gevraagd is door de medewerker van Mediamarkt! De medewerkster van Ziggo meldde dan ook dat ze dit ging terugkoppelen aan MM Zoetermeer. En ja, ik serieus dat MM provisie krijgt van Ziggo voor het afsluiten van een tv-pakket. Denk jij nu serieus dat MM dit soort diensten als "klantenservice" aanbiedt, zonder dat daar een euro tegenover staat?nevermind schreef: Denk je nu echt, dat de MM provisie krijgt voor het afsluiten van een Ziggo pakket.